VAN @LLES WAT

Roze bril

 

Roze_2_2

 

 

10 Reacties

  1. Als mijn roze buideltje dikker gevuld was,
    kocht ik dat schattige plekje
    om er voorgoed weg te dromen :))))
    eerlijk is eerlijk
    het roze doet ’t ‘m
    in wit zou het een heel andere uitstraling hebben 🙂

    20 november 2008 om 21:51

  2. Roze is niet mijn favoriete kleur, maar deze roze kerk doet het tegen die strakblauwe lucht toch wel erg goed, moet ik zeggen. Het is in ieder geval een stuk beter dan het grijze en grauwe dat hier de laatste dagen overheerst.

    20 november 2008 om 22:40

  3. hier ga je niet tevoet of met de fiets naar de kerk, maar op wolkjes? ;-)))

    heerlijk, kleurrijke foto’s, ajeetje!

    20 november 2008 om 23:29

  4. Ah, ook al aangestoken door het virus! Wat een prachtig suikerzoet kerkje, daar heb je niet eens
    een roze bril voor nodig! Schitterend met prachtige standpunten!

    21 november 2008 om 05:51

  5. Owh nee… dit moet een photoshop zijn…
    Tenminste dat hoop ik dan maar.

    Love As Always
    Di Mario

    21 november 2008 om 13:02

  6. Mooi roze is niet lelijk.
    Erg mooi zo met die ronde vormen.

    21 november 2008 om 15:03

  7. Haha leuk doe jij ook mee, zag het op verschillende logjes.
    Mooie foto’s heb je daar gemaakt.
    Ik vind roze wel mooi,maar doe niet mee met de roze week…maar een grappig idee het knalt van je scherm af.
    Was de lucht maar zo blauw als daar.
    Gezellig weekend en groetjes.

    21 november 2008 om 19:38

  8. Ja ja, Seraka zit voortdurend in de Roze Wolken. Maar jouw Roze mag er ook zijn hoor!
    Prachtig hoe je deze kerk in beeld gebracht hebt. Doet mij weer verlangen naar Griekenland.

    21 november 2008 om 21:25

  9. Ik zag mijn reactie niet staan…was het nummer en letter gedeelte vergeten :))
    Had gewoon een rose bril op!!
    Leuke rose opnames Aly, zuurstokrose zullen we maar zeggen ..schrijven! :))

    Groetjes Sien

    22 november 2008 om 07:43

  10. Hahahahaha geweldig!
    Mooi roze is niet lelijk!

    Doeiii,
    beuzeblaadje

    23 november 2008 om 12:14

Geef een reactie

