VAN @LLES WAT

Museum Valse Kunst

Dscf7569vljpg

Dscf7568vl

Er is maar xc3xa9xc3xa9n museum Valse Kunst in de wereld

En dat staat dus in Zuidwest-Drenthe

in het mooie brinkdorp Vledder

Dscf7571vl

Dit bijzonder museum

hebben we 28 oktober

met een bezoekje vereerd :-))

Vl

Er is een eigen aanpak van dit museum

waar voor jong en oud

heel wat valt te beleven.

Dscf7573vl

Je kunt er lachen :-))

en je verbazen: -0

Pic_0026vl

En wie wil krijgt er gratis een rondleiding met

informatie over echte en valse kunst.

Verbazing alom:-O

Voor valse kunstwerken

wordt vaak nog meer betaald

dan echte Meesters ………

Dscf7570vl

De tentoonstelling hedendaagse Glaskunst

Zowel binnen als buiten is erg kleurrijk

Dscf7553vl

Pic_0036vljpg

Dscf7556vl

Vledder

Mijn favoriet :-)))

Dscf7566vl

Dscf7559

Dscf7565vl

Dscf756vl7

Voor informatie en achtergronden over

dit museum neem eens een kijkje op:

* Museum Valse Kunst *

En ………

maak er een kleurrijke, fleurige zondag van webbie `s

:-))

22 Reacties

  1. goeiemorgen ajeetje, 🙂 dat ziet er hxc3xa9xc3xa9l kunstig uit
    en ik kan me zo voorstellen dat je daar enorm genoten zult hebben,
    kunst is een begrip hxc3xa9, wat een mooi vnd is een doorn in het oog van de ander, dat een kwestie van smaak:-)
    ik hou van kleur, ajeetje en kleur heb je zxc3xa9ker gevangen hier:-)

    een mega knuffel terug en weet dat zolang we elkaar hebben we het nooit koud hoeven te hebben hxc3xa9,:-))))
    xxx

    8 november 2009 om 09:30

  2. Wat geweldig om te zien
    Wat mooi
    En zo kleurrijk
    Van dat abstracte hou ik wel !
    Zit hier te genieten

    @ En nu je weet, dat wij naar het z-w van Drenthe gaan, is dit wel een hele snelle aktie / hint /tip :-)) lol :-))

    8 november 2009 om 11:25

  3. Dankjewel ajeetje, ik kende het museum niet, en heb nu door jouw mooie reportage er toch een behoorlijke indruk van gekregen… Het moet een hele belevenis zijn geweest dit te mogen bezoeken, en het staat van nu af aan ook op mijn verlanglijstje!
    Maak er noh een fijne zondag van, de zon is alvast van de partij!

    8 november 2009 om 12:49

  4. Van dit museum heb ik wel eens gehoord, en ik heb er ook wel eens iets van gezien, maar ik ben er nog nooit geweest.
    Jouw logje heeft me ervan overtuigd, dat het de moeite waard is om er toch eens naar toe te gaan.
    Behalve de valse kunst zijn ook die kleurrijke glaskunstwerken zeker het bekijken waard.

    8 november 2009 om 15:13

  5. Al wel gehoord van dit museum maar nog niet geweest. Prachtig om te zien wat er allemaal te bewonderen is. De glaskunstwerken lijkt me idd de moeite waard om hier eens een bezoekje aan te gaan brengen :))

    8 november 2009 om 15:33

  6. Het ziet er prachtig uit Aly, mooi om te zien en zeker in een natuurlijke omgeving.
    Lekker kleurig allemaal…

    Groetjes en een fijne zondag
    Anton

    p.s. ik heb je toegevoegd aan mijn bevriende webloggers op mijn blog is dat o.k. ??

    8 november 2009 om 15:51

  7. Dat is mooie kunst… lekker kleurrijk.
    Daar hou ik wel van! Mooi hoor.

    Groetjes,
    Jolanda

    8 november 2009 om 18:48

  8. Wat een geweldige “tip om naar toe te gaan” heb je hier neer gezet. Die buitenexpositie van die glaskunst lijkt me nu ook heel mooi om te zien zo tussen die herfstkleuren.

    8 november 2009 om 18:50

  9. Han

    Wat jammer dat Drenthe zo ver van de randstad ligt, of juist ook wel goed dan blijft het nog mooi daar. Bedankt voor de info ik zal van de zomer wel eens zien of ik er een tochtje na toe ga maken. Mooie fotoserie!!

    8 november 2009 om 20:06

  10. dat moet inderdaad een boeiend museum zijn.

    wat is echt en wat is vals??

    ’t is maar wat je mooi vindt en wat het jou waard is??

    de chinese strijder met zijn roos is, op zijn zachtst gezegd, apart! ;-))

    8 november 2009 om 23:11

  11. Dit museum lijkt me meer dan de moeite waard, wat is er een boel te zien,
    leuk dat er ook buiten van alles te zien is, mooi gefotografeerd Aly!

    9 november 2009 om 07:18

  12. Ada

    Wat een mooi glaswerk in veel kleuren en vormen. Wel vaak erover gehoord maar nooit geweten dat er zoveel afwisseling van kunst te zien was. Fijne dag nog

    9 november 2009 om 09:08

  13. Nooit geweten dat er valse kunst bestaat,
    maar mooi is het wel.
    Prachtig, die oranje “bloemen”.

    9 november 2009 om 09:25

  14. Heel mooi dat werk van glas. Wie
    weet als we er nog eens komen……
    Maak er een kleurrijke week van.
    Lind@

    9 november 2009 om 10:39

  15. Prachtige serie, het museum is erg origineel, heb er al verschillende docu’s over gezien op tv.
    Je hebt je er goed kunnen uitleven, zijn de foto’s echt of geshopped?? ;-))
    Gr Jan W

    9 november 2009 om 12:14

  16. Ik hou wel van deze kunst.
    Staat erg vrolijk

    9 november 2009 om 13:28

  17. Wat leuk Ajeetje!
    Dit museum ga ik beslist onthouden!!
    Super dat gekleurde glaswerk maar die krijger
    uit het terracotta leger zal wel een neppert zijn : -))

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    9 november 2009 om 21:26

  18. Schilderspatjes

    Alle foto`s met tekst zijn buitengewoon geweldig.
    Een weelde van mooie foto`s.
    Ik heb er van genoten.
    En ieder nog een mooie dag……Schilderspatjes…..

    12 november 2009 om 22:13

  19. Prachtig om deze bijzondere kunstwerken te zien,
    dit noem ik kunst met een knipoog.
    Oh, die glaswerk ben ik dol op,
    mooi om deze kleuren zo in de natuur te zien.
    Maar jou favoriet is ook de mijne,
    die heb je mooi in beeld gebracht met een geweldige compo.
    Dit is een BEAUTY!!!!!! kiek

    Groetjes,
    Anneke

    13 november 2009 om 09:30

  20. Heel kleurrijk, ik ga helemaal voor de bloemen.
    prachtig.
    Zou ze wel in de tuin willen.
    Lijkt me ieder seizoen mooi.

    13 november 2009 om 21:53

  21. Prachtig materiaal glas. Deze mooie foto’s inspireren me weer voor de volgende glasworkshop.

    18 november 2009 om 14:30

  22. Hallo,ik had allang niet op je site gekeken tot mijn spijt.De glaskunst is erg leuk,omdat ik zelf in een glasatelier heb gewerkt als brandschilder.Ik ga meteen mijn vriendin een bericht sturen,die ook aan glaskunst doet.Op de site van de link ,kun je niet veel foto`s zien dus kan ze mooi even bij jou kijken.

    4 december 2009 om 23:44

Geef een reactie

