VAN @LLES WAT

Een speciaal logje

Vlag1

Eindelijk na heel lang wachten krijgen onze kinderen de sleutels van hun nieuwe woning… straks om 13.00 uur.

Huis_bouwen1

Eind 2006 is er met de bouw begonnen en vandaag is het zo ver.

:-)))))))))

Bulk_again_705_2

uitzoeken en meten,  druk druk druk

Huis_22_februari_006

En bijna elke dag  er naar toe om te kijken ;-))

Zaterdag_9_februari_bijna_klaar_012

Maar vandaag is het een dag om nooit te vergeten.:-))

Het is echt waar……….. hij is van jullie. :-)))

Dus  wordt er vandaag   een glaasje gedronken op het nieuwe huis.

Zaterdag_9_februari_bijna_klaar_0_4

En wensen jullie in dit mooie stulpje een  gelukkig, lang en gezond leven.     🙂             PROOST……..

Images14

11 Reacties

  1. Gefeliciteerd !!!! Das geweldig natuurlijk, wat een mooi huis en apart zo die bouw.
    Ik zie mezelf al heelmaal zitten bij de zolderraam met mijn pc tje :-))
    Je zal je niet hoeven vervelen de komende tijd, succes en sterkte.
    Groetjes.

    16 april 2008 om 14:17

  2. ik toost op jullie en op dit hele mooie huis! (ik vind het heel bijzonder hoe de ramen uit het dak springen!)

    *proost*

    ik hoop dat dit huis een warm nestje mag worden!

    16 april 2008 om 23:30

  3. wowwwwwwwwwwwwww wat een gaaf huis:-))
    ik proost op jullie en hoop dat jullie hxc3xa9xc3xa9l veel geluk daar mogen hebben,

    “PROOST:

    groetjes
    klaproos

    17 april 2008 om 00:36

  4. Het nieuwe huis

    Je krijgt de sleutel van je nieuwe huis
    waar je al maanden op had gewacht
    Maar je kunt er nog niet wonen
    er moet nog veel worden aangebracht.

    Alle muren moeten worden gestuukt
    de keuken die wordt in een dag geplaatst
    Alle vloeren nog voorzien van laminaat
    die hebben we bewaard voor het laatst

    Ook een openhaard moet er komen
    met een heel mooie aparte schouw
    Lijkt op een brandende televisie
    warmte voor de kinderen , man en vrouw

    Dan komt de voor en achter tuin
    met tegels, planten en bomen
    Je bent reeds vier weken verder
    voordat de verhuiswagen kan komen
    xc2xa9 erje

    Maar nu is het eindelijk zo ver!
    PROFICIAT trotse toekomstige bewoners!

    17 april 2008 om 08:09

  5. Van harte gefeliciteerd,
    het is een prachtig huis.

    17 april 2008 om 10:19

  6. Wat een schitterend huis zeg, nou feliciteer ze maar van mij…
    En ik drink er ook ff een borreltje op hoor….

    17 april 2008 om 12:12

  7. Ze hebben ook wel erg lang moeten wachten, maar het loont de moeite, het is een prachtig
    huis. Heerlijk toch straks in een spiksplinternieuw huis gaan wonen! Van harte gefeliciteerd!
    Deze dag (16 april) is een dag die ik nooit vergeet …. 27 jaar geleden kregen mijn man en
    ik toen verkering 🙂 Ik hoop dat voor hun ook een mooie toekomst samen is weggelegd.

    17 april 2008 om 12:20

  8. Wauwwww wat een mooi huis, een heel aparte bouw met mooie stenen.
    Feliciteer je ze even, namens het feest commissie hihihihihi
    Laat ze er heerlijk van genieten.
    Ik klink op een mooie toekomst.
    GEWELDIG!!!

    17 april 2008 om 16:15

  9. Geweldig!!
    Zitten jullie nog achter de borrel?
    Want ik zie dat ze gisteren de sleutel hebben
    gekregen? Dat ziet er mooi uit zeg! Wat een gaaf
    huis, prachtig met die ramen, eens een keer iets anders
    dan “normaal”.

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    17 april 2008 om 17:43

  10. OT. Een fijn en zonnig weekend gewenst.

    18 april 2008 om 13:31

  11. Wat een leuk huis zeg, grappige bouw !

    23 april 2008 om 12:40

Geef een reactie

