VAN @LLES WAT

Maya Wildevuur

 

De laatste dag alweer.

Na het ontbijt gaan  we eerst naar het bos

voor een wandeling waar het nog rustig is.

s `Middags gaan we richting de *Ennemaborgh*

in  Midwolda.

In de Borg woont en werkt Maya Wildevuur

een bekende schilderes .

Ze heeft veel beroemde mensen ontmoet

waaronder onze koningin.

Neem een een kijkje op haar website :

www.mayawildevuur.nl

We hebben geluk ze is in haar altelier aan het

werk en mogen meekijken…… Geniet mee :-))

2008_0714200805230121

 

2008_0714200805230118

 

2008_0714200805230120

 

De kamers zijn net zo ingericht zoals

ze zelf is kleurrijk  en vrolijk

:-))

2008_0714200805230122

 

2008_0714200805230123

Het restaurant  Koetshuys naast de Borg was

helaas gesloten wegens vakantie.

In de tuin van de Borg kun je wandelen.

Je kunt wel een kijkje nemen

www.koetshuysennemaborgh.nl

Dan maar richting Brodie  verderop in Midwolda

om echte Yorkshire tea te drinken.

Brodie heeft een Shop & Tearoom

in het statige voormalige gemeentehuis.

www.brodie.nl

De volgende dag gaan David & Elaine

weer huiswaarts …

Thanks David & Elaine for your Visit.

2008_0714200805230119

Webbie`s ik wens jullie een kleurrijke week. ;-))

 

15 Reacties

  1. Een schitterende kleurige serie Aly.
    Leuk om dit allemaal van dichtbij te kunnen bekijken.
    Ik wordt er gewoon vrolijk van.:))
    Lekker speels vastgelegd.

    Groetjes Sien

    20 juli 2008 om 22:24

  2. Wat een prachtige, kleurrijke dame! Prachtig zoals ze er uit ziet en haar werk is ook erg mooi!
    Mooie serie! groetjes, Monique

    21 juli 2008 om 00:39

  3. Had er wel eens eerder foto’s van gezien, ook van de roze en blauwe kamer.
    Ziet er allemaal heel kleurrijk uit, ook zij zelf.
    Maar wat een kleuren in huis en zoveel van alles, ik zou er gillend gek worden denk ik 🙂
    Ze maakt wel heel mooie kleurrrijke schilderijenie ik en ze heeft er al heel veel gemaakt.
    Vind de bloemen schilderijen vaak wel mooi de portretten minder.
    Maar ze woont daar heel mooi zag ik, hebje ook foto’s gemaakt in de tuin???
    Toch is het zeker een bezoek waard zo te zien.
    Groetjes en een fijne grijze dag, wat dat betreft word je van haar wel vrolijk met al die kleurtjes.

    21 juli 2008 om 08:08

  4. Kleurrijk is het zeker en vast. Maar bovendien zo vrolijk, zo optimistisch, zo…. dat ik er warempel helemaal blij van word. Dank je wel voor dit stralend begin van de dag, lieve Aly!
    PS: Ook bedankt voor het duimen *wink, big smile*

    21 juli 2008 om 08:48

  5. Bij Maya wordt je vrolijk van de kleuren en
    haar kunstwerken zijn prachtig.
    Zelf is ze ook een kunstwerk,
    met haar kleurige robe en
    het haarstuk, wat ik erg mooi vind.

    21 juli 2008 om 10:13

  6. ida

    Heel leuk om te zien de foto’s daar wordt je echt vrolijk van .Heb ook even haar website bekeken ziet er geweldig uit .

    PSdie plaatjes op mijn log zijn zomaar plaatjes, niet van mijn huisinrichting.
    Fijne dag nog
    Lieve gr…id@

    21 juli 2008 om 11:16

  7. Hallo Ajeetje! Dankjewel voor je reactie op mijn blog. Je foto’s zijn erg leuk en voor mij erg herkenbaar, ik kom uit Drenthe 😉

    Wat een leuke vrouw om te zien, heerlijk vrolijk 😀 Ik hou van vrolijke kleuren en deze zien er prachtig uit!

    Groetjes Fahad & Co

    21 juli 2008 om 11:35

  8. Haha, die dame ken ik, ze duikt regelmatig op een log op. Heel kleurrijk allemaal! Als je daar niet vrolijk van wordt!

    21 juli 2008 om 14:07

  9. Wat gaaf dat je mee mocht kijken in haar atelier…
    Wat een kleurrijk figuur is ze toch..
    Prachtige serie foto’s heb je van het bezoek gemaakt…

    groet Harry

    21 juli 2008 om 21:23

  10. deze kunstenares is een kunstwerk op zich?? :-)))))

    bijzonder kleurrijk allemaal, ajeetje!

    ik ben blij dat je me meenam naar deze uitbundigheid! :-))

    21 juli 2008 om 21:40

  11. Mus

    Ach wat geweldig Ajeetje…je bent bij Marja Wildevuur geweest.
    Ik vind het geweldig om te zien dat ze net zo staat te schilderen als ik zelf altijd doe…met 1 hand op de rug.

    22 juli 2008 om 10:33

  12. Hallo Aly

    Leuke website heb je!
    Mooie foto van Bloem en insect!
    Wat een prachtig schilderij van het boeket bloemen van M.Wildevuur.
    Nog bedankt voor je leuke reactie.
    Groetjes Joke

    22 juli 2008 om 20:35

  13. Super!! Volgens mij had ik al eens over
    haar gelezen bij Carpe Diem! Wat een kleuren,
    wat een kunstenares!!! Het is me persoonlijk een
    tikkeltje te bont maar ik vind het wel heel erg
    leuk om eens te zien!

    Groetjessss,
    beuzeblaadje

    24 juli 2008 om 14:10

  14. Wat een kleuren, wat een details om te kieken.
    Daar kan je een hele dag knippen en dan heb je nog niet alles.
    Gr Jan W

    24 juli 2008 om 21:11

  15. Ooooo, merciekes ajeetje, voor deze knappe reportage. Niet alleen haar kunst oogt mooi, ook zij straalt een prachtige innerlijke schoonheid uit, van beide moxc3xa9t je welhaast houden… toch?

    26 maart 2011 om 09:09

Geef een reactie

