VAN @LLES WAT

Vleugje Lente

Vleugje_lente

*

*

Binnen en buiten

winterwit

23 Reacties

  1. Binnen en buiten.. koud..
    zo maar even een extra trui aantrekken.

    Love As Always
    Di Mario

    13 januari 2010 om 21:39

  2. ohhhlala bofbips:-)
    ik ruik de geur al πŸ™‚
    da’s weer eens een hxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9l mooi logje en lekker snel dat voorjaar:-)

    ik kan er haast niet op wachten πŸ™‚

    heb er hxc3xa9xc3xa9l veel zin in ajeetje,
    xxx

    13 januari 2010 om 21:46

  3. Ohhhh… maar daar verlang ook best naar!!
    Ik vind de sneeuw geweldig hoor…
    maar de lente…. ahhhhh… die is ook zo heerlijk!!

    Groetjes,
    Jolanda

    13 januari 2010 om 22:05

  4. Mooi hxc3xa8 dit mooie maagdelijke wit binnen en buiten.

    @ En ik had dat laatst ook bij iemand…maar ze zijn aan het werk bij web-log en mijn inlogscherm is nu ook al een beetje anders geworden.
    Dag en voor zo welterusten.

    13 januari 2010 om 22:06

  5. phoe, phoe, .. wat een heerlijke ruikend logje, ajeetje!

    om van de kleuren nog maar te zwijgen!

    prachtig!!

    13 januari 2010 om 23:13

  6. Mooi! Een wit voorjaar πŸ˜‰ Ik hou niet van de geur van hyacinten… Maar de bloempjes vind ik schitterend.

    14 januari 2010 om 07:58

  7. Ooooooo net wat ik nodig had, dankjewel lieverd, dit vleugje lente in hartje winter doet goxc3xa9d hxc3xa9?
    Weldra zingen we weer van:
    Daar is de lente, daar is de zon
    Bijna, maar ik denk dat ze weldra zal komen.
    De falus inpudibus staat al in bloei
    En de blaadjes krijgen bomen.
    xc2xa9 Jan De Wilde
    *wink, big smile*

    14 januari 2010 om 08:46

  8. Prachtig, die mooie witte bloemetjes, en ze ruiken nog lekker ook.
    De geur van de lente komt je hier tegemoet.

    14 januari 2010 om 09:28

  9. maak me gek…

    14 januari 2010 om 10:22

  10. Wat een mooie tint heb je hier in gekregen, mooi zacht licht..
    en ja, je kunt ze bijna ruiken…mmm..heerlijk

    14 januari 2010 om 10:53

  11. Ria

    Hartje winter en dan zo’n vleugje lente…dat doet mijn neusje wel goed.
    Ik hou wel van die lekkere lentegeur.
    En wat zijn ze mooi maagdelijk wit.

    14 januari 2010 om 11:10

  12. Heel subtiel en fragiel Aly.
    Wonderschoon om zo de Lente onder de webbies te brengen.
    Dank je wel voor het mooie gebaar!!

    Fijne dag nog
    Groetjes Sien

    14 januari 2010 om 12:15

  13. hxc3xa9, ja, daar heb ik ook zin in, in hyacinten. Deze witte zijn wel heel erg mooi nu in combi met de sneeuw

    14 januari 2010 om 13:12

  14. Buiten wit zo ook deze mooi bloemen.
    Nog heeeel even en dan is het weer zovwer dat alle gaat bloeien

    14 januari 2010 om 14:41

  15. o, ik kan het bijna ruiken, heeeeeeeerlijk!! laat maar komen die lente!

    14 januari 2010 om 17:08

  16. Kijk, daarvan word ik blijer als van Anton Pieck buiten.. Ik zou best nog wel eens een middagje kinderlijk ‘buiten willen spelen’, zeker nu, schaatsen enz. ipv bang om te vallen of om je auto schade te rijden.. Ach zucht.. dromen πŸ˜‰ Maar ik ben idd wel blij met de dooi hoor!

    14 januari 2010 om 18:20

  17. De dagen worden al weer langer Aly… op naar de Lente !! ((((-;
    Hele mooie collage heb je gemaakt van de heerlijk ruikende hyacint…
    Lieve knufff groetjes Anna

    14 januari 2010 om 18:31

  18. Prachtige bloemen..lente wit. Zo langzamerhand krijg ik wel zin in de lente, bloemen die uitkomen een zonnetje..helaas is er een koud voorjaar voorspelt. Hopelijk zitten ze er naast πŸ™‚

    14 januari 2010 om 20:04

  19. Bep

    Mooi zoals je de lente in beeld brengt.
    Subtiel en heel mooi wit.

    14 januari 2010 om 20:38

  20. Leuk zo’n pot met hyacinten. Met de kerst zie je ze in de winkel, maar dan heb je al zo veel in huis dat ze bijna niet opvallen. Morgen in de supermarkt kijken of ze weer bollen hebben. Ben ook benieuwd wat er in de tuin onder de sneeuw is gebeurd, want daar heb ik ook nieuwe bollen bijgeplant in de herfst, o.a. sneeuwklokjes: wie weet!!
    Groetjes

    14 januari 2010 om 22:02

  21. Erg mooie foto’s! Ik ben wel weer toe aan de lente!

    14 januari 2010 om 23:32

  22. een zalige collage
    met belofte van nieuw leven
    belofte op de lente
    geuren en kleuren
    ik verlang…

    15 januari 2010 om 22:23

  23. Wat een prachtig gezicht Ajeetje!
    Ik kan ze hier ruiken…..
    Alsof het voorjaar al begonnen is….

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    18 januari 2010 om 22:02

Geef een reactie

