VAN @LLES WAT

Frau Holle

Hoge bergen….diepe dalen…

Sneew_03_3

We kennen het allemaal……

maar gelukkig had de time out

niets met het vorig log te maken

Sneeuw_03_2

Geheel onverwacht

zijn we zes dagen eerder

naar onze vakantie

bestemming afgereisd

Sneeuw_06_2

om even bij te tanken

Sneeuw05_2

van een drukke periode

 

 

Sneeuw_21

Frau Holle

had het druk

Sneeuw_08_2

de afgelopen weken

Sneeuw_11

om er een sprookje van te maken

2009sneeuw_07_3

Elke dag opnieuw

schudde ze de bedden

Sneeuw_18_2

Oei………Oei………

gisteren bij onze thuiskomst

werd ik weer ondergesneeuwd

door jullie lieve reactie`s

2009_sneeuw02_3

Daar werd ik wel even stil van……

 

Sneeuw_04_2

…………………………..

Lieve webbie`s

dank jullie wel……..

maak er een fijne week van

ajeetje

29 Reacties

  1. wat ben ik blij dat jij er weer bent, ajeetje!

    en dat jij een heerlijke vakantie achter de rug hebt!

    jouw foto’s komen zo uit een sprookje gestapt! wat een stralende beelden!!

    1 februari 2009 om 23:33

  2. Wat is dat witte op de grond πŸ˜‰

    Heerlijk zo’n weekje vakantie.

    Love As Always
    Di Mario

    1 februari 2009 om 23:51

  3. Wow! Wat was het daar mooi! Ik kan me voorstellen dat je genoten hebt! Weer helemaal je accu vol? Welkom terug in logland!

    2 februari 2009 om 07:32

  4. Ik hoop dat jullie heerlijk uitgerust zijn! Welkom terug!
    Fijne dag, gr 10

    2 februari 2009 om 07:49

  5. Wat heerlijk zo’n vakantie om weer helemaal op te laden!
    Prachtige foto’s uit Westendorf, een hele mooie omgeving
    (dat weer ik uit ervaring!!)

    2 februari 2009 om 09:03

  6. Fijn dat je weer thuis bent… en wat verwen je ons weer met zulke mooie winterfoto’s !!
    en inderdaad Vrouw Holle heeft het wel heel erg druk gehad… heerlijk al dat sneeuw… ;-))
    Ik hoop dat je er van genoten hebt en dat je accu weer vol is…
    Lieve knuff groetjes van Anna

    2 februari 2009 om 10:17

  7. Ik geloof dat ik daar ook wel een beetje ondergesneeuwd zou willen zitten, maar ik ben al blij dat jullie daar heerlijk hebben genoten, zo te zien. Fijn dat je er weer bent en doe het rustig aan, anders ben je straks weer weken weg πŸ™‚

    2 februari 2009 om 11:05

  8. GELUKKIG je bent er weer Aly
    We hebben je gemist πŸ™‚
    Wat een prachtige sfeervolle vakantiekiekjes heb je weer neergezet.
    Schitterend!!
    Ik hoop dat frau Holle een beetje heeft kunnen bijtanken πŸ™‚
    Fijne dag nog

    Groetjes Sien

    2 februari 2009 om 11:45

  9. Fijn dat je er weer bent
    Je bent vast wel uitgerust
    En wat veel sneeuw ligt er.
    Wat zullen jullie genoten hebben.
    Door de mooie foto’s kunnen we mooi even mee genieten

    2 februari 2009 om 13:48

  10. Welkom thuis en welkom terug in weblogland.
    De omgeving waar jullie hebben gezeten ziet er echt sprookjesachtig mooit uit op jouw foto’s. De ene is nog mooier dan de andere … Op die manier zou ik ook nog wel even winter willen hebben. Met het gure winterweer van nu heb ik het eerst wel even gehad. Doe mij maar vooorjaarsbloemen in plaats van ijsbloemen.

    2 februari 2009 om 15:22

  11. Mijn senseo-probleem(pje) is nog steeds niet opgelost omdat ik een nieuw type senseo heb gekocht. Gelukkig heb ik anderen met een oud type Senseo kunnen verblijden met het voor mij verkeerde houdertje.
    Gr 10

    2 februari 2009 om 17:13

  12. Ohoooo… wat is het prachtig daar!!!
    Mooie serie foto’s Ajeetje…
    en welkom terug πŸ™‚

    Ik wens je een hele fijne avond.

    Liefs,
    Jolanda

    2 februari 2009 om 17:37

  13. wat een geweldige belevenis ajeetje, en sneeuw en zon, hoe mooi kan de wereld zijn, een sprookje gelijk, ik ben blij dat je er weer bent,
    gezond en wel ,

    liefs
    klaproos

    2 februari 2009 om 19:54

  14. Wel, Frau Holle πŸ˜‰ je hebt lekker genoten zie ik hier. Gelukkig maar!
    Het heeft je trouwens weer schitterende plaatjes opgeleverd. Een heerlijke omgeving om even bij te tanken.
    Jij ook een hele fijne week hoor!
    Liefs van Nicole

    3 februari 2009 om 09:53

  15. Lieve Aly, ik ben een paar logs achterop geraakt en wist dus niet dat jij een blogstop hield… shame on me!
    Mag ik het een beetje goed maken door te zeggen dat ik het zo ontzettend fijn vind dat jij een heerlijke vakantie achter de rug hebt?

    Winter. Je ziet weer bomen
    door het bos, en dit licht
    is geen licht maar inzicht:
    er is niets nieuws
    zonder de zon.

    En toch is ook de nacht niet
    uitzichtloos, zolang er sneeuw ligt
    is het nooit volledig duister, nee,
    er is de klaarte van een soort geloof
    dat het nooit helemaal donker wordt.
    Zolang er sneeuw is is er hoop.
    xc2xa9 Herman de Coninck

    3 februari 2009 om 10:02

  16. Fijn dat je er weer bent en dat een vervroegde vakantie de reden was van de time-out.
    Prachtige sfeervolle plaatjes van een winters berglandschap. Waarom willen we eigenlijk zo graag naar de lente??? Dit is prachtig, rustgevend en sprookjesachtig mooi

    3 februari 2009 om 10:04

  17. ida

    Fijn zo,n weekje weg ,het zijn weer mooie kiekjes die je gemaakt hebt .
    Jij ook een fijne week
    Liefs ida

    3 februari 2009 om 12:21

  18. Gelukkig, je had een hele goede reden om er tussenuit te piepen.
    Je souveniers zien er schitterend uit Aly, fijn dat je er weer bent!
    Gr Jan W

    3 februari 2009 om 16:26

  19. Bep

    Wauw zeg dat zijn echte sneeuw foto’s en de een nog mooier dan de ander.
    Hopelijk heb je er nog wel een paar bewaard want dit is echt genieten.
    Fijn dat je er weer bent en hoop dat je genoeg energie hebt opgedaan
    bij Frau Holle.
    Groetjes en een fijne week.

    3 februari 2009 om 18:55

  20. Han

    Welkom thuis, je hebt toch niet de sneeuw hier naar toe meegenomen? Ik kijk graag naar, maar dan wel voor het raam en tegen de CV geplakt.

    3 februari 2009 om 20:18

  21. Wat een mooie omgeving, en een pracht kadoo, dat sneeuw.
    Hoop dat vrouw Holle hier ook nog even flink aan het uitkloppen gaat.
    Eventjes dan πŸ˜‰

    3 februari 2009 om 22:18

  22. Oh heerlijk, zo onverwacht wat eerder op vacatie.
    Wat geweldige kiekjes, om van te smullen.
    De mooie strakke blauwe lucht tegen de witte sneeuw, geweldige kleuren.
    Dit missen we hier, ik hoop dat je vrouw Holle hebt meegepikt in je koffer.
    Laat haar hier maar even flink schudden, en de lucht bewerken we wel even.
    BEAUTY!!!!!! kiekjes

    3 februari 2009 om 23:10

  23. Hallo Aly

    Jij bent nog op zie ik..
    Vraagje ..kan jij de foto’s bij mij nu helemaal zien?
    En voor straks welterusten meis.

    Groetjes Sien

    4 februari 2009 om 00:48

  24. Een eend in winterkleed en in zomerkleed ( zegt m’n meissie van net 8) Heeft ze op school geleerd, want dat hebben konijnen en uilen die in de sneeuw leven ook.
    πŸ™‚

    4 februari 2009 om 07:40

  25. toen de eend kwaakte
    spatten de golfjes uiteen
    op het roeibootje
    xc2xa9 zonnehart
    En ik hoop dat je roeibootje je vxc3xa9r en veilig de week doorloodsen zal, lieve Aly!

    4 februari 2009 om 09:25

  26. zo dat ziet er geweldig mooi uit !!
    Super

    5 februari 2009 om 23:08

  27. Wat heerlijk die witte wereld !!!
    Lind@

    8 februari 2009 om 12:50

  28. Gelukkig maar dat er niets ergs aan de
    hand was! Integendeel!
    Wat een SUPER mooie foto’s Ajeetje,
    een sprookjeswereld laat je me zien!
    Eentje die ik helaas alleen maar ken
    van plaatjes….

    Groetjessss,
    beuzeblaadje

    8 februari 2009 om 18:47

  29. Wat een schitterend winterwonderland, zo’n mooie kleuren en de zon die tussen de bomen doorpiept
    in de derde foto is helemaal geweldig! Ik hoop dat je accu nu weer helemaal volgeladen is, dat moet
    haast wel als je een vakantie in zo’n prachtige omgeving mag doorbrengen!

    16 februari 2009 om 06:02

Geef een reactie

