VAN @LLES WAT

Verrassing

Ik heb nog een verrassing dit weekend  voor jullie webbie`s

vanmiddag

deze vogel gespot bij vliegveld  Eelde :-))

Aktiefotos_283

Is hij of zij op doorreis ??

Of  al op de plek van bestemming :-))

Aktiefotos_284

Komt voor in sprookjes….

en bij alle  pasgeboren babytjes ;-))

Aktiefotos_286

En bestaat echt ..!!!   Is ie niet mooi?

Aktiefotos_289_2

Wat kans ……….

om dit vast te leggen :-))

Aktiefotos_290

op  zoek naar voedsel???

een prachtvogel ……….een ooiervaar

Aktiefotos_291

Een heel goed weekend allemaal   :-))

6 Reacties

  1. prachtig ajeetje:-)
    zet je wiegje maar klaar hxc3xa9,

    wat een schitterend dier om te zien
    groetjes en ik wens je een fijn weekend
    klaproos

    11 april 2008 om 22:53

  2. De hemel zo blauw
    met wat wolken die drijven
    asl bootjes op zee.
    Hoog boven het huis
    silhouet van een vogel:
    kijk, een ooievaar!
    xc2xa9 Johanna Kruit
    Hier ben ik heel blij om. Want nog niet zo lang geleden dacht men dat ze hier ver uitgestorven waren. En kijk nu eens, ze zijn er terug! Wat is moeder natuur toch flexibel en mooi.
    Ook mooi: je heerlijjk serietje!
    Fijn weekend gewenst, met alles er op en er aan!

    12 april 2008 om 09:28

  3. Mooi. Heb ze nog niet gezien, maar als ik richting Meppel ga bij de Wijk daar is een ooievaarsstation en daar zitten er vaak veel in de weilanden, idd heel mooi.
    gelukkig gaat het weer goed met de ooievaars.
    Gezellig weekend en groetjes

    12 april 2008 om 13:38

  4. PS: je vroeg me naar die strokiekens, Aly. Ik heb ze gekregen, dus ik weet ook niet waar ze te koop zijn of wie ze heeft gemaakt. Maar ik denk dat ze makkelijk in elkaar te steken zijn.
    Merciekes voor je lieve reactie en maak er een fijne zondag van!

    13 april 2008 om 08:25

  5. tedoeme aly ..

    dit zijn uitzonderlijk mooi beelden van een uitzonderlijk mooie vogel!

    dit is puur genieten!

    ik zie dat flappie haar wiegje klaaarstaan heeft!
    denk jij ook aan kakkebollekes? :-)))))

    vrolijke zondag, aly!

    13 april 2008 om 10:10

  6. Aahhh Altijhd mooi, wanneer je ze kunt fotograferen, Ik zag vorige week ook xc3xa9xc3xa9ntje in het weiland tussen Appelscha en Oosterwolde. Helaas had ik mijn digi niet bij..

    Leuk dat je via via ff bij langs kwam loggen.

    groet H@@Pee

    20 april 2008 om 20:01

Geef een reactie

