VAN @LLES WAT

Zomerse maandag

 

Dscf6196ta

Een warme gloed verlicht

de vroege maandagochtend

ik geniet :-))

Zon

Golvend water en

de zon weerkaatst

in de ramen aan de

overkant

We gaan op stap webbie`s

het wordt een warme dag

:-))

 

 

 

Vandaag neem ik jullie mee naar….

Dscf6229bl

het strand ……

Dscf6226bljpg

Hxc3xa8 wij zijn niet alleen vandaag

:-)))

Het lijkt wel weekend !

Dscf6227blpg_2

Naamloos_2

Zie jij nog een vrij plekkie ?

Tja tis me een drukte ….

Meeuwen

Ja volle bak hxc3xa8 vandaag :-))

Op een terras in de schaduw

was het goed toeven …webbie`s

πŸ™‚

 

20 Reacties

  1. Owh Bloemendaal aan zee, daar heb ik wat dagen (en nachten ;-)) rondgezworven. Heerlijk daar.

    Love As Always
    Di Mario

    26 augustus 2009 om 07:19

  2. Heerlijk om op een warme dag bij de zee te zijn…lekker met je blote voeten door het warme zand en lekker afkoelen in de zee. Leuke foto’s van de meeuwen met hun onderonsje vooral de laatste..die uitdrukking van die koppies..:)

    26 augustus 2009 om 08:08

  3. goeiemorgen ajjetje,
    nou meid als je zxc3xb3 wakker worden mag begint je dag al meteen met slingers:-)

    geweldig mooi om te zien ajeetje,
    ik geniet volop hier, ik ben geen strandmens maar als ik die twee meeuwen zo zie babbelen zou ik er graag bij geweest willen zijn:-))

    maak er een zalige dag van hxc3xa9,
    xxx

    26 augustus 2009 om 10:30

  4. Heerlijk, zo’n dagje op het strand, al geef ik zelf de voorkeur aan een wat rustiger deel van het strand. Maar ja, die rust is in zo’n mooie zomer waarschijnlijk ver te zoeken.
    Je foto’s van die meeuwen vind ik helemaal top.
    Maak er een mooie zonnige dag van!

    26 augustus 2009 om 10:48

  5. Wat een mooie foto is dat, die eerste! Bloemendaal, daar mocht je toch het water niet in ivm die bacterie?

    26 augustus 2009 om 11:38

  6. helemaal goed !
    bloemendaal staat er om bekend, puur genieten, voor ieder wat wils !
    liefs Janneke

    26 augustus 2009 om 12:56

  7. Moet er niet aandenken om hutje mutje op het strand te liggen
    Je foto’s van de meeuwen en vooral de eerste is geweldig

    26 augustus 2009 om 13:18

  8. Jeetjemina … en dan klaag ik al als ik 8 toeristen op het strand tel πŸ™‚ Die eerste foto is mooi van
    dat verliefde stelletje genietend van de zonsopkomst en de meeuwenserie is prachtig, vooral die laatste!

    26 augustus 2009 om 18:13

  9. Die bovenste foto is een TOPPER Ajeetje!!!
    Maar ook de anderen zijn mooi.
    Bloemendaal ziet er mooi uit aan zee : -)
    wat een prachtige “strandtent” ook! Luxe!!

    Geniet nog lekker verder van het mooie weer!
    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    26 augustus 2009 om 18:21

  10. Heerlijk om zo wakker te worden!
    En wij genieten mee van de foto’s !
    Leuk verhaaltje erbij.
    Knap!
    Gr.
    P-TER

    26 augustus 2009 om 18:48

  11. Ik houd wel van het strand,maar meer om te wandelen, om te zitten tussen al die mensen niet.
    Je eerste foto is super !!!!!
    Als je dit ’s morgens al ziet, is je dag toch helemaal goed.
    De vakantie’s zijn nog niet overal voorbij, dus geef ze geen ongelijk dat ze lekker naar zee gaan.
    De serie van de meeuwen is mooi.
    Gezellig zo ze daar zitten.
    groetjes.

    26 augustus 2009 om 21:03

  12. Wat een prachtige impressie van de maandag, nu pas zie ik wat een prachtige dag het was.

    27 augustus 2009 om 10:30

  13. Ada

    Goed begin is het halve werk!!!! het werd een mooie dag zo te zien….)) de conversatie van de meeuwen is geweldig… groetjes

    27 augustus 2009 om 21:06

  14. Ik ga alleen maar naar het strand op Texel. De eerste twee fotoos zijn super.
    Lind@

    27 augustus 2009 om 22:26

  15. Idd. wat een drukte nog op de maandag.
    Was het geen dag om te wassen dan, o ik zie het al.
    Men neme een bad….een terrasje, is ook wel eens leuk op wasdag ;-))

    27 augustus 2009 om 22:51

  16. En bruin geworden in de schaduw:-))

    Zo wakker worden is al een feest dan kan de dag niet meer mislukken!

    En het blijft nog even zo dus ….

    Groetjes sary

    27 augustus 2009 om 23:12

  17. Wat heb je dat leuk gedaan met die vogels, en die laatste foto is echt een topper (zowel letterlijk als figuurlijk).

    28 augustus 2009 om 17:58

  18. Dat was een aardig eindje van jullie stekkie :))
    En lekker genoten van zon,zee en zilte lucht ?
    Dan ben je in de plaats geweest waar mijn man vandaan komt :))
    Fijn weekend

    28 augustus 2009 om 22:07

  19. schitterende serie van die zeemeeuwen
    ze hebben xc3xa8cht karakter zo πŸ™‚
    na Zandvoort is Bloemendaal aan zee mijn favoriete plekje
    uitstekend toeven daar πŸ™‚

    30 augustus 2009 om 14:45

  20. hahahaha, geweldig die meeuwen, die zitten echt met elkaar te roddelen over al die rare badgasten.
    Ik vind trouwens de eerste foto van de moeras plant echt prachtig. Waar mensen normaal een volledig wazige achtergrond verkiezen vind ik het hier juist mooi dat de achtergrond nog goed herkenbaar is want deze hoort echt bij het onderwerp, heel mooi gedaan.

    30 augustus 2009 om 21:50

Geef een reactie

