VAN @LLES WAT

Voorpret

 

 

 

 

Modder_1gif_3

Gisteren

van de

regen

in de

drup…….

 

Sporen_1

Laat vandaag

zijn

sporen na…..

maar ik heb

de tuinset

buiten gezet 😉

Buiten_zitten

Vanaf halverwege

volgende week

kunnen we

hopelijk

eindelijk weer

buitenzitten …….. 🙂

Narcis_jpg_2

Iedereen voelt

zich

zonnig en :-))

Dscf4138_2

Af en toe

nog een

fris regenbuitje

mwah……

so what??

Narcis_2jpg

Het voelt

alsof je een

vakantie

uitzoekt 🙂

De voorpret

maakt je

al blij……

:-))) :-)))

Is iedereen

voorbereid???

:-))))))))))))

Een heel fijn

weekend   😉

19 Reacties

  1. jouw voorpret doen me mijn verdriet vergeten ajeetje,

    ik kom bij je zitten
    xxx
    klaproos

    27 maart 2009 om 23:31

  2. tuurlijk ben ik voorbereid!

    op het zonneke .. altijd! :-))

    wat een origineel tuinset heb jij, ajeetje!

    geniet languit van een gezellig weekend! :-))

    28 maart 2009 om 00:26

  3. whahaaaa, ik kreeg net als veiligheidscode ‘k3…’ ;-))))

    ik weet niet of je het al weet, maar ’t is sinds deze week k2? ;-))

    28 maart 2009 om 00:28

  4. Ja echt waar … is dit jullie tuinset? Wat geweldig gesnoeid! Geniet van een hopelijk zonnig weekend!

    28 maart 2009 om 05:46

  5. Heerlijk positief log, aly! En als de weergodin niet mee wil, dan kan ik me nog altijd hier komen opwarmen!!!
    OT: het gaat goed met Guido, dankjewel. Donderdag mogen de draadjes er uit, als alles zo verder evolueert. Joepie!
    Maak jij er ook een superdeluxe vlinders-in-de-buik-van-de-voorpret-weekend van?

    28 maart 2009 om 06:38

  6. Hier wil ik wel een dagje vertoeven.
    Zonnetje, gezellige mensen, lekker drankje.
    Ik zie het helemaal “zitten”.
    tKomt helemaal goed!

    TruusW

    28 maart 2009 om 09:18

  7. Vakantie uitoeken, dat heb ik toevalig net van de week gedaan. Over drie weken vertrek ik.

    Love As Always
    Di Mario

    28 maart 2009 om 09:52

  8. Bep

    Ja hoor we zijn er helemaal klaar voor gisteren de hele dag in de tuin gewerkt.
    Dus laat nu het zonnetje maar komen.
    Een mooie afwisselende serie Aly met een geweldige positieve tekst.
    Zo kan het ook in plaats van steeds maar te klagen over de regen.
    Fijn weekend Bep

    28 maart 2009 om 13:59

  9. Bep

    @Nee niet op mijn dak maar op een schuurtje in de volgende straat.

    28 maart 2009 om 14:29

  10. De zon zal veel water kunnen doen verdampen!
    Laat maar komen, we zijn er op voorbereid!
    Gr.
    P-TER

    28 maart 2009 om 14:34

  11. Zo’n tuinset lijkt mij ook wel wat, ik zou alleen niet weten waar we hem kwijt moeten …
    Af en toe een fris regenbuitje is geen probleem, zeker midden in de zomer niet, maar ik wil nu toch wel eens wat zon en warmte. Laat maar komen dat voorjaar, ik ben er helemaal klaar voor! 🙂
    Fijn weekend.

    28 maart 2009 om 16:32

  12. Mooie serie, ik moet het eerst nog zien hoor eer ik het geloof.
    Heb de hele winter mijn stoel buiten laten staan, want ook dan kan het in de zon wel eens lekker zijn;-)
    Vandaag is het nog geen minuut droog geweest hier en ze hadden gezegt. ’s Middags droog.
    Helaas, nu maar hopen op een droge zondag.
    Maar er een gezellige dag van !

    28 maart 2009 om 22:09

  13. Goede zondagmorgen lieve Aly!
    Ik hoop dat hij zalig voor je verlopen zal, zo tussen je mooie bloemekes…

    Iedereen vrij
    Ontlokend gevoel
    Voorjaar,
    Lente,
    Vrijheidsdrang

    Het lokt me…
    Jouw terras
    Met tuinstoelen
    De zon
    Ons gevoel
    En een palm!

    Een palm
    om onder te schuilen
    Zonder kokosnoten
    Wel met iets van…
    Blondschuimend
    En…gist-eren

    Ik wil een palm…
    palm-biertje
    met pasen op jouw terras
    samen genieten
    van alles wat van
    gist-eren is!
    xc2xa9 Greetje uit de polder
    *wink, big smile*

    29 maart 2009 om 09:54

  14. Ohhhh jaaaa… ik hoorde het… wat een super vooruitzicht!!
    Lente… kom maar op… ik ben er klaar voor!!

    Fijne avond nog Ajeetje…. ik heb weer genoten van je foto’s.

    Liefs,
    Jolanda

    29 maart 2009 om 18:38

  15. Ik heb vanmiddag al even proef gezeten… met een lekker bakkie koffie…
    het was nog wel guur door de noordenwind… maar in het zonnetje… het ging net hoor Aly… :-)))))))))
    Laten we het hopen dat het gauw iets warmer word…
    Lieve knufff groetjes van Anna

    29 maart 2009 om 19:54

  16. De voorpret hadden we hier vanddag al…zelfs buiten gezeten, dus je leuke groene originele tuinsetje was al bezet :))
    Dag en het wordt nog lekkerder :))

    29 maart 2009 om 20:07

  17. Ik ben helemaal voorbereid op
    beter weer : -))
    Maar je hebt gelijk Ajeetje:
    allxc3xa9xc3xa9n het wxc3xa9ten dat het beter weer
    wordt dat “doet” al veel!

    Daar gaan we zeker van genieten!!!
    Groetjessss,
    beuzeblaadje

    29 maart 2009 om 21:02

  18. Met zulke vooruitzichten kent ook mijn voorpret geen grenzen. Dit weekend al lekker in de tuin bezig geweest, heerlijk gewoon

    29 maart 2009 om 21:19

  19. Aan het eind van dit wekend kan ik je verzekeren dat het koud, kil en nat was.
    Nou ja, zondag iets minder nat en hier en daar een stukje blauwe lucht.
    Maar het echte lentegevoel…..neen dus…
    Daar heb je of goede foto’s of fantasie voor nodig….
    Gr Jan W

    29 maart 2009 om 21:38

Geef een reactie

