VAN @LLES WAT

De tijd vliegt voorbij

 

Belgie_00

Waar blijft de tijd webbie`s

Negen weken waren we on tour

door Spanje en Portugal.

Voorbij gevlogen……

 

Belgie030

Voordat we huiswaarts keerden

was onze laatste stop

Belgie_028_2

Aan de kust van Belgie waar we

nog een dagje van zon, zee

en strand hebben  genoten

Belgie_015

Nee…. dit is niet het eerste

of laatste log van deze reis

Belgie_022

Er komt nog meer voorbij hoor…

Belgie023_2

Alle webbie`s bedankt voor de reactie`s tijdens mijn afwezigheid 🙂

Belgie031

En geniet van een heerlijk

zonnig weekend

Belgie_021

Langs deze kust kun je genieten

van kunst  prachtige spreuken en

een gezellig strand met leuke terrasjes

Hier komen we terug  ….zeker en vast

 

16 Reacties

  1. ahhhhh nxc3xba ben je echt weer thuis,

    wel aly… der gebeurde hxc3xa9xc3xa9l erg veel tijdens jouw afwezigheid, meer dan je ooit zou kunnen durven denken,maar, moet je xc3xb3xc3xb3k bedenken, het zal wel ergens goed voor zijn, al weet ik je dat nu nog niet te vertellen,

    de eerste foto’s zijn een soort van belofte,dat er nxc3xb3g hxc3xa9xc3xa9l veel aan zit te komen,en van deze geniet ik al intens,

    de belgische kust:-)
    als 10er ging ik er al op vakantie:-) en heb er hxc3xa9xc3xa9l bijzondere herinneringen aan:-)

    welkom thuis webbietje,
    ik heb je gemist… “echt waar ”

    welkom thuis…
    en line’m up,ik ben der hxc3xa9lemaal klaar voor:-)
    xxx

    3 juli 2009 om 23:15

  2. Die schildpad.. daar heb ik van genoten.

    Love As always
    Di Mario

    4 juli 2009 om 00:36

  3. ik ben erg blij je weer te zien/lezen, ajeetje!

    deze eerste beelden van je reis smaken naar meer!

    ik kruip mee op de schildpad en laat mij zachtjes doorheen je foto-albums wiegen .. ;-))

    4 juli 2009 om 02:07

  4. Welkom terug, Ajeetje!
    Hopelijk hebben jullie een goede tijd gehad en veel moois gezien. Ik kijk vol verwachting uit naar je beelden en verhalen. Die schildpad is alvast prachtig.
    Maak er een mooi weekend van!

    4 juli 2009 om 16:52

  5. Genoten heb ik van alle prachtige foto’s van jullie vakantie, voorzien van prachtige teksten. Schitterend de kust van Belgixc3xab, met de lange witte pier, het witte strand, en de schildpad is super. Wat zullen jullie genoten hebben van al dat moois waar jullie de vakantie door hebben kunnen doorbrengen, en dat negen weken lang…heerlijk 🙂

    5 juli 2009 om 07:37

  6. ‘Zeker en vast’ genieten wij straks van je mooie foto’s.
    Het begin was in ieder geval al top! Gr Jan W

    5 juli 2009 om 12:22

  7. ida

    Fijn dat jullie zo hebben genoten .Dan kunnen wij dat straks ook van de foto’s
    liefs ida

    5 juli 2009 om 14:32

  8. Fijn, dat je/jullie weer heelhuids terug zijn.
    En dat jullie genoten hebben staat als een Belgische strandpaal boven water
    Wat mooi en sfeervol…top kustplaats !
    En de prachtige schildpad zorgt er wel voor dat je met volle langzame teugen geniet van al dat moois :))
    Kom maar op met de rest :))

    5 juli 2009 om 22:14

  9. Wat moet dat heerlijk geweest zijn, 9 weken lang lekker “on tour”!!
    Ik ben erg benieuwd naar je ongetwijfeld prachtige foto’s, en
    fijn dat je weer terug bent Aly!!

    6 juli 2009 om 07:00

  10. Ha, je bent weer heelhuids terug! 9 weken vakantie, dat is nog eens wat! Ik hoop dat je genoten hebt van ieder moment,en dat wij nu volop mee kunnen genieten!

    6 juli 2009 om 09:47

  11. Fijn dat jullie het zo mooi gehad hebben en weer goed thuisgekomen zijn.
    En nu lekker de foto’s bekijken.
    En plaatsen op het weblog natuurlijk :-))

    Groet,
    TruusW

    6 juli 2009 om 22:10

  12. Welkom thuis vakantieganger!
    Ik ben benieuwd naar al je vakantie verhalen…
    je begint al met een heerlijk zonnig logje :-))

    Liefs,
    Jolanda

    6 juli 2009 om 23:10

  13. Wat gaat de tijd toch snel. welkom terug en nu laat je ons genieten met prachtige foto’s

    7 juli 2009 om 12:14

  14. Fijn dat je weer terug bent Aly 🙂
    Gelukkig ben je niet van Stoffel de Schildpad gevallen 🙂
    Ik weet dat het dan nog een heel gedoe is om de foto’s van de vakantie op orde te brengen.
    Ik zie ze wel weer verschijnen…
    Doe maar rustig aan en geniet nog van de napret van de vakantie.

    Groetjes Sien

    8 juli 2009 om 23:14

  15. Wat een mooi beeld van de schildpad, super !!
    je had er prachtig weer en dan is een dagje strand nooit weg. maar niet uit waar het is. mijn idee.
    Houd van strand.
    Mooie serie foto’s.
    Lekker zeg zolang weg, zal wel weer wennen zijn nu. Zeker met dit weer.
    groetjes.

    10 juli 2009 om 21:06

  16. Tjeempie wat een lange tijd.
    Ik zie dat je genoten hebt.
    Lind@

    10 juli 2009 om 21:38

Geef een reactie

