VAN @LLES WAT

Algarve 1

 

Grens_spanje_portugal_064

De brug over de Rio Guadiana is tevens de grens

van Spanje – Portugal

Deze foto heb ik genomen vanaf het taxibootje

die heen en weer pendeld tussen Vila Real  Portugal

en Ayamonte Spanje

 

Ayamonte_2

Het witte dorpje Ayamonte heeft leuke pleintjes

wuivende palmbomen,

betegelde bankjes en gezellige terrasjes

 

Vakantie_portugal_spanje_frankrij_5

Andalucia

Vakantie_portugal_spanje_frankrij_6

Terug in Vila Real waren de voorbereidingen voor

een middeleeuws feest in volle gang

Vila_real3

Een valkenier showde zijn geketende roofvogels……..

 

Vakantie_portugal_112

Het weer was erg veranderlijk en het waaide  vaak  en behoorlijk hard

Een koude wind stuwde de  golven dan hoog op.

Mooi om te zien maar niet om lang op het strand te zijn

 

Vakantie_portugal_109

Tja ……..vandaag maar even niet

Vakantie_portugal_111

Vakantie_portugal_2009_029

Portugal_2009_020

 

 

Fijne ZONdag allemaal   😉

 

8 Reacties

  1. wat een zomerse kiekjes, ajeetje!!

    de brug is een lust voor ’t oog!

    ik denk dat ik ga dromen van wuivende golven, portugees zingende palmbomen en wilde narren!

    of .. euhh ..

    hoog tijd dat ik een verdieping hoger ga!

    welterusten, ajeetje! :-))

    12 juli 2009 om 01:56

  2. goeiemorgen ajeetje,
    wat een heerlijke zomerse prentjes,
    ik zit hier te genieten en hoor de golven in gedachten 🙂
    ik proef de vis,
    ik geniet van dat kleine uiltje,och wat een schatje:-)

    puur genieten vandaag weer :-))
    lekker hoor
    fijn dat je der weer bent met je zussie:-))

    xxx

    12 juli 2009 om 09:01

  3. Ha! Jij bent ondertussen ook op vakantie geweest! En hebt er prachtige fotoimpressies van meegbebracht… Hxc3xa9xc3xa9rlijk om te bekijken, het brengt me direct terug in vakantiestemming lief ajeetje!
    Bedankt voor je lieve vakantiewens en wees gerust: op 5 december zal je het aan je schoentje merken dat je zo lief naar de sint hebt gezwaaid! *wink, big smile*
    Maak er een superleuke nagenietzondag van hxc3xa9!

    12 juli 2009 om 11:45

  4. Heerlijk, vakantiefotoxc2xb4s….. duurt voor mij nog wel bijna een jaar denk ik zo.

    Love As Always
    Di Mario

    12 juli 2009 om 13:56

  5. Prachtig de foto’s van het strand, maar dat is dan ook wel mijn favoriete plek. Vooral de foto met het kindje dat met surf plankje verlangend over de ruige zee staat te kijken, vind ik erg mooi. Geweldige foto’s, het is iedere keer weer genieten 🙂

    12 juli 2009 om 14:05

  6. Het ziet er daar geweldig mooi uit!
    Hartelijke gr 10

    12 juli 2009 om 14:53

  7. ‘Niets is zo veranderlijk als het weer’, schrijf je …, maar ik zie volgens mij toch echt op alle foto’s de zon schijnen. Het moet zo te zien een heerlijke vakantie geweest zijn.

    12 juli 2009 om 19:28

  8. Ohhh, wat een heerlijk foto’s!
    Wat een leuke dorpjes… en kleurrijke terrasjes.
    Lijkt me heerlijk om daar te zijn… maar ook de zee…
    zowel bij mooi weer als minder… altijd super!

    Liefs,
    Jolanda

    12 juli 2009 om 21:50

Geef een reactie

