VAN @LLES WAT

In helderrood

Ik schilder nu

de kleuren van je hart

in vormen fris en fruitig

Aktiefotos_319

ben vaak in de kamer

die je hebt aangegeven

je ademt daar een eigen leven

Aktiefotos_322

in helderrood

zie ik je gaan in de

vitaliteit die jij kunt geven

Aktiefotos_319_2

Je ontboezemt in herinnering

het bloed stroomt trager in

het vage blauw van zuivering

Aktiefotos_325

zacht penseel ik de balans

vernis  je kleur en lijst je melody

maar in het mengen blijf jij mijn genie

5 Reacties

  1. niemand kan het mooier verwoorden dan wil melker!

    niemand kan de wilde appel mooier vastleggen dan aly! :-))

    valt het op dat ik weg van van dit log?? :-)))

    14 april 2008 om 00:06

  2. Wat een mooie kleur…. heb ze hier ook gezien,maar had geen idee welke struik het was.
    Prachtig dit gedicht erbij, heel mooi.
    Gezellige dag en groetjes.

    14 april 2008 om 08:32

  3. Eerst heb ik jouw ooievaar bewonderd en
    je hebt hem mooi vastgelegd.
    Geweldig om zo’n vogel zomaar tegen te komen.
    Nu geniet ik even van jouw helderrode logje,
    het gdicht en de foto’s vind ik prachtig.

    14 april 2008 om 10:50

  4. geweldig ajeetje,
    die wil weet het mooi te brengen/zeggen en jij doet een flinke duit in het zakje met de mooie prenten ertussen het zijn stuk voor stuk wondermooie hartjes
    groetjes
    klaproos

    14 april 2008 om 12:16

  5. Wauwwww dit heb je mooie geschreven.
    Mooi rode log heb je er van gemaakt.
    Hart verwarmend en teder zacht,
    dit had ik van jou wel verwacht hihihihi
    OT. hahahahaha je krijgt het steeds drukker *lol*
    SUPER!!!!!

    14 april 2008 om 14:25

Geef een reactie

