VAN @LLES WAT

Dag met tranen

Soms heb je zo een dag

een dag dat er veel tranen vloeien,

 

Huilen_3

Tranen die je diepste emoties  vrijlaten

maar na een traan komt er ook weer een lach,

Huilen_2_2

Een bevrijd gevoel

een gevoel dat je wezelijkheid geeft,

2008huilen

Een gevoel voor leven voor de toekomst,

want ook na zo ene emotionele dag,

Huilen_4

waarin je jezelf in de spiegel zag,

zal je altijd moeten verder gaan.

Huilen_1

De wereld versteld laten staan!

Tranen zijn goed…….

Huilen_5

omdat een mens huilen moet.

Bron www

geschreven door: Cyntia

Een fijn weekend webbie`s

18 Reacties

  1. Ik bewaar mijn tranen wel voor later,
    voor als ik het ooit nodig mocht hebben.

    Op dit moment wil ik lachen,
    lachend het leven door.

    Love As Always
    Di Mario

    17 januari 2009 om 07:23

  2. Idd. zo af en toe een traantje laten.
    Knapt een mens weer van op, om vol goede moed weer verder te gaan.
    Prachtige foto’s met een winters tintje.

    17 januari 2009 om 07:33

  3. Prachtige serie met ware woorden.
    Een fijn weekend, misschien met een lach of een traan….

    17 januari 2009 om 10:08

  4. soms moet je even stoom afblazen en dan zijn tranen een hele goede uitlaatklep om daarna de draad weer op te pakken.

    17 januari 2009 om 10:13

  5. Mooie serie met al die schitterende kristalletjes.
    Er is niets mis mee om af en toe een traantje te laten, dat kan heerlijk opluchten.
    Maar ik wens je in het weekend toch vooral een gulle lach toe.

    17 januari 2009 om 14:41

  6. weet je dat de mens het enige wezen op aarde is dat kan huilen?

    je zou van dit log een traantje wegpinken, zo mooi, ajeetje!

    ik hoop dat je traantjes snel opgedroogd zijn, ajeetje en jij weer vrolijk verder mag huppelen!!!

    17 januari 2009 om 23:45

  7. Prachtige serie foto’s Aly !!
    Heerlijk die kleuren met het rijp… met een heel mooi gedicht…
    en dat heb je heel mooi weergegeven !
    En ach… ja, ook ik laat wel eens xc3xa9xc3xa9n of … tranen Aly… maar daar krijg je dan weer ruimte voor terug… ;-))
    en dat kan je dan weer opvullen met heerlijke positieve energie…
    Dikke knufff groetjes van Anna

    17 januari 2009 om 23:49

  8. Weer mooie fotoos en woorden.
    Je hebt de smaak te pakken.
    Lind@

    18 januari 2009 om 20:02

  9. lieve ajeetje,

    als het tranen van verdriet zijn hoop ik dat ze heel snel mogen drogen,
    als ik iets voor jou kan doen weet je mij te vinden hxc3xa9,

    dikke knuffel voor dit ijselijk mooie logje,
    xxx
    klaproos

    18 januari 2009 om 20:42

  10. Het leven is een lach en een traan, het valt soms niet mee, als het tegenzit, sterkte meid.
    Je foto’s zijn om te zoenen, zulke prachtige kristalletjes heb ik nog nooit gezien, het zijn net ijsbloemetjes.

    18 januari 2009 om 23:24

  11. Ik geloof dat je even gas moet terug nemen Aly..
    Prachtige serie met veel diepte in woorden en prachtige van beeld.
    Ik hoop dat je een rustgevende time out van maakt.

    Groetjes Sien

    19 januari 2009 om 10:34

  12. Rijp …
    Bevroren traantjes…
    Traantjes zijn er in vele soorten..
    Van verdriet en van vreugde..
    Traantjes luchten uiteindelijk altijd op..
    Klaren de lucht..
    Traantjes zijn kleine kristallen..
    Rijp zijn ijskristallen..
    Bevroren traantjes..
    Rijp..

    Karin/Muis..

    19 januari 2009 om 13:18

  13. Heb een paar logjes gemist zie ik, te druk.
    hele mooie foto’s, hoop dat het weer een beetje beter gaat.
    Groetjes

    20 januari 2009 om 21:52

  14. Mooie tekst en mooie foto’s.
    ‘k Zie ok dat je een logpauze hebt ingelast.
    Als er een samenhang is wens ik je veel sterkte.
    Gr Jan W

    21 januari 2009 om 14:50

  15. Wat een mooi gedicht zeg!
    Je foto’s zijn ook prachtig…
    de kou straalt eraf!

    22 januari 2009 om 19:25

  16. Wat een mooie tekst en
    mooie foto’s Ajeetje!
    Ik hoop dat de tekst niet te
    veel van toepassing was op jezelf
    want dan ben je heel erg verdrietig geweest….

    Liefs,
    beuzeblaadje

    23 januari 2009 om 15:05

  17. Fijn Weekend Aly
    Geniet nog even lekker van je logpauze!!

    Groetjes Sien

    23 januari 2009 om 22:40

  18. gusta

    prachtfoto’s en mooie teksten.
    Graag nodig ik je uit voor een schrijfuitdaging/ Zie http://leeflicht.web-log.nl/ van donderdag 29 ianuari en zie hoe en wat. Liefs

    29 januari 2009 om 08:38

Geef een reactie

