VAN @LLES WAT

Omarm het moment

2008_omarm

Corita Kent

Omarm7

15 Reacties

  1. Mooie symboliek, Aly!
    Laat het genieten van het moment maar aan mij over. Het lukt me nog steeds meermalen per dag. 🙂

    6 november 2008 om 20:14

  2. Ik ga het zo even oefenen.

    Love As Always
    Di Mario

    6 november 2008 om 20:20

  3. geweldig lampje ajeetje,
    hebben wij nog uit mexico meegebracht,
    de vriendenkring, brengt toch wel weer herinneringen naar boven….
    als er een theelichtje instaat is het zo mooi om te zien,

    maak er een fijn weekend van aly,
    en dank je wel..

    xxx
    klaproos

    6 november 2008 om 22:25

  4. ik omarm jou, ajeetje, voor dit warme log!

    dankjewel,

    7 november 2008 om 00:14

  5. Inderdaad om arm het moment het is soms als zo kort.
    De onderste foto komt mij bekend voor staat bij mij buiten op de tafel. Prettig weekend

    7 november 2008 om 11:45

  6. gusta

    Een prachtige foto. Het is helemaal Tolle.

    7 november 2008 om 11:56

  7. Mooie foto’s bij een prachtige tekst.

    7 november 2008 om 15:09

  8. Hallo Aly, jij bent ook weer in de stad!:))
    Je hebt er weer een prachtige combinatie neergezet!
    “Omarm het moment” ben ik helemaal voor.
    Daar komen we al een heel eind mee…
    Fijne avond nog.

    Groetjes Sien

    7 november 2008 om 19:43

  9. Ria

    Ik zou zeggen: Omarm elk moment…..
    Je hebt er mooie foto’s bij geplaatst, Aly.
    Fijne avond en een weekend met heel veel mooie momenten toegewenst.
    Groetjes, Ria.

    7 november 2008 om 19:50

  10. Wat een mooie tekst en foto’s..
    De onderste heb ik ook maar dan met z’n zevenenen achter elkaar.
    Ook heel mooi en je brengt me op een idee ;-)kan er eens eenfoto van maken.
    Groetjes en een gezellige weekend.

    7 november 2008 om 20:47

  11. Bep

    Dat moment omarmen heb je mooi in beeld gebracht met de foto van de boom goed gezien.
    Heel fijn weekend.

    7 november 2008 om 23:24

  12. Mooie tekst, mooi gexc3xafllustreerd ook, ajeetje!
    Kort en bondig, en o zo wijs!
    Moge je weekend toch wat minder kort zijn, xc3xa9n uitgebreid!
    *wink, big smile*

    8 november 2008 om 09:18

  13. ja das mooi omarmen…

    8 november 2008 om 09:25

  14. Mooie tekst met een warm symbool.
    Ik zal het meer omarmen,
    want voor je het weet glipt alles je zo voorbij.
    Fijn weekend gewenst.

    8 november 2008 om 14:36

  15. Ik kom je even omarmen.
    Nog een fijne zondag.
    Lind@

    8 november 2008 om 22:42

Geef een reactie

