VAN @LLES WAT

Lekker hapje

2008spin_3

lekker hapje ……

11 Reacties

  1. Wat leuk, we hebben bijna dezelfde foto! Jij hebt er zelfs een web bij, dat maakt mijn lynxspinnetje
    niet, die bespringt haar prooi als een kat 😉 Mooie foto met een perfecte scherpte en compo!

    8 augustus 2008 om 04:29

  2. Dit is een pracht foto Alie!
    de pootje lijken haast doorschijnend.

    8 augustus 2008 om 08:36

  3. Een hapje vooraf… of is het al de hoofdschotel?
    *wink, big smile*
    In elk geval heb je dit driesterrenmenu mxc3xa9xc3xa9r dan knap weten te ‘vangen’ ajeetje!

    OT: ja, op xc3xa9xc3xa9n van de laatste foto’s zie je me meehelpen de ballon in de tas te bergen…
    Ik hoop dat je een mxc3xa9xc3xa9r dan fijne dag hebben zal, met alles er op en er aan lieve meid!

    8 augustus 2008 om 08:42

  4. wat zijn je foto’s weer mooi en zo duidelijk. Ik kies liever een ander hapje.. maar ben wel blij dat deze spin dit lekker vind!

    8 augustus 2008 om 11:13

  5. Sambal bij?

    8 augustus 2008 om 19:21

  6. of het lekker is, weet ik niet?

    dat het vol eiwitten zit en dus heel voedzaam is, dat weet ik (toevallig) wel? :-)))

    vrolijk weekend, ajeetje!

    8 augustus 2008 om 21:22

  7. Fraaie opname van eten en gegeten worden!

    8 augustus 2008 om 22:00

  8. Prachtige foto’s heb ik hier gezien…..
    kom nog eens terug zodra ik meer tijd heb…;-)))
    (en bedankt voor je bezoekje :-)))

    8 augustus 2008 om 23:23

  9. Alie, die heb je mooi in beeld gebracht.
    Maar of die lekker is weet ik niet, heb je hem even geproefd *lol*
    SUPER!!!!! kiek.

    10 augustus 2008 om 21:38

  10. Wat een werk hxc3xa9, om dit helemaal in de pakken!! :))
    Prachtige macro, heel goed gezien.
    En die reactie van Truus ” sambal bij ” schitterend.

    Groetjes Sien

    10 augustus 2008 om 22:26

  11. Of het hapje lekker is weet ik niet,
    maar wat ik wel weet is
    dat je een prachtfoto ervan hebt gemaakt.

    12 augustus 2008 om 09:33

Geef een reactie

