VAN @LLES WAT

Zee

2008_0804200806italie0017_5

Ik wil alleen zijn met de zee

Ik wil alleen zijn met het strand

Ik wil mijn ziel laten varen

Niet mijn lijf en mijn verstand.

 

2008_0804200806italie0012

Ik wil gewoon een beetje dromen

Rond de dingen die ik voel

En de zee, ik weet het zeker

dat ze weet wat ik bedoel.

2008_0804200806italie0010_3

Ik wil alleen zijn met de golven

`K wil alleen zijn met de lucht

Ik wil luist`ren naar mijn adem

Ik wil luisteren naar mijn zucht

 

2008_0804200806italie0021

Ik wil luist`ren naar mijn zwijgen

Daarna zal ik verder gaan

En de zee, ik weet het zeker

Zal mijn zwijgen wel verstaan

2008_0804200806italie0009_2

Toon Hermans

Vanmiddag waren we aan het strand bij Callantsoog

13 Reacties

  1. Wowww dit maakt me stil.
    Ssssssttt ik geniet nog even van de stilte.
    De laatste foto is een beauty!!!!
    GEWELDIG!!!!!!!!! Zoxe2x80x99n heerlijke log.

    4 augustus 2008 om 23:28

  2. wat een heldere beelden bij een heerlijke tekst!

    dit is een toplogje, ajeetje!

    maak jij er morgen een topdag van?
    maar eerst deze nacht nog topperig doorbrengen? :-))

    4 augustus 2008 om 23:54

  3. Wat een prachtige serie, vooral foto 3 en 5 vind ik heel mooi van compo en standpunt, mooie
    stillevens voor aan de muur! Ik kan de zee tot hier ruiken ๐Ÿ˜‰ (geen wonder, woon op het strand ;))

    5 augustus 2008 om 05:30

  4. Mijn favoriete plekkie. Zee, strand, zon een mooie lucht en dan ff tot je zelf komen, even helemaal niks alleen genieten en dat heerlijke gevoel krijg ik al als ik naar deze prachtige foto’s kijk.
    Wat een rust ๐Ÿ˜‰
    Heeft Toon heel mooi verwoord, kende het gedicht niet….
    Gezellige dag en groetjes.
    heb genoten van je mooi log.

    5 augustus 2008 om 08:02

  5. Han

    Mooi dat je strand en zee foto’s zo goed passen in je weblog stijle (blauw) houd je daar ook rekening mee bij het fotograferen?

    5 augustus 2008 om 08:09

  6. @Dat was ook de eerste opmerking die mijn man maakte! ๐Ÿ™‚ Ik probeer eigenlijk gewoon wat te experimenteren met verschillende scherptes, omdat het zo voorspelbaar is om alles scherp in beeld te brengen. Misschien ben ik gewoon malende en heb ik last van tropenkolder …! Ja, Tiger is half Thai he!

    5 augustus 2008 om 08:45

  7. Tekst en foto’s vormen in dit log een boeiend xc3xa9n knap geheel, ajeetje!
    Deze zee-impressies staan in contrast met je bosimpressie, maar beiden zijn hxc3xa9xc3xa9rlijk om zien…
    OT: leuk hxc3xa9, in zo’n vliegtuigje? Heb ik ook gedaan, maar niets kan tegen een ballonvaart op meid. Dus als je de kans krijgt… doxc3xa9n! En hihi, jetlag???

    5 augustus 2008 om 08:51

  8. WAUW wat mooi !!
    Hier word ik toch een beetje stil van…
    de zee… Toon… prachtig!
    Lieve knufff groetjes van Anna

    5 augustus 2008 om 14:13

  9. Geweldig Aly.
    Je foto’s passen geweldig mooi bij dit gedicht ( ook mijn favo dichter/zanger )
    Wat fijn dat je prachtig weer had.
    Fijne avond

    Groetjes Sien

    5 augustus 2008 om 19:48

  10. Anoniem

    Prachtige serie! En het is heerlijk aan zee, je kunt al je gedachten laten varen op de golven van de zee…
    Wat een mooi gedichtje, heel passend bij je foto’s!
    fijne avond!

    5 augustus 2008 om 21:21

  11. Die laatste foto is geweldig.
    Vrijdag ga ik op vakantie ( Texel)dus nog even en ik zie ook de zee.
    HEEEEEEERLIJK.
    Groetjes, Lind@

    5 augustus 2008 om 21:40

  12. Mooie foto`s Aly, vooral de laatste vind ik prachtig.

    Mag ik je een onbescheiden vraag stellen????
    Woon jij in Surhuisterveen?

    6 augustus 2008 om 09:28

  13. Mooie serie heb je hier staan..
    Wij hebben een stukkie naar beneden gezeten…
    Ben je nog in het natuurgebied even ten zuiden van Callantsoog geweest?????

    groet harry

    11 augustus 2008 om 22:18

Geef een reactie

