VAN @LLES WAT

Gezellige middag

Vandaag bij Claudia geweest en er een fijne  middag van gemaakt.Heerlijk bijgekletst.  We zullen ons schildersuurtjes eerste tijd gaan missen maar pikken het het na mijn vakantie  snel  weer op.Plannetjes en inspiratie hebben we genoeg. Samen met haar zoon hebben we gezellig thee en koffie gedronken in het theehuis aan het water.Daar heb ik hun vakantiefoto`s van Praag bekeken. Een prachige stad . Jammer van het miezerig weer maar dat had op ons geen invloed. 🙂  😉    Morgen de laatste dingetjes nog te doen voor ons vertrek a.s. zondag.Ook mijn yoga uurtjes zal ik missen . Maar deze reis lijkt ons geweldig!!! De route is uitgezocht en de plaatsen waar  de bezienswaardigheden zijn vastgelegd  in ons programma.                                  Op de terugweg naar huis nog even langs Sjaak & Lena geweest om een fijne vakantie te wensen. Ze gaan naar Oostenrijk naar familie.De Hollandse (levensmiddelen) toverdozen staan al klaar.Zou het toch het missing Hema gevoel zijn? 

Op dit moment dat ik zit te schrijven komt Annemiek binnen. Ga snel even een bakkie zetten ….Annemiek zal ik zeker missen. Sinds ik niet meer werk zijn we vriendinnen geworden en kletsen heel wat af. Ze woont tegenover ons met haar man en 2  dochters. Ik maak met haar af en toe flinke boswandelingen met hun blije hond Sam . Hierbij een foto van grappige Sam. Onze kinderenJ & S vertrekken morgen naar zuid Spanje en heb ze nog even gebeld. Ze zijn druk met het pakken van hun koffers.Eindelijk eens tijd voor elkaar.Dsc04053 Dsc03766                                                                                  

Geef een reactie

