VAN @LLES WAT

Laat het zonnetje

Laat het zonnetje in uw hart schijnen,

zorgen door warmte verdwijnen,

put hieruit de nodige kracht,

maak zonodig een nieuwe start.

2008_0420frank0021

Laat het zonnetje binnen stralen,

om het goede naar boven te halen,

gun uzelf zo nu en dan,

rust zodat u er weer tegen kan.

2008_0420frank0023

Laat het zonnetje als u bezit,

alle levenswolken weer maken wit,

geniet van het momentje, niet storen,

heus dan voelt u zich herboren.

2008_0420frank0025

7 Reacties

  1. dat probeer ik altijd te doen ajeetje,
    een zonnetje in mijn leven derbij en alles is okxc3xa9:-)
    een mooi gedichtje
    groetjes
    klaproos

    20 april 2008 om 13:15

  2. met dit log straalt het zonneke nog meer!

    warm log, aly!

    ik hoop dat jouw zonneke nooit verzwakt ..

    20 april 2008 om 21:07

  3. Mooie foto’s bij een heerlijke
    tekst die ik vandaag heel letterlijk
    heb genomen! Mijn zorgen zijn door
    de warmte verdwenen en ik kan er weer tegen!!

    Ik hoop dat jij net zo hebt genoten
    van deze dag als ik!!

    Groetjes,
    beuzeblaadje

    20 april 2008 om 23:24

  4. zoals je bij mij op de log heb kunnen zien zit ik al dik vier weken in de zon van Israel. Heerlijk vertoeven. Heb net even gekeken online, maar het wordt deze week tussen de 27 en de 37 graden. zo’n beetje dezelfde temperatuur die ik heb meegemaakt tijdens mijn laatste vakantie.

    Love AS Always
    Di Mario

    20 april 2008 om 23:53

  5. een heerlijk gedicht,
    voor het zolang verwachte zonnetje.

    21 april 2008 om 10:02

  6. Wauwwww wat een mooi gedicht.
    Hier straalt de warmte allen al vanaf.
    De laatste foto past er mooi bij, met een glimpje zon,
    die er mooi doorheen schijnt.
    Geweldig!!!!!! gekiekt.
    OT. ik schotel ze een schotel voor hihihihi

    22 april 2008 om 20:40

  7. claudia

    Fantastisch
    Ik denk zelfs de derde foto te schilderen, het is zo mooi, kiemkrachtige zaden waarvan de zaadjes op het punt staan met de wind mee te vliegen en ergens als pril te vestigen en door zijn sterkte gaat groeien en bloeien als Taraxacum officinale (paardenbloem).
    Schildespatje

    11 mei 2008 om 23:49

Geef een reactie

