VAN @LLES WAT

weer thuis

Verzamelfoto_kop_italie_1_5

Nou ja enkele weekjes zijn er 5 geworden webbie`s:-))

En we hebben het reuze naar ons zin gehad.:-)

De tuin voelde zich verwaarloosd en zag er ook zo uit 😦

We zijn met de Caravan via Duitsland Wertheim,Oostenrijk Zell am Ziller,

Italië het Gardameer, Ravenna,  Lido Adriana,Riccionne,

Sotomarina, Venetie, terug Oostenrijk Weer en via Spessart in Duitsland terug.

We zijn vertrokken 25 mei en zijn afgelopen zaterdag 28 juni weer thuisgekomen.

 

7 Reacties

  1. jij hebt half europa in de wielen zitten? :-))

    welkom thuis, ajeetje!
    ik ben heel erg blij je weer heelhuids te mogen lezen! :-))
    mijn ongerustheid was groot!!

    ik kijk uit naar jouw reisverhalen!

    2 juli 2008 om 08:19

  2. dag ajjetje, daar ben je weer,
    met een koffer vol verhalen en uitgerust, maar niet lang als je klaar bent met de tuin:-))
    maar dan ziet die er ook weer heerlijk uit, doe maar klam hxc3xa9 wij lopen niet weg en we wachten op je verhalen, dat wete je wel,
    liefs
    klaproos

    2 juli 2008 om 09:30

  3. Geweldig dat je terug bent van
    je wereldreis Ajeetje!
    Ik kan niet wachten op je verhalen,
    vind er misschien ook wel wat herkenning in.
    Wij zijn ook jaren met de caravan naar Italixc3xab
    geweest en overnachtten altijd in Wertheim en
    Ingolstad! Dus als je te tuin “glad” hebt gooi
    je het maar op je log!!!
    Nog ruim 3 weken dan gaan wij ook weer!!!

    Fijne dag,
    beuzeblaadje

    2 juli 2008 om 10:56

  4. Wawwwwww jij hebt lxc3xa9tterlijk niet stilgezeten zie ik!
    Wat een heerlijke tijd moet jij hebben gehad, als ik zo al die mooie vakantiebestemmingen lees… ik ben xc3xa9cht benieuwd naar je verslag!
    En toch ook een beetje blij dat je er terug bent, gezond en wel…

    3 juli 2008 om 09:18

  5. Wat een reis hebben jullie gemaakt en
    kilometers gevreten.
    fijn dat je het naar de zin hebt gehad en
    de tuin zal aandacht nodig hebben na zo’n lange tijd.

    3 juli 2008 om 10:22

  6. Geweldig op zoveel plekkies geweest.
    Wat zullen jullie genoten hebben, ben benieuwd naar de foto’s.
    Groetjes.

    5 juli 2008 om 09:18

  7. Diana Hoogenraad

    wat een mooie web-site, ik ben er stil van, het bloemen schilderij, prachtig! het is hier genieten, van al het goede
    ik kom graag! lieve groetjes Diana

    26 juli 2008 om 08:40

Geef een reactie

