VAN @LLES WAT

Na regen komt zonneschijn

2008_behind

Vandaag heftige buien…..

2008_water

Windlichtjes zitten vol regenwater…..

2008_margriet_3_2

De spaanse margrieten leveren een mooi plaatje op ๐Ÿ˜‰

2008_fietsmand1

Om 3 uur vanmiddag gaat de zon schijnen……

2008berm_3

Ga eens kijken wat er zoal in de berm staat…..

2008_berm

De lucht is opgeklaard….

2008_koe_2

Ik wordt goed in de gaten gehouden ๐Ÿ™‚

2008_koe_1

Wat hoor ik ….? Gesnif…?

2008_koe_3jpg

Phoe… wat moet dat???

2008berm_blauw_1

Ik wil alleen maar bermen fliepsen..

Wordt vervolgd.

16 Reacties

  1. Mmmm, tijd dat ik weer eens vrij heb met mooi weer,
    dan kan ik er zelf eens van genieten.

    Love As always
    Di Mario

    12 augustus 2008 om 23:32

  2. Mooi mooi allemaal! Vooral die van de regendruppels en koe! Groetjes!

    13 augustus 2008 om 01:24

  3. ajeetje bermtoerist??? :-))

    ik kom naast je liggen kijken naar het feest dat in de berm gegeven wordt, want dit log is heerlijk genieten!

    vandaag meer druppelkes??

    13 augustus 2008 om 08:03

  4. Hxc3xa9xc3xa9rlijk hxc3xa9, ajeetje, dat het na de eerder gure morgen, toch een stralend namiddag is geworden. En dat vond je knappe koe precies ook!
    Mooie serietje alweer, wat ben ik blij dat jij terug boven water bent gekomen!
    Zelfs wanneer jij wel een beetje (vxc3xa9xc3xa9l) nieuwsgierigheid aan de dag legt…
    *wink, big smile*

    13 augustus 2008 om 08:19

  5. Leuke serie, vooral met de koe…die komen altidj kijken bij je hxc3xa8 ๐Ÿ™‚
    de spaanse margrieten met druppels zijn heel mooi ook de tweede foto, heel apart en mooi scherp.
    Er staat genoeg in de berm hoor, heb er straks ook een serie van :-))
    Tijdens de fietstocht gefotografeerd.
    Ben benieuwd.
    Gezellige dag, hier wel zon maar heel veel wind.

    13 augustus 2008 om 09:55

  6. Die buien leveren hele mooie windlichtjes op en
    als de zon dan gaat schijnen ziet
    de wereld er ineens een stuk vrolijker uit.
    Mooi, zoals je de berm hebt gefliepst
    met de koeien op de achtergrond,
    maar ook de koeienkoppen zien er goed uit.
    OT Welk klein kerkje je bedoelt weet ik niet.

    13 augustus 2008 om 10:01

  7. ida

    Mooie plaatjes ,jammer hxc3xa9 van het weer ,mooi die koeien .Lieve gr….id@

    13 augustus 2008 om 10:33

  8. Geld dit ook voor vandaag? Het lijkt hier wel herfst.
    De margriet levert zeker een mooie plaatje op, maar ik zie ze liever in de zon.
    Je maakt me nu wel heel nieuwsgierig wat je daar tegen kwam en de berm.
    Ze nemen je toch niet op de horens?
    SUPER!!!!!!!!!!!!!! gekiekt.

    13 augustus 2008 om 11:09

  9. Prachtige macro-opnamen!!
    Ik kijk binnenkort nog eens…

    onze log : http://www.defotograaf.web-log.nl

    Groeten Ronald

    13 augustus 2008 om 11:15

  10. alles ziet er wel steeds helemaal opgefrist uit he ? en er komen ook steeds weer opnieuw jonge bladdjes en knopjes in. De berm kan zo mooi zijn

    13 augustus 2008 om 13:10

  11. Prachtige foto’s! Hoop ze ook ooit zo te kunnen maken ๐Ÿ™‚ ๐Ÿ™‚

    13 augustus 2008 om 13:50

  12. die blauwe heb ik veel in de alpen gezien

    13 augustus 2008 om 18:44

  13. Geweldig Aly, wat een mooie serie!
    Wat een lieve kop zo van dat koetje dichtbij…leuke macro :))
    De druppeltjesfoto is super!
    Er is gewoon heel veel te zien, heel mooi!
    Wilde nog reageren op je Spanje avontuur, maar dat ging niet.
    De voorpret van zo’n vakantie is geweldig.
    Heel leuk Aly, ik ben even een stukje mee gereden met de caravan.
    Fijne avond…

    Groetjes Sien

    13 augustus 2008 om 18:47

  14. De bovenste 2 foto’s vind ik er echt uitspringen. Mooi gedaan!

    13 augustus 2008 om 20:20

  15. Ank

    Prachtig die windlichtjes met druppels!

    16 augustus 2008 om 00:06

  16. Mooie serie heb je na de regen gemaakt ….
    Vooral de koeien staan er prachtig op…
    Is altijd leuk om deze beesten te fotograferen.

    16 augustus 2008 om 21:27

Geef een reactie

