VAN @LLES WAT

*Mi Rowsu* ik heb een tuintje in mijn hart

De opbrengst van   Mi-Rowsu

komt geheel ten goede

 

aan SOS kinderdorpen

“>vrolijk

De organisatie

Dscf6148pl

op het gebied van weeskinderen

Dscf6137pl

Zij bieden weeskinderen een liefdevol thuis

Dscf6136pl

in hun eigen leefomgeving

Dscf6132pl

Een vrolijk  liedje op deze warme zomerse dag webbie`s

Luier en geniet nog maar even totdat

het voorspelde noodweer losbarst.

Die  zijn niet goed voor de middag/avond

De afkoeling zal verkwikkend zijn.Pfffff…

:-))))

22 Reacties

  1. wat ben je toch een lieverd aajeetje om hier aandacht voor te vragen:-)

    elk kind zou een fijn thuis moeten hebben, met liefhebbende mensen om zich heen hxc3xa9,
    daar moeten wij als volwassenen voor waken,

    ik hoop dat het liedje goed verkocht gaat worden en het een succes mag zijn,

    hier is het hxc3xa9xc3xa9l klam en klef…

    de stilte voor de storm waarschijnlijk:-)
    we wachten af wat kun je anders:-)
    onder de ventilator….. flappie hou je snater 🙂

    maak er een heerlijke avond van ajeetje
    xxx

    20 augustus 2009 om 19:02

  2. Prachtige serie foto’s.
    Is idd wel een vrolijk liedje, nu ben ik niet zo’n fan van Jantje,mar dit klinkt wel gezellig.
    Wist niet dat het voor een goed doel was, das mooi werk.
    Het waait hier al verschrikkelijk, en frist wat dat betreft al wel een beetje op, nu nog een beetje water 😉
    Het was op mijn werk ook 32 graden echt niet normaal…..is een beetje TE.
    Hoop dat het echte onweer uitblijft, ben niet zo’n held.
    groetjes en gezellige avond.

    20 augustus 2009 om 19:48

  3. Wat een leuk liedje Ajeetje…en wat een mooie serie foto’s!
    Hier begint het nu heel erg hard te waaien… dus ik denk dat we nog wel wat krijgen.
    Ik vind het wel heerlijk zo met die wind…
    de warmte was echt TE gek vandaag!

    Fijne avond Ajeetje

    20 augustus 2009 om 20:05

  4. Wat een geweldig liedje…heerlijk om te horen en een geweldig doel.
    Mooie foto`s heb je erbij gemaakt
    Het was hier aan zee de hele dag HEERLIJK en er is maar 1 mm regen gevallen, dus het alarm gold gelukkig niet voor deze kuststreek
    Fijne vrijdag toegewenst
    Dag

    20 augustus 2009 om 22:11

  5. jammer dat er liedjes moeten gezongen worden, feestjes georganiseerd, betogingen gehouden, ..
    om mensen in nood te helpen.

    iedereen, groot en klein, waar ook ter wereld, zou moeten leven als een god in frankrijk!

    .. omringd door jouw stralende bloemekes en smakelijke groenten en fruit!

    log dat tot nadenken stemt ..

    21 augustus 2009 om 00:25

  6. Wat ben jij toch een schit-te-rend mens, ajeetjelief, om dit onder de aandacht te brengen! Bovendien lardeer je het met mooie foto’s!
    Dankjewel schat, voor je lieve wensen, ze was er heel blij mee!
    Maak er een fijne dag, en straks een heerlijk weekend van hxc3xa9!

    21 augustus 2009 om 07:12

  7. Een heerlijk vrolijk nummer voor een geweldig doel. Mooie toepasselijke foto’s heb je er bij gemaakt.
    Het was idd wel heel erg warm gisteren en de afkoeling was dan ook zeer welkom al was er van echt noodweer gelukkig geen sprake
    Alvast een heel fijn weekend 🙂

    21 augustus 2009 om 08:04

  8. Wat een heerlijk nummer daar wordt je vrolijk van en ook van de bestemming van de opbrengst een mooier doel bestaat denk ik niet!

    Ik krijg door die foto’s van jou in ene trek in zo’n mooie rode tomaat:_))

    Het noodweer is uitgebleven Alie maar koeler is het wel ik kan tenminste weer diep adenhalen heerlijk1

    Lieve groetjes Sary

    21 augustus 2009 om 10:49

  9. Wat een mooi kleurrijk logje. De muziek past uitstekend bij de tropische sfeer van gisteren.
    Noodweer hebben we dan we niet gehad, ik ben wel blij dat het lekker is afgekoeld.
    Op naar de volgende warme periode …

    21 augustus 2009 om 10:59

  10. Jeetje gevallen met de fiets lees ik, dat krijg je met dat warme weer…

    Ik hoop dat het alleen een schaafwond is en dat het vlug over is!
    Fijn weekend Aly en groetjes SAry

    21 augustus 2009 om 11:55

  11. Wat een prachtig log,
    mooie foto’s, een vrolijk deuntje en
    niet onbelangrijk, een heel goed doel.
    Hier kan ik helemaal achter staan.
    Elk kind heeft recht op een liefdevol thuis.
    Fijn weekend gewenst!

    21 augustus 2009 om 12:01

  12. Dit is vrolijkheid ten top, Ajeetje, zeker met die heerlijke foto’s erbij het het beoogde doel natuurlijk

    21 augustus 2009 om 15:33

  13. Je wordt er inderdaad vrolijk van!
    Prachtig dat je er aandacht aan besteed!
    zo weten we als belg dit ook eens!
    @ Bedankt Aly voor het medeleven.
    Gr.
    P-TER

    21 augustus 2009 om 18:39

  14. Wat een heerlijk vrolijk en kleurrijk
    log Ajeetje!
    En wat een geweldige organisatie!

    Is het bij jullie ook meegevallen met
    het noodweer?

    Fijn weekend,
    beuzeblaadje

    22 augustus 2009 om 19:09

  15. Hou he-le-maal niet van Jan Smit.
    Voor deze keer een uitzondering vanwege het tuintje, en het goede doel.
    Mijn wens is dan ook dat het goed mag bloeien.

    23 augustus 2009 om 10:04

  16. heb genoten van de clip!!
    kende het liedje al, xc3xa9xc3xa9n van onze bewoners is groot Jan Smit fan !
    ( en noem hem gxc3xa9xc3xa9n Jantje meer he!!!!! 😉 )
    is om 7 uur van huis gegaan om voor in de rij te staan toen ze handtekeningen uitdeelde….geweldig!!
    maar de clip had ik nog niet gezien, hij is super vrolijk geworden !
    Heerlijk!!
    groetjes Janneke

    23 augustus 2009 om 11:27

  17. dag lieve ajeetje,
    wat las ik bij saar…
    ben jij van je fiets gesukkeld??

    en nu,blauwe plekken en zeer.

    kom hier dan geef ik der een kussie op, dan
    voelt het snel weer beter 🙂
    geen gekke frattsen meet uithalen hxc3xa9:-)

    xxx

    23 augustus 2009 om 16:38

  18. Hxc3xa9 Aly, jullie zijn dus al 6 x in Noorwegen geweest. Eigenlijk zijn jullie dus de noorwegen-kenners en niet ik.
    Heb er de afgelopen week ook ontzettend genoten maar beseg me erg goed dat ik maar een heel klein gedeelte van Noorwegen heb gezien. Zou nog erg graag een keer naar de Lofoten gaan en het Noorderlicht fotograferen. Hebben jullie dat gezien?

    Prachtig trouwens hoe je “de oogst” uit eiegn tuin? in beeld gebracht hebt. Kan er van gebieten, de appels, pruimen en druiven uit eigen tuin.

    Groet, TruusW
    ps waren jullie ook al niet, net zoals ik, een paar keer in Mecklenburg geweest? Zo ja, moeten we toch eens een keer samen gaan babbelen 😉

    23 augustus 2009 om 19:22

  19. je berichtje op mijn blog werkte, dus altijd welkom hxc3xa9 😉
    Nog een leuke avond, ik ga vroeg slapen want ik kom net van mijn werk en moet morgen weer om 7 beginnen dus…

    23 augustus 2009 om 22:17

  20. wat goed om hier aandacht voor te vragen, met die mooie foto’s erbij moet dat gaan lukken

    23 augustus 2009 om 23:04

  21. Nu ben ik mee, bij die andere nick wist ik niet waar ik moest zijn , daar stonden zoveel blogs bij, allemaal onbekend voor me, maar nu kom ik hier ook uit. Nog een leuke dag hxc3xa9 en doe flappie de grts 😉

    24 augustus 2009 om 05:30

  22. Bep

    Een doel wat deze aandacht best kan gebruiken.
    Het is een heerlijk liedje om naar te luisteren en dan onder tussen genieten van je mooie zomerse foto’s.
    It’s raining now here.

    25 augustus 2009 om 10:29

Geef een reactie

