VAN @LLES WAT

Dagje stad

De Stad Groningen even onveilig gemaakt.

 

                

                 Martinitoren                                                                                                    

Aktiefotos_273

De oorsprong ligt rond 1230

En is 97 meter hoog 

Oei………

Aktiefotos_281_2

De poffertjeskraam  op de grote markt

is  zolang ik me kan heugen er altijd al geweest.

Aktiefotos_274

We zijn zelfs Burgervader Wallage tegen gekomen tijdens het winkelen. Hij was druk aan het shoppen :-))

Uit respect ……… daarvan maar geen kiekje genomen 😦

Het is een leuke man hoor.  :-))

Daarvoor in de plaats maar een andere foto……

Aktiefotos_278

Het  schilderachtig  Hoge Der A

Aktiefotos_279

Alleen jammer dat het geen terrasweer was. 😦

Nou ja  dat is een goede reden om terug te keren :-))

8 Reacties

  1. Elke reden is goed om hier terug te keren ajeetje! En als je volgende serie even mooi zal zijn als deze, dan kijk IK er alvast heel hard naar uit!
    Maak er een fijn en hopelijk zonnig terrasjesweerweekend van!

    11 april 2008 om 09:46

  2. Mooie foto’s ben er pas ook geweest en had ook geen terrasen weer.
    Vind het juist altijd gezellig een terrasje pikken.
    Groningen is een mooie stad om te fotograferen, veel mooie oude panden en de oude grachten.
    Maar wel mooi weer erbij 🙂
    Gezellig weekend en groetjes.

    * misschien is het handig als je reageert de link van je web-log te zetten ipv je emailadres.
    Kunnen we je site terug vinden.Is makkelijker 🙂

    11 april 2008 om 10:50

  3. Is goed gegaan en handiger zo.
    groetjes.
    Zal je link ook op mijn site zetten.

    11 april 2008 om 14:33

  4. ziet erg moois en staig uit deze toren ajeetje,
    ben je poffertjes gaan eten ?

    maak er een heel fijn weekend van hxc3xa9,
    groetjes
    klaproos

    11 april 2008 om 19:43

  5. het terrasjesweer komt eraan, aly, dan gaan we zeker een keertje terug, eh? :-))

    nu geniet ik van wat jij ons hier voorschoteld!
    lekker is het wel! :-)))

    11 april 2008 om 22:06

  6. Hxc3xa9 Groningen, dit is een geweldige stad om kiekjes te maken.
    De Martinitoren heb je mooie gekiekt, hij blijft mooie om hem vaak te zien.
    OT. woon je bij mij in de buurt? in welke dorp woon je dan,
    of zeg je dit liever niet, je maakt me nu wel heel nieuwsgierig hihihihihi
    Ik wens je een fijn en zonnig weekend.

    11 april 2008 om 22:28

  7. Hxc3xa9 hij plaatst mijn reactie niet, nog een keer.

    Hxc3xa9 Groningen, dit is een geweldige stad om kiekjes te maken.
    De Martinitoren heb je mooie gekiekt, hij blijft mooie om hem vaak te zien.
    OT. woon je bij mij in de buurt? in welke dorp woon je dan,
    of zeg je dit liever niet, je maakt me nu wel heel nieuwsgierig hihihihihi
    Ik wens je een fijn en zonnig weekend.

    11 april 2008 om 22:31

  8. @ ik zie mijn reactie niet, wat raar?

    11 april 2008 om 22:32

Geef een reactie

