VAN @LLES WAT

Geluk

2008_07lavendel

 

2008_0714200805230017_3

13 Reacties

  1. Mus

    ja kijk….als ik zo`n macro gemaakt had zou ik ook glimlachen.
    hoewel ik dat nu ook doe…..( knipoog)

    22 juli 2008 om 17:01

  2. Met een glimlach gelezen en bekeken Aly
    Daar moet je toch wel blij van worden.
    Schitterende macro!!
    Fijne avond nog

    Groetjes Sien

    22 juli 2008 om 19:46

  3. Dat is ook geluk … zo’n prachtig beestje kunnen vastleggen! Schitterende foto en ’t vliegje staat
    er zo mooi scherp op tussen de lavendel. Nog bedankt voor je leuke reactie op mijn nieuwe fotolog en
    een fijne dag Aly!

    23 juli 2008 om 05:12

  4. geluk IS glimlachen met je hart! :-))

    mijn hart lacht niet alleen, het zingt nog ook! :-))

    23 juli 2008 om 07:42

  5. Mooie scherpe foto zeg, de zweefvlieg is wel heel scherp.
    Het geheel past mooi bij je kopfoto:-)
    Mooie tekst die je erbij hebt.
    Groetjes en gezellige avond.

    23 juli 2008 om 20:27

  6. Ooohh heerlijk lavendel, mag ik ook even mee snuiven vlieg.
    Die vlieg heb je mooie scherp mee gekiekt.
    Super macro met een mooie tekst.
    GEWELDIG!!!!!!

    23 juli 2008 om 21:38

  7. Anoniem

    Dat geluk voel je als je naar deze foto’s kijkt ze zijn erruggg mooi van kleur en scherpte. Heb trouwens ook de fleurige log gemist van de schilderes en haar interieur en niet te vergeten de goudsbloem een mooi en zonnig geheel.
    Is het goed als ik je bij mijn favorieten zet?.
    Bep

    24 juli 2008 om 12:11

  8. Mij viel ook meteen die superscherpe zweefvlieg op, prachtig!! Ook ik heb je log van de schilderes gemist, terwijl ik toch regelmatig
    kijk of je iets geplaatst hebt. Het valt me ook op dat het erg lang duurt voordat ik je log kan zien, totdat het helemaal geladen is, bij mij in het scherm staat dan ook altijd 2 of 4 fouten in de pagina ? Misschien ligt het wel aan mijn internet hoor (Ziggo, zucht, zucht :). Maar wat ik dus wilde zeggen, heel interessant, dat log, en wat een mooi en apart mens, heerlijk!! Groetjes Yvonne

    24 juli 2008 om 13:50

  9. En dat voelt me toch “lekker”…..

    Doeiiiii,
    beuzeblaadje

    24 juli 2008 om 14:13

  10. Prachtfoto’s heb je gemaakt,
    daar zou ik ook bij glimlachen en
    me helemaal gelukkig voelen.
    Vooral die van de zweefvlieg is een beauty.

    24 juli 2008 om 19:34

  11. Een hele mooie foto met die zweefvlieg. Top!
    De enkele Lavendel is ook mooi, maar die zwever maakt het toch net wat meer!!
    Gr Jan W

    24 juli 2008 om 21:16

  12. ahhhhhhhhhhhh wat lief,
    en weet je het is waar,
    mijn hart zingt een duet met neussie:-))

    wat een heerlijke foto’s aly:-)
    dank je wel

    xxx

    24 juli 2008 om 21:31

  13. Prachtig verwoord, en mooi gexc3xafllustreerd bovendien! Blij dat jij ons weer eens verblijdt met een knap log, ajeetje!
    Nu zo verder doen hxc3xa9, niet slabakken *wink, big smile*
    Om het met jouw woorden te zeggen: Enne houd je kiekdeuzie bij de hand! Hihihi.

    25 juli 2008 om 09:09

Geef een reactie

