VAN @LLES WAT

Afbeelding

Logica

Stoel

7 Reacties

  1. einstein was een heerlijke man, met heel veel wijsheid, en niet alleen wetenschappelijke kennis.

    deze stoel heb je mooi opgemerkt, ajeetje!

    het zet mijn verbeelding aardig aan het werk .. :-))

    26 juli 2008 om 23:22

  2. Dat had Albert weer mooi beschreven Aly.
    Ik moet toegeven dat deze foto alle kanten uit kan gaan…
    Goed gezien en vastgelegd!
    Fijne zondag nog!

    Groetjes Sien

    26 juli 2008 om 23:48

  3. Heel wijs! En het is een ietsjepietsje minder vermoeiend het in je hoofd te doen dan in de werkelijkheid. Ook al neem je de kortste weg van A naar B!
    Heerlijk zondagje gewenst, ajeetje, en bedankt voor de virtuele steun *wink, big smile*

    27 juli 2008 om 10:11

  4. Een logica als een koe,
    zou mijn moeder vroeger zeggen…haha
    Die Albert die ewas zo gek nog niet….

    Groetjes Marrie

    27 juli 2008 om 12:55

  5. Exc3xa9n van de mooiste citaten van Einstein.
    Meestal ga ik van A naar B,
    maar de weg van de verbeelding is vaak het mooist.

    28 juli 2008 om 09:45

  6. In mijn verbeelding kan ik het mooiste ter wereld als mijn eigendom beschouwen, kan de duurste villa in gedachten inriichten met alles wat mijn hart begeert en ben ik een rijk mens. Thoureau.

    28 juli 2008 om 14:35

  7. bied je die mij aan :-))
    ik ga graag even zitten, ik heb de pijp leeg

    groetjes
    klaproos

    28 juli 2008 om 22:00

Geef een reactie

