VAN @LLES WAT

In de Trein

Je flitste langs me heen

In een blauw geel ding

Iets wat ze een trein noemen

Een die harder als de mijne ging

Ik kon je vanaf mijn plaats niet zien

Aktiefotos_001 maar wist dat je aanwezig was

Net als ik onderweg naar ergens

Waar ik nu deze woorden las

Mensen praten om mij heen
Ik kan er niet toe komen

Om 1 verhaal te horen zonder weg te dromenAktiefotos_003_2

                                                                  

Vreemde stemmen, onbekende talen

Mijn gedachten gaan hun eigen weg

Misschien iemand die mijn verhaal kan horen

Zonder dat ik het met woorden zeg

Zou jij hetzelfde ervaren?

jij die in die trein

En hoeveel verhalen zullen wij nog horen

Voordat we op onze bestemming zijn

Geef een reactie

