VAN @LLES WAT

Ontmoeting in het bos

Na 2 uur te hebben gewandeld  in het bos krijg ik onverwachts een verrassende ontmoeting         en iedereen mag meegenieten…….:-)

Aktiefotos_199_a_3   

Ik wilde net huiswaarts keren

Actiefotos_200_a_4

wat mijn aandacht trok  🙂Aktiefotos_201_a_2 ooch

Het voltrok zich in stilte…….een geweldige ervaring

Aktiefotos_202_a_2

Ik waande me in een

sprookje   …..en begrijp nu dat er veel sprookjes over en in het bos zijn …

🙂

                     

Aktiefotos_205_a_2

Ze blijven prachtig bijelkaarAktiefotos_206_a_2  …Een grote

bewegende bol wol 🙂 , geven elkaar bijna geen ruimteAktiefotos_207_a_3

Mooi bijeen gehouden …..

Aktiefotos_208_a_4

Een laatste blik op dit mooie tafereel.

Aktie_foto_210_a_2

Mijn dag kan niet meer stuk ….:-)) 

2 Reacties

  1. dxc3¡t kan ik me bijzonder goed voorstellen zeg,
    welk soort schaap is dat weet je dat misschien…

    groetjes
    klaproos

    2 april 2008 om 23:47

  2. Karin

    Bedankt voor je reactie. Leuk hxc3xa8, al die schapen en dat in het bos. Prachtige foto’s trouwens.
    Succes met je weblog!!!

    Groetjes, Karin

    21 april 2008 om 17:05

Geef een reactie

