VAN @LLES WAT

Het was heel spannend

Big_europe61 Wij gaan met vrienden een rondreis maken door Spanje Portugal.De plannen zijn twee jaar geleden gesmeed.Drie weken geleden kwam alles op een laag pitje te staan omdat ik opeens in het ziekenhuis opgenomen moest worden .De opname  kon niet eerder begin of half September plaatsvinden. Ons vertrek is gepland op 2 September. Door de vakantietijd was het mogelijk om een data te prikken voor die tijd.Anders zou de reis naar het voorjaar worden verschoven.Afgelopen woensdag 22-08 ben ik in het ziekenhuis opgenomen en heb ik die spanning achter de rug.De eerste uitslag kreeg ik van de huisarts binnen en dat was gelukkig goed. Eind deze week krijg ik de definitieve uitslag van het ziekenhuis.Vrijdagmiddag hebben we de draad weer opgepakt en de laatste voorbereidingen voor  onze reis gemaakt.De augustus maand was best spannend.

Geef een reactie

