VAN @LLES WAT

De volle laag……

Vandaag kreeg het noordoosten van Nederland de volle laag!

Winter4

zaterdagmiddag 2 januari

Winter_01

hevige sneeuwval

Winter_5

shoppen en sleeen

2010_0102141020090023

geduldig wachten……….

Winter9

fietsen of afstappen ??

Sneeuwjacht

buiten presentatie bij een bloemenwinkel…………..

Uitstalling_bloemen

voorjaarsbollen onder een witte hoed

Winter_02012010jpg

2010_0102141020090030_4

Winter

Winter2jpg

binnenwegen worden sneeuwvrij gehouden…. ๐Ÿ˜‰

Sneeuwschuiver

Winter_01_2

zelfs de bussen rijden nog…:)

Winter_0

Maak er een

warme zondag

van webbie`s

:-)))

13 Reacties

  1. bij ons was het pas nadat ik klaar was met werken..

    Love As Always
    Di Mario

    2 januari 2010 om 22:53

  2. whaahahahahha
    ik zou je inpeperen ajeetje, maar dat het zxc3xb3 heftig zou zijn,ehhh nee dat had ik niet kunnen vermoeden ๐Ÿ™‚

    die hond met zijn dikke vel ๐Ÿ™‚ wauw wat een gave serie foto’s heb je gezet zeg,
    ik zit heerlijk te genieten en kan haast niet wachten tot het hier gaat vallen:-)

    vandaag hxc3xa9le dunne de hele dag door:-)

    slaap lekker dotje,
    ik hou de wacht mxc3xa9t een sneeuwballen….
    xxx

    2 januari 2010 om 23:09

  3. goh, ajeetje, wat een sneeuw???

    kom je er nog bovenuit? :-))

    je foto’s vind ik bijzonder mooi!!

    dit is de winter op zijn best??

    en jij erbij, ajeetje! :-))

    2 januari 2010 om 23:19

  4. O jee Aly, het gaat er goed uit bij jullie!!
    Hier in Brabant zijn maar een paar vlokjes gevallen.
    Wat zal dat weer lang duren voordat alles weer weg is…

    Prachtige foto’s.
    Jij laat ons hier een schitterende sneeuw serie zien, alsof ik er middenin zit ๐Ÿ™‚
    brbrbrbbrbrrrrrrr

    Fijne zondag, uitkijken dat je niet op je giechel valt met al dat fotograferen ๐Ÿ™‚
    Groetjes Sien

    3 januari 2010 om 00:02

  5. Wat een prachtige winterse serie, Aly!
    Zo te zien is er ditmaal bij jullie aanzienlijk meer gevallen dan bij ons, hoewel het hier toch ook een groot deel van de dag heeft gesneeuwd.
    Ik kon er vandaag niet toe komen om op pad te gaan, dat moet dan morgen maar weer eens gebeuren.
    Maak er een mooie zondag van!

    3 januari 2010 om 01:27

  6. Oh jaaaaa… en het bleef maar sneeuwen gisteren.
    Hier is ook een flink pak gevallen.
    Tot nu toe vind ik het nog wel leuk… maar ja… morgen weer aan het werk… of ik het dan ook zo leuk blijf vinden?

    Ik wens je een heerlijk warme avond.

    Liefs,
    Jolanda

    3 januari 2010 om 17:47

  7. Prachtige sneeuwfoto’s. ‘k Hoop dat de wegen morgen
    weer goed begaanbaar zijn als iedereen weer naar het werk moet
    en ik daar achteraan naar huis rijdt…..
    Gr Jan W

    3 januari 2010 om 19:21

  8. Het was hier ook heftig 20 cm…ziet er wel mooi uit, gelukkig hoefde ik er niet door.
    Nu nog mistig erbij, wel eng.
    Morgen maar lekker te voet naar hte werk ๐Ÿ˜‰ lekker fris.
    groetjes.

    3 januari 2010 om 20:46

  9. Wow, ik had het alleen nog maar van horen zeggen maar de beelden zijn spectaculair. Zitten wij hier met een miezerig laagje van nauwelijks een centimeter.

    3 januari 2010 om 21:15

  10. Ria

    Ja Aly…in zo’n sneeuwbui reed ik zaterdagavond vanuit Velp naar huis.
    Dat was geen lolletje, maar vandaag was het genieten :))
    Jij laat het hier prachtig zien..echt een schitterende serie.
    Groetjesss..Ria.

    4 januari 2010 om 00:14

  11. Wat een super foto’s, bijzonder. Hier in Zeeuws-Vlaanderen niet zo veel sneeuw.

    4 januari 2010 om 00:54

  12. Superfoto’s ajeetje, maar jammer genoeg wordt al dat moois ook vergezeld met een heleboel ellende…
    Edoch, laat het niet aan ons hartje komen en genieten van die pracht, hxc3xa9?

    4 januari 2010 om 09:15

  13. Bep

    Heftig zeg maar het leverd wel prachtige foto’s op.
    Laat maar niet minder gemeend, de allerbeste wensen voor 2010.
    Het kan nog net hxc3xa8 sorry dat ik je vergeten was.

    9 januari 2010 om 19:09

Geef een reactie

