VAN @LLES WAT

Nieuw jaar

 

2008_nieuwjaar

Een oud bakken jaar

Alweer voorbij

2008_nieuwjaar_12_2

t`Nieuwe staat voor de deur klaar

Waarschijnlijk niet van zorgenvrij

Nieuwjaar_10

Drie honderd vijfenzestig dagen

Vol onzekerheid

2008nieuwjaar_825

Elke dag zijn eigen vragen

Als in een kluwen de weg weer kwijt

2008_nieuwjaar_8

Beste wensen weloverwogen

Dartelen vrolijk de wereld rond

2008_nieuwjaar_5

Als het geluk in kinderogen

Als verfrissende dauw in de morgenstond

2008_nieuwjaar_11

Niemand die echter

voor zeggen kan

Het wel en wee

 

2008_nieuwjaar_10

Resten enkel de wensen dan

Voorspoed en vree

2008_nieuwjaar2

Jozef Verachtert

Webbie`s

a happy new year

25 Reacties

  1. Waaauw…wat mooi zijn de foto`s en tekst,om stil van te worden.
    Maar jij en je naasten ook een goed, gezond, vredig en kleurrijk 2009 toegewenst.
    Dag

    1 januari 2009 om 23:24

  2. Ook de allerbeste wensen voor jou/jullie.

    1 januari 2009 om 23:57

  3. Deze zijn zo mooi, en de tekst bijpassend.
    Vol vertrouwen beginnen we aan een nieuw jaar.
    Wat het ons zal brengen, gelukkig weten we dat van te voren nog niet.
    Fijne dag .

    2 januari 2009 om 07:26

  4. Lieve Aly,
    Fundeer palen op juiste hoogte
    en breng de balken aan
    zodat je leger
    sterk gegrondvest staat

    steen en stouw
    het tot een veilige rustplaats
    met deskundige knowhow

    overwelf het met hemelsblauw
    duw het vol dromen
    en wacht de lente getrouw
    xc2xa9 verhavert

    2 januari 2009 om 09:38

  5. Ank

    Prachtige foto’s met bijpassende tekst!!
    Ik wens je het allerbeste voor 2009!

    2 januari 2009 om 09:45

  6. Zo mooi als hier kan ik het niet zeggen
    Maar welgemeend wens ik je een jaar
    zonder zorgen, vol van kleine fijne
    verrassingen en de kracht om hindernissen te overwinnen.

    2 januari 2009 om 10:51

  7. Een gelukkig nieuw jaar gewenst.
    En wat heb je prachtige foto’s gemaakt. Plaatjes

    2 januari 2009 om 11:04

  8. Een heerlijk winters begin van het nieuwe jaar met deze foto’s, Aly.
    Ik wens je een mooi en fotogeniek 2009!

    2 januari 2009 om 12:21

  9. Wat een geweldige combinatie weer Aly..
    De boodschap in een mooi dekentje verpakt….
    Prachtige opnames, een heerlijk sfeertje om het nieuwe jaar mee te beginnen!
    Ook voor jou en je naasten een heel Gelukkig en Gezond Nieuwjaar met de beste wensen voor 2009!!

    Groetjes Sien

    2 januari 2009 om 19:49

  10. Mooie plaatjes!! Ik krijg het er wel erg koud van!! Nog de beste wensen!

    3 januari 2009 om 01:07

  11. Prachtige foto’s en een hele mooie tekst Aly!
    Voor jou en je naasten een Gelukkig en Gezond 2009!!
    Groetjes Gerda

    3 januari 2009 om 10:11

  12. Ook van deze kant een voorspoedig en bovenal gezond 2009 toegewenst!

    3 januari 2009 om 15:26

  13. Alweer super fotoos.
    De mooiste wensen voor 2009.
    Lind@

    3 januari 2009 om 17:38

  14. Ook ik kan niet anders zeggen dan:
    SUPER foto’s!!
    Jij ook alle goeds voor 2009 AJeetje!

    Ik was je even kwijt, je weet dat jouw “link” onder de
    reacties niet werkt??? Anders had ik al veel eerder hier
    gereageerd! En onder mijn favorieten sta je onder “Van @lles wat” en
    ik zocht naar Ajeetje dus dat duurde even maar ik “heb” je!!

    Fijn weekend verder,
    beuzeblaadje

    3 januari 2009 om 19:24

  15. jouw ijskoude foto’s, bij de hartverwarmende woorden geven dit log een bijzonder sfeertje, ajeetje!

    ik wens je een jaar, zo bijzonder als dit log!!

    3 januari 2009 om 22:24

  16. ohhhhh ajeetje
    met dit logje kan mijn dag ijskoud niet meer stuk, en mijn zondag ook niet:-))

    geweldige foto’s precie sin mijn straatje:-)

    xxx
    klaproos

    3 januari 2009 om 23:11

  17. Bep

    De eerste fout in het nieuwe jaar heb ik dus al gemaakt, door jou te vergeten.
    Zit me hier te schamen snap ook niet hoe het komt.
    Was op vakantie en de nodige drukte bij het thuiskomen en verschillende bezoekjes afleggen is geen excuus. Toch wens ik je lieve Aly van ganse harte een mooi,gezellig,goed en gezond 2009. Je foto’s zijn prachtig en de tekst zo mooi en ontroerend.
    Lieve groetjes Bep.
    Ps vind je het goed als ik de tekst in m’n schriftje zet met favoriete teksten.

    5 januari 2009 om 09:20

  18. Wat mooi die nieuwe knoppen die de start van het nieuwe jaar verbeelden?
    Prachtige foto’s uitgezocht en mooie tekst!!
    Groetjes Yvonne

    5 januari 2009 om 14:34

  19. Je sneuwfoto`s zijn nog steeds actueel :))
    Dag

    5 januari 2009 om 22:45

  20. Hoe later op de avond, in dit geval hoe vroeger in de morgen, hoe duidelijker de wens:
    “Ik wens je een voorspoedig en gezond 2009 toe!”

    6 januari 2009 om 06:43

  21. Bedankt voor al je lieve reacties Aly…
    En ik wens je een fijne dag toe vandaag en morgen en overmorgen 🙂

    Groetjes Sien

    6 januari 2009 om 07:44

  22. Ik wil jou ook danken voor de lieve en mooie reacties, Aly!
    En ik hoop je nog heel veel terug te zien… euch… te lezen het hxc3xa9le komende jaar lang!
    En ,voor jou:
    Yellow coffee cup:
    something warm to hold onto
    this winter morning
    xc2xa9 Alison H

    6 januari 2009 om 08:14

  23. 6 januari is het al, toch nog maar de beste wensen doen, vind je niet.
    Bij deze dan Aly, voor jou en je familie de allerbeste wensen voor 2009.
    Als deze foto’s staan voor wat het nieuwe jaar gaat brengen, dan wordt het een fantastisch jaar!!
    Gr Jan W.

    6 januari 2009 om 11:41

  24. Je mag gelukkig tot en met 3 koningen iedereen de beste wensen doen, dus bij deze mijn beste wensen voor 2009. Ik zelf ben niet zo goed begonnen, want ik ben lekker ziek geweest. Pffff.

    Maar ik zie aan je reportage dat jij het jaar mooi begint.

    Love As Always
    Di Mario

    6 januari 2009 om 22:31

  25. Bedankt voor je leuke reacties op mijn weblog…
    ik heb je inmiddels bij mijn favorieten gezet…
    want ik vind dat je prachtige foto’s maakt!
    Dus ik kom zeker vaker bij je langs om even te kijken naar wat je nu weer hebt ‘geschoten’.

    En ik hoop dat we nog veel van dit soort mooie plaatjes mogen maken.
    Ik denk het wel… want de vorst houd nog wel even aan…fijn!

    Liefs,
    Jolanda

    9 januari 2009 om 00:38

Geef een reactie

