VAN @LLES WAT

De zomer voorbij

“>De zomer voorbij

Moeilijk webbie`s ? welnee

Het dorp gelegen aan het IJsselmeer

is bekend als:

The most famous village near Amsterdam

 

VOLENDAM

Dscf6278vojpg

Dscf6280vo2

De watersporters kunnen hier

volop surfen en zeilen

Vo2

Dscf6305pr

Stof om te praten is er genoeg :-))

De gesprekken gaan over

voetbal, muziek, vis

en de laatste nieuwtjes

 

Dscf6304aa

Dscf6317st

De huizen zijn vanwege het wassende water

op palen gebouwd

(zie ook het vorig logje)

Dscf6274vo

 

 

 

 

Volendam

Toeristen kunnen zich hier in klederdracht

laten fotograferen

Ik heb me er maar niet aangewaagd webbie `s    ,-)

Stel je voor………. ajeetje in de etalage 🙂

Dscf6284vo

 

Incognito  smullen  van de vers gevangen vis webbie`s

dat is pas genieten. :-))))

De zomer is voorbij …..

Haal je pluutje maar tevoorschijn

29 Reacties

  1. ach m’n lieverd,
    ik sleur je mee door nog hxc3xa9xc3xa9l veel mooie dagen 🙂

    xxx

    2 september 2009 om 00:21

  2. da’s heerlijk om nog een keertje te mogen ronddolen in volendam. ;-))
    begin juni waren wij er ook (met de fiets) ;-))

    heb je mij zien hangen in de etalage?? :-)))))

    zullen we samen een zonnedansje doen dan durft de herfst zijn neus vast niet laten zien? :-)))))

    2 september 2009 om 00:49

  3. Voor mij is het elke dag zomer.. dus ik laat mijn plu nog wel in de kast liggen.
    Maar naar die vis heb ik wel oren…. Mmmmmmm

    Love As always
    Di Mario

    2 september 2009 om 07:23

  4. Wauw… mooie serie Ajeetje!
    De zomer voorbij…? Ik wil er nog niet aan hoor…
    ik hoop gewoon om nog een beetje nazomeren in september 😉

    Fijne woensdag.

    Groetjes,
    Jolanda

    2 september 2009 om 07:50

  5. Wat een gezelligheid straalt er van de foto’s af en wat een mooie serie heb je er van gemaakt. Het pluutje is gisteren al verschenen…laat de herfst maar komen met zijn mooie kleuren ik heb er wel zin in :))

    2 september 2009 om 08:09

  6. Ada

    Ik had het kunnen weten, Volendam…. maar de zomer voorbij maar de na-zomer komt eraan en daar reken ik op… leuke serie..)) fijne dag

    2 september 2009 om 09:10

  7. Het kwam mij al bekent voor. Gezellige drukte op de foto’s.

    2 september 2009 om 11:30

  8. liever niet
    maar als het dan toch moet laat me nog eerst even genieten!

    2 september 2009 om 12:17

  9. wanneer komt die fiets terug :-))
    ben jij naar de zon aan het fietsen 🙂

    xxx

    2 september 2009 om 14:16

  10. Nou, dan zat ik met mijn gokje toch redelijk in de buurt …
    Ik ken Volendam alleen van foto’s en tv, omdat ik over het algemeen de voorkeur geef aan een kuiertje ergens in de natuur boven een stadswandeling. Maar het was leuk om vanuit mijn bureaustoel even een rondje met je mee te lopen.

    2 september 2009 om 14:22

  11. De zomer zal dan wel voorbij zijn,
    ik zie nog een hele mooie nazomer komen.
    Gezellige boel daar in Volendam en
    de laatste nieuwtjes zullen er genoeg zijn.
    Jammer, ik had je graag in volendams kostuum gezien!

    2 september 2009 om 14:49

  12. Bep

    Zie je wel m’n man zei gelijk dat is het gedeelte achter de dijk.
    Zelf herkende ik het aan het bruggetje maar ja daar zullen er wel meer van zijn.
    Als je de foto van de dijk op de vorige log gezet had, had bijna iedereen het geweten.
    Heb je ons dan niet in de etalage gezien in Volendammer kostuum?.
    Mooie impressie heb je gegeven van Volendam.

    2 september 2009 om 15:57

  13. Heerlijk fotogeniek plaatsje Volendam, daar heb je volgens mij altijd
    een zomers- en vakantiegevoel!! Dag, fijne avond!

    2 september 2009 om 19:11

  14. Morgen 100procent regen, is dat geen pluutje waard.

    2 september 2009 om 21:16

  15. Spontaan zou ik roepen IKKE (ben er nooit geweest) maar ergens in mijn achterhoofd zegt iets me dat ik er wel eens ben geweest. Hoe dan ook, zeer de moeite waard om Volendam dan eens bewust een bezoek te brengen, maar dan wacht ik maar even tot het voorjaar

    3 september 2009 om 09:41

  16. De zomer voorbij? Dat hoop ik toch niet, ik wil nog wel even buiten genieten.
    Leuk dat je even op bezoek was.Ja, ik ben helemaal gek op die kleine kat.
    XXXm

    3 september 2009 om 12:31

  17. De zomer zal toch nog niet voorbij zijn hoop ik voor jullie en wie weet komt er nog een
    prachtige nazomer achteran! Ik heb ooit in Volendam rondgelopen in de vorige eeuw, maar
    kan me er niet meer veel van herinneren, zelfs niet als ik naar je foto’s kijk. Volgens
    mij is heel Nederland daar aanwezig, wat een drukte, maar wel gezellig met een visje erbij!

    3 september 2009 om 16:56

  18. Mooi Volendam.
    Ben er nog nooit geweest, maar gezien al die toeristen, moet ik er nog even over nadenken om die kant op te gaan ;-)))

    4 september 2009 om 09:41

  19. Ik sluit af, en zie de kopfoto.
    Mooi !!!

    4 september 2009 om 09:42

  20. Han

    Leuk, dan je was heel dicht bij 😉 , mooi in beeld gebracht als je er vakker komt zie je al die mooie dingen niet meer.

    4 september 2009 om 13:51

  21. Zo genieten we ook eens van Volendam!
    Nu nog hopen op een nazomertje!
    fijn weekend.
    Gr.
    P-TER

    4 september 2009 om 14:11

  22. dag genieterke,
    ik vind het heerlijk om te weten wanneer iemand het erg naar z’n zin heeft:-)
    want daar geniet ik zijdelings van mee,:-)
    ajeetje….. zit jij lekker in je vel:-), vast wel met zo’n heerlijk log om steeds weer te zien hxc3xa9.

    maak er een fijn weekend van hxc3xa9
    xxx

    4 september 2009 om 16:57

  23. Wat had ik jou nu graag in die klederdracht willen zien.
    En zal ik je eens wat vertellen…ik ben nog nooit in Volendam geweest. Misschien moet ik dat toch maar eens een keer doen..

    Prettig weekend,
    TruusW

    4 september 2009 om 19:17

  24. Mooie foto’s van Volendam, ben er nooit geweest wel toeristisch,maar wel gezellig,houd wel van dit soort plaatsjes.
    Praatje zijn er genoeg daar, je hieft maar een naam te noemen 😉
    Jammer dat je niet in die klederdracht bent gegaan, had ik graag willen zien.
    Gezellige weekend en de zomer komt weer ff terug…hoop volgend weekend ook nog, ga lekker een paar dagen uitwaaien en ben daar echt aan toe.
    groetjes.

    4 september 2009 om 19:54

  25. Prachtige serie Aly !!
    Je hebt Volendam zeer fraai vastgelegd en weergegeven… dit is echt genieten !
    Wens je een heel fijn weekend…
    Lieve groetjes van Anna

    4 september 2009 om 19:56

  26. Voor mij is Volendam nostalgie Aly wij kwamen er vroeger vaak nergens lekkerder paling dan in Volendam, zo warm uit de rokerij:-))

    Mooie reportage heb jij er van gemaakt ik laat hem zo aan mijn man zien z’n hartje zal wel open gaan van zijn geiefde Volendam.

    Fijn weekend en groetjes van Sary

    4 september 2009 om 20:00

  27. Had ik toch best leuk en grappig gevondem…ajeetje in de etalage !!
    En Drenthe bekoort mij meer dan Groningen…iets te weids !!
    Fijn weekend

    4 september 2009 om 21:00

  28. De zomer mag dan wel voorbij zijn
    Ajeetje maar we krijgen beslist een
    hele mooie herfst!

    Geweldig plaatsje dat Volendam.
    Wie weet hing beuzeblaadje daar wel ergens in
    de etalage want ooit, lang geleden, ben ik wxc3xa9l
    zo gek geweest samen met mijn echtgenoot : – ))

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    7 september 2009 om 11:56

  29. ik blijf terug gaan naar die foto met die lantaarn op de voorgrond, die is echt leuk!!!!

    8 september 2009 om 09:34

Geef een reactie

