VAN @LLES WAT

Ik denk dat ik ga lopen

Ik denk dat ik ga lopen naar het eind van het begin

Veel meer zit er niet in

Maar het geeft mij wel de tijd

En de zoete zekerheid, dat de diepte

en de afstand steeds hetzelfde zullen zijnAktiefotos_144_2                                  

Van het eind tot het begin, ik denk dat ik ga lopen,

tot beginnen niet meer kan.

Ik vind niet wat ik zoek

Ik hoop maar dat ik het ken.

En als ik bij het einde ben

Loop ik door langs de rivier die

slingerend een weg  baant van het eind

aan het beginAktiefotos_143_3                                                            

Ik denk dat ik ga lopen, ik denk dat ik ga lopen

Ik denk dat ik ga lopen, ik denk dat ik ga lopen

Ik denk dat ik ga lopen, ik denk dat ik ga lopen

Blof

Eén reactie

  1. Stomme gedachte misschien,
    maar als Stadjer herken ik Apelbergen…
    Ik zit er niet ver naast denk ik.
    Mooie foto’s hier hoor!
    Groetjes,
    Jack.

    1 april 2008 om 22:56

Geef een reactie

