VAN @LLES WAT

Sam

Wandelen in het bos

met Annemiek en

haar hondje Sam

Aktiefotos_377

Dat is feest voor haar

want dan mag ze los

het zal Sam niet deren

als ik wil fotograferen

Aktiefotos_379

Zelf wil ze ook op de kiek

is vliegensvlug in het draaien en keren

slooft zich verschrikkelijk uit

Zie je me niet??

Aktiefotos_382

zie ik een mooi plaatje

gooit ze een stok in het water

loopt steeds voor mijn lens te

drentelen heen en weer

Haar aandacht gaat wel ver

want ze springt zelfs "over" mijn camera

Aktiefotos_381

Het leverde het mooiste plaatje van deze dag

Sam bedankt……:-))

Aktiefotos_383

;-))

7 Reacties

  1. Mooie en leuke fotoserie!

    14 april 2008 om 20:53

  2. whahaha die voorlaatste is wel heel erg gaaf gekiekt ajeetje,

    dat is een leuk uitje geweest:-)

    groetjes
    klaproos

    14 april 2008 om 22:18

  3. ’t levert niet alleen het mooiste plaatje van de dag, maar zelfs van een heel leven op, denk ik, aly!

    dit doe je jezelf nooit meer na? :-)))))

    heerlijk log!

    14 april 2008 om 23:44

  4. Oooooo, die springende hond! Wat een prxc3 chtplaat, ik ben er gewoonweg verliefd op! Jij hebt beslist een razendsnelle klikvinger, ajeetje!

    15 april 2008 om 09:25

  5. Petje af, voor de foto van
    de springende Sam.
    De rest van de foto’s zijn ook leuk.

    15 april 2008 om 09:58

  6. Wat een leuke foto, super !’
    Je mag nog blij zijn dat hij er niet midden in sprong 🙂
    heerlijk zo’n wandeling.

    15 april 2008 om 14:07

  7. Heeeeee wat gaaf Ajeetje!
    Je hebt WEL een eigen weblog.

    Je reageerde al eerder bij mij maar toen zat er geen
    link acher je naam, kwam dus niet op jouw site en heb aangenomen
    dat je dus geen eigen weblog had!

    Ik voel me hier helemaal thuis hoor, voelt
    een beetje als mijn eigen. Komt ook zeker door
    de kleur achtergrond en de witte tekst dat voelt heel
    vertrouwd!

    Leuk weblog heb je, ik heb al even doorgescrold en
    je gelijk onder mijn favorieten gezet. Een lijst die zo wel
    steeeeeeds langer wordt!

    Leuk deze serie van Sam!
    Groetjes,
    beuzeblaadje

    17 april 2008 om 17:41

Geef een reactie

