VAN @LLES WAT

Als je het even niet meer ziet zitten

 

Zaterdag middag

zag ik dit

manneke

Volksfeest_3

worstelen….

met zijn

schaatsen

Volksfeest_1_4

moe ……

en de

uitputting

nabij…..

Volksfeest_2_2

En als je het even

niet meer ziet

zitten ga je

er gewoon

bij zitten…….

wachten…..

Volksfeest_4_2

tot er hulp komt

van je grote held :-))

die heel hard

kan schaatsen.

Volksfeest_5

begrijpt…….:)

dat je het nog

moet leren

en je meeneemt

naar huis

aan het einde

van een volksfeest

op het ijs van het

zuidlaardermeer  🙂

Nog een fijne

schaats zondag

:-))

22 Reacties

  1. wat een heerlijk fotoverhaal, ajeetje!

    gelukkig is er altijd een held in de buurt, eh? voor iedereen! :-))

    mooie zondag, ajeetje!

    11 januari 2009 om 01:30

  2. ach sjips, der ging iets niet goe dmet de reactie dus begin ik weer 🙂
    ik zei dus :
    zo’n held wil ik ook wel op mijn deurmatje vinden ajeetje:-)
    een serie heerlijke foto’s,
    ik ben er weg van,

    liefs
    klaproos

    11 januari 2009 om 02:05

  3. Ja Aly dit is toch xc3xa9xc3xa9n groot volksfeest.
    Moet je deze foto’s toch eens kijken, is het niet hartverwarmmend?
    Ik vind het super!!!!
    Dank je wel dat je het met ons wil delen Aly….

    Groetjes Sien

    11 januari 2009 om 07:40

  4. Zo jong en dat jongetje snapt het leven al…

    Die komt er wel.

    Love As always
    Di Mario

    11 januari 2009 om 10:46

  5. ida

    Leuk verteld ,zo aandoenlijk .
    Liefs ida

    11 januari 2009 om 15:10

  6. Wow, wat een prachtverhaal en wat een prachtfoto’s
    wordt er helemaal stil van

    11 januari 2009 om 19:43

  7. Je hebt er in woord en beeld een mooi sfeervol verhaal van gemaakt, Aly.
    Wat goed, dat er nog helden bestaan. 🙂

    11 januari 2009 om 20:26

  8. Leuk. Ligt die boot vast in het ijs?

    11 januari 2009 om 22:09

  9. Wauw en die schaatsjes, zulke had mijn dochter ook, snoezig.
    Je hebt het leuk verwoord en ik heb niet genoeg
    van het ijsgebeuren genoten. Dus geniet ik na van de fotoos die ervan gemaakt zijn.
    Lind@

    11 januari 2009 om 23:05

  10. Wat heerlijk om te zien, en hoe simpel nog de oplossing als je zo klein bent als dit manneke!

    12 januari 2009 om 07:38

  11. Geweldig en wat een lekker kereltje!! Leuke serie Aly!!

    12 januari 2009 om 08:27

  12. Prachtige foto’s van het kleine manneke. Wat zal hij moe geweest zijn.

    12 januari 2009 om 12:18

  13. Hahahahaha… ahhhhh wat een schitterende serie van dat jongetje!
    Leuk verhaaltje zo erbij!

    Ik wens je een hele fijne avond Ajeetje.

    Liefs, Jolanda

    12 januari 2009 om 16:31

  14. Je hebt er weer een echte strip van gemaakt.
    Mooie foto’s, mooie tekst. Top!!
    Gr Jan W

    12 januari 2009 om 21:32

  15. Wowwww de eerste drie kiekjes zijn zo vertederend om te zien.
    Ja, hij moet het zeker nog leren,
    maar als hij zo groot en sterk is als zijn papa, kan hij schaatsen.
    Ik vindt het altijd zo jammer,
    dat deze mensen, deze beelden misschien nooit te zien krijgen.
    BEAUTY!!!!!!! kiekjes.

    12 januari 2009 om 21:50

  16. Geweldig…jij kan zo een echt fotoverhaal schrijven :))
    Mooi hoor, de moeheid en het `niet-kunnen` straalt er vanaf :))
    Dag

    12 januari 2009 om 22:24

  17. Dit is toch geweldig om te zien!
    Super Aly!
    Groetjes

    12 januari 2009 om 22:32

  18. stond de koek en zopie kar op het ijs eigenlijk??

    dag ajeetje,
    dank je wel voor je leuke reacties altijd:-)

    xxx

    12 januari 2009 om 22:48

  19. Prachtig weergegeven Aly !!
    Ik zou er ook bij zijn gaan zitten… en wachten op… ;-)))))))))
    Lieve knufff groetjes van Anna

    13 januari 2009 om 10:48

  20. Moet wat inhalen, maar dat is in dit geval geen straf.
    Wat een mooie serie ajeetje, omringd door een pracht verhaal.

    14 januari 2009 om 18:51

  21. Nog zo’n heerlijk schaatslog!
    Gossie ik heb xc3xa9cht met het kereltje te doen.
    Tenminste op de eerste plaatjes, vanaf het moment
    dat de grote held komt lijkt het me wel okee!

    Ik baal dat ik nog steeds niet via jouw naam onderaan
    een bericht bij mij op jouw site kan komen! Die link werkt
    nog steeds niet Ajeetje!!

    Doeiiii,
    beuzeblaadje

    15 januari 2009 om 21:07

  22. Weer een logje waar jouw liefde voor het leven, zowel groots als bescheiden, in doorstroomt… 🙂

    22 januari 2009 om 09:56

Geef een reactie

