VAN @LLES WAT

Ga met me mee

 

 

Paden_2

Ga met me mee het land ontdekken

Waar het bestaan gelukkig is

Mooier dan wij ons kunnen wensen

Pad200

Nergens gesloten toegangshekken

En nergens een gevangenis

Vrijheid en feest voor alle mensen

Pad05jpg

Iedereen mag d`r binnenkomen

Zonder een pas of grenspapier

Kom maar gerust met lege handen

Pad004

Alle sublieme toekomstdromen

Alle illusies kloppen hier

Helemaal nergens misverstanden

Pad500

Wees maar niet bang voor moeilijkheden

Wees maar niet bang voor wat of wie

Iedereen zal je eten geven

Pad900

Iedereen zal je tegentreden

Zonder verraad of jaloezie

Dit is het land van hoop doet leven

Pad08

Lalala la lalala lala

lalalala  la lalala la

lalala la lalala la la

lalala la lalala lala

lalalala la lalala la

lalalala la lalala la

lalalalala la lalala

Paarden_999

Hier is de liefde zonder leugen

Hier is de vrijheid zonder schijn

drink met je hart en met je oren

Bijtje

Drink de muziek met volle teugen

Tot we d`r van doordrongen zijn

Het paradijs is niet verloren

Hek_2

Nergens gesloten toegangshekken

En nergens een gevangenis

Vrijheid en feest voor alle mensen

Pad001

Ga met me mee dat land ontdekken

Waar het bestaan gelukkig is

mooier dan wij durven wensen

 

Kippie

Lenny Kuhr

song uit

1972

Pad002_2

Webbie`s ik ga even een tijdje uitblazen.

Maar kom terug :-))

Ik wens iedereen een fijne zondag

:-)))

40 Reacties

  1. Een mooie zondag, blaas lekker uit.
    En voel je overal veilig,
    dan blijft het leven leuker.

    Love As Always
    Di Mario

    2 mei 2009 om 23:38

  2. naar dat paradijs van jou ga ik onmiddellijk mee!

    geniet ervan, ajeetje, waarheen je ook gaat!

    @ mijn feestneus heb ik altijd op! ;-))

    tot gauw,

    3 mei 2009 om 00:15

  3. Prachtige voorjaarswandeling, Aly.
    Vooral de foto’s van de koekoeksbloem en de hommel vind ik erg mooi.
    Blaas maar even lekker uit, het lijkt de eerste dagen toch geen wandelweer te worden …

    3 mei 2009 om 14:47

  4. Ria

    Ik hoop, dat jouw omgeving nu net zo mooi is als hier op jouw foto’s, Aly.
    Geniet ervan…we kijken uit naar je foto’s ;))
    Groetjesss..Ria.

    3 mei 2009 om 15:54

  5. Ria

    Ik hoop, dat jouw omgeving nu net zo mooi is als hier op jouw foto’s, Aly.
    Geniet ervan…we kijken uit naar je foto’s ;))
    Groetjesss..Ria.

    3 mei 2009 om 15:54

  6. Dank je wel voor die prachtige ontdekkingstocht, geniet van het uitblazen, ik wacht op de mooie foto’s die vast en zeker komen gaan

    3 mei 2009 om 22:11

  7. ohhh ajeetje,
    je hebt me met een natte vinger over kunnen halen, dat is een machtig landje waar jij bent gaan wandelen,
    morgen kan ik niet mee dan heb ik het even druk maar daarna, ben ik de hele week vrij:-)

    xxx

    3 mei 2009 om 23:32

  8. Het was een heerlijke wandeling Aly!!
    Ik heb mijn ogen uitgekeken.
    Ga de volgende keer weer met je mee, als het mag 🙂
    Lekker genieten la la la la la…lalalalala!!

    Groetjes Sien

    3 mei 2009 om 23:44

  9. Geen betere tijd om uit te blazen en op te laden dan in mei, als alles zindert van het nieuwe leven. Prachtig verwoord en in beeld gebracht door jou!

    4 mei 2009 om 08:10

  10. Allez, lxc3 p, ’t is weer zover… Kom ik eindelijk terug, en ben jij nu riebedebie!
    *wink, big smile*
    Maar ik hoop dat jij een superfijne uitblaastijd hebben zal, lief ajeetje!

    4 mei 2009 om 09:06

  11. Ik heb echt genoten van je foto’s en van de tekst, Aly !!
    Was het allemaal maar zo…
    Geniet van je pauze… tot later !
    Lieve knufff groetjes Anna

    4 mei 2009 om 09:26

  12. Wat een paradijs heb je daar ontdekt en
    wat een geluk, dat we hier in vrijheid van kunnen genieten.
    Op de dag als 4 mei is het goed hier even bij stil te staan.

    4 mei 2009 om 09:59

  13. Prachtige tekst Aly! Blaas lekker uit (ik ben net weer terug :)),
    zie je binnenkort!! Groetjes Yvonne

    4 mei 2009 om 13:53

  14. Mooi deze tekst maar de foto’s nog mooier.
    Geniet de komende tijd

    4 mei 2009 om 14:32

  15. Blaas maar lekker uit Ajeetje!
    Ik heb nog genoeg te kijken in de log…
    dat was een heerlijke wandeling of niet?

    Heel veel plezier.

    Liefs,
    Jolanda

    4 mei 2009 om 19:01

  16. Wat een mooie foto’s. Ik wil zo met je mee naar dat paradijs, maar het zal er intussen wel druk zijn met zoveel webbies. 😉 maar wel gezellig hoor.

    4 mei 2009 om 23:34

  17. ida

    Bedankt dat ik mee mocht gaan,mee in de mooie omgeving waar het leven mooi is en rust uitstraalt.
    Liefs ida

    6 mei 2009 om 13:22

  18. Prachtige serie Aly, past heel goed bij de tekst (of andersom).
    Gr Jan W

    7 mei 2009 om 13:27

  19. fijn thuis komen zo ..
    want ja ik ben der weer
    ben jij weer weg hahahahahahaha
    blaas maar lekker uit !!
    geniet ervan en net zo vrij weer
    terug !!!!
    groetjes Lenie

    8 mei 2009 om 07:09

  20. Blaas jij maar lekker uit…
    Wat heb ik mooie serie`s gemist, maar alles weer lekker ingehaald, hoor
    En rust waar dan ook lekker uit
    Dag

    9 mei 2009 om 23:39

  21. een liefde zonder leugen…

    ik ben erg aan het twijfelen of die wel bestaat ajeetje…

    ik hoop dat het goed gaat met jou, en dat je er snel weer bent,

    xxx

    10 mei 2009 om 16:07

  22. ik hoop dat je een heerlijke moederdag gehad hebt, ajeetje!

    tot gauw,

    11 mei 2009 om 01:04

  23. dag ajeetje,
    ik hoop dat je lekker hebt kunnen uitblazen en dat je weer volop energie hebt opgedaan,

    ik kijk uit naar een volgende logje van jou 🙂

    xxx

    12 mei 2009 om 22:20

  24. ida

    Kom je even een fijne dag wensen ,groetjes en liefs ida

    14 mei 2009 om 12:10

  25. nog niet genoeg geblazen .. ;-))))

    zal ik komen helpen? :-))

    tot gauw, ajeetje!

    15 mei 2009 om 01:20

  26. Nee, je bent nog niet terug
    Wat een grote longen heb jij…nog steeds aan het uitblazen
    Dag

    15 mei 2009 om 23:01

  27. Hahaha die Marjolein heeft ook humor zeg!
    Blaas nog maar lekker uit Aly.

    Groetjes Sien

    17 mei 2009 om 14:08

  28. Hallo.
    Was na mijn vakantie nog niet op je log geweest, weer druk aan het werk ook.
    maar zie dat je ook ff aan het uitblazen bent, gelijk heb je 🙂
    Prachtige serie en mooie tekst.
    heb er weer van genoten.
    Tot blogs en groetjes.

    23 mei 2009 om 22:07

  29. wanneer gaan we weer wandelen .. :-))))

    27 mei 2009 om 00:50

  30. dank je wel ajeetje,
    doe maar kalm aan ik weet genoeg 🙂

    we gaan vast weer genieten daar ben ik zeker van,

    xxx

    28 mei 2009 om 17:01

  31. geniet van je rondje, ajeetje!

    je hebt nog de mooiste vooruitzichten!

    en wij met jou .. als je terug bent met je kratten vol foto’s! :-))

    veel plezier,

    30 mei 2009 om 00:18

  32. hey ondeugend ding:-)

    waar hang je nou weer te zwalken :-)))

    30 mei 2009 om 20:45

  33. Aly, de lente is ook te mooi om achter de pc te zitten, zelfs op bewolkte dagen.
    En als ik zie in welke omgeving jij je bevindt, zou ik ook niet lang twijfelen 🙂
    Tot een volgend keer!
    liefs van Nicole

    4 juni 2009 om 14:49

  34. whahahaha
    je houdt me wel graag in spanning ajeetje:-)

    4 juni 2009 om 20:14

  35. En heb je alweer tijd om achter je pc=tje te kruipen ?

    4 juni 2009 om 22:02

  36. Olxc3
    Dan hadden we elkaar in de Algarve kunnen ontmoeten :))
    Hele fijne tijd nog en genietse, hier is het berekoud !!
    Kom veilig thuis
    `Boa noite`

    4 juni 2009 om 23:08

  37. Geweldig mooie fotoserie!

    Fijn weekend!
    Groetjes Gerda

    5 juni 2009 om 16:04

  38. Ik ga graag met je
    mee naar dat land Ajeetje!
    Als het daar net zo mooi is
    als op jouw foto’s dan is het
    daar reuze!

    Blaas lekker uit,
    heel veel groetjessss,
    beuzeblaadje

    5 juni 2009 om 21:40

  39. Aly, ik kom je nog even een fijn weekend wensen.
    liefs,
    Nicole

    6 juni 2009 om 10:31

  40. Heerlijke log met geweldige kiekjes.
    Ik viel zo op jou bloemenbedje in slaap,
    maar ik hoop niet dat ik gesnurkt heb hihihi.
    Ik ga nog even van je vakantie kiekjes genieten,
    ze zien er geweldig uit.
    Dikke knuffel,
    Anneke

    4 juli 2009 om 16:34

Geef een reactie

