VAN @LLES WAT

Oerend hard…..

Ga er maar even bij zitten……

 

Tuin_2

In Eext wordt de jaarlijkse  motor GP wordt gereden.

 

Eexsjpg

Dan gieren de oudjes je om de oren

Racen_1

En het geluid is oorverdovend

 

Eexst_2

Ik geniet  van het mooie dorp

Start_2_2

Wachten voor de volgende ronde

Start

Start van de oudjes….;-)

Restaurant_1

Dit restaurant staat precies in een bocht

Restaurant_2_2

Tijd voor een versnapering

Kerkjpg_5

We gaan nog een rondje om de kerk

en brengen nog even een bezoekje aan het rennerskwartier

 

Collage1

14 Reacties

  1. over een gevarieerd log gesproken! :-))

    jij stapt van het ene oudje naar het andere? :-)))

    ik zet me neer op je bankje terwijl jij ..

    je hemelbedje inkruipt? :-)))

    welterusten, ajeetje! :-))

    24 augustus 2008 om 23:38

  2. Dat was een mooie fotoronde Aly
    Ik zou ook kiezen voor de prachtige omgeving.
    Al die herrie hoeft voor mij ook niet zo! :))
    Schitterende serie…
    Fijne dag nog.

    Groetjes Sien

    24 augustus 2008 om 23:46

  3. Top zulke oudjes.. ehhhh, dan bedoel ik natuurlijk de motors.

    Love As Always
    Di Mario

    25 augustus 2008 om 00:33

  4. Moet een hele spannende en stoere dag zijn geweest.
    Gr 10

    25 augustus 2008 om 00:33

  5. Over het algemeen geef ik de voorkeur aan zo’n oorverdovende stilte, die slechts af en toe even wordt onderbroken door wat vogelgekwinklier, maar voor zo’n historische motorrace zouden ze me nog wel ‘ns wakker mogen maken.
    Mooie foto’s en een prachtig logje!

    25 augustus 2008 om 01:35

  6. ben er wel eens geweest… mooi dorp… met vandaag dus een bult extra lawaai,… maar wel leuk dus…

    25 augustus 2008 om 10:08

  7. Je n’ai besoin de personn’
    En Harley Davidson
    Je n’reconnais plus personn
    En Harley Davidson
    J’appuie sur le starter,
    Et voici que je quitte la terre,
    J’irai p’t’xc3xaatre au Paradis,
    Mais dans un train d’enfer.

    Je n’ai besoin de personn’
    En Harley Davidson
    Je n’reconnais plus personn’
    En Harley Davidson
    Et si je meurs demain
    C’est que tel xc3xa9tait mon destin
    Je tiens bien moins xc3 la vie
    Qu’xc3 mon terrible engin.

    Je n’ai besoin de personn’
    En Harley Davidson
    Je n’reconnais plus personn’
    En Harley Davidson
    Quand je sens en chemin
    Les trxc3xa9pidations de ma machine,
    Il me monte des dxc3xa9sirs
    Dans le creux de mes reins

    Je n’ai besoin de personn’
    En Harley Davidson
    Je n’reconnais plus personn’
    En Harley Davidson
    Je vais xc3 plus de cent,
    Et je me sens xc3 feu et xc3 sang,
    Que m’importe de mourir
    Les cheveux dans le vent !
    Que m’importe de mourir
    Les cheveux dans le vent !
    xc2xa9 Gainsbourg Serge
    *wink, big smile*

    25 augustus 2008 om 10:19

  8. Mooie log heb je ervan gemaakt, met mooie beelden.
    Ik vindt die oude motoren toch nog het mooist, liefst met veel roest hihihihi.
    Super!!!!!! kiekjes.

    25 augustus 2008 om 11:33

  9. Met moters heb ik niet zoveel maar de huisjes kunnen me zeker wel bekoren!

    25 augustus 2008 om 11:47

  10. ohhhh da’s gaaf om te zien en dan die dampen die van die machines afkomen…
    erg hxc3xa9 ik vind dat lekker ruiken :-))

    mooi dagje geweest ajeetje:-)

    groetjes
    klaproos

    25 augustus 2008 om 13:56

  11. Wat een scheurmonsters, je hebt toch wel oordopjes in gedaan?

    25 augustus 2008 om 15:33

  12. Wat leuk zeg, die “oude brommers”. Oei, mag ik niet zeggen, denk ik. Het zullen wel motoren geweest zijn. Toch?

    25 augustus 2008 om 20:10

  13. Waaauuuwww wat een mooie serie heb je in Eext gemaakt.
    Niet alleeen van de brullende motoren maar ook van een paar mooie dorpsgezichten…

    groet Harry

    25 augustus 2008 om 22:33

  14. Wat een contrast in die fotoserie: van scheurijzers tot een monumentaal landschap…

    Leuke foto’s en met dat contrast in de serie kijkt het wel leuk..

    Groet Ronald

    28 augustus 2008 om 22:49

Geef een reactie

