VAN @LLES WAT

Afbeelding

Soms zou je een vogel willen zijn

Vogel

6 Reacties

  1. Het is natuurlijk fijn om een vogel te zijn, te vliegen waarheen je wil in volle vrijheid. Maar toch… heel misschien is het leven van zo’n vogel toch niet wat wij er van denken. Steeds op zoek naar voedsel, en wxc3xa9xc3xa9t ie wel dat vliegen fantastisch is? Die doxc3xa9t dat gewoon, terwijl de mens beseft hoe heerlijk dat wel is…
    Knappe bewerking ajeetje, romdom een mooie tekst!
    Courage bij het vele werk in de keuken. Maar jij krijgt er volgende week een beloning voor … *wink, big smile*

    6 augustus 2008 om 07:49

  2. Vrijheid… Blijheid…
    Lieve knufff groetjes Anna

    6 augustus 2008 om 10:07

  3. ida

    Helemaal mee eens .
    Lieve gr…id@

    6 augustus 2008 om 13:25

  4. Een laatste groet en wie weet ben ik in mijn volgende leven wel een zwaan.
    Lind@

    6 augustus 2008 om 22:35

  5. ik vlieg ff met je mee ajeetje!

    doorheen een mooi log, met verlangende woorden en een vrije vogel!

    7 augustus 2008 om 00:20

  6. Deze heb ik gemist zie ik Aly.
    En het is nog wel zo’n mooi gedichtje.
    Heel knap, met de vogel erbij maak je het compleet!

    Groetjes Sien

    10 augustus 2008 om 22:39

Geef een reactie

