VAN @LLES WAT

Mode voorbode

MODE

 

Jurk_5

Dit is een voorbode

Van de nieuwste mode

Voor de aankomende stijlperiode

Let op het hebben van de juiste kleurcode

Gebruik de juiste methode

Match een groene of rode

Mode missers  zijn verboden

Dan ben je als ten dode

Opgeschreven en onder de zode

Hierbij wordt je geboden

Laat die prikkels ,kathode,anode,elektrode

Je stimuleren en je noden

Luister naar de mode goden

Dus koop kleren ,geen broden

 

Stoel_4

Er wordt van alles aangeboden

Via de internet methode

Laten bezorgen door de postbode

Al woon je in een huis of een pagode

Of gebruik gewoon je pincode

En als je je haar schampoode

En je ogen potloden

Ben je een ster onder de goden

xc2xa9 Carien

13 Reacties

  1. eindelijk krijgen wij eens een mode, die geen herhaling is van al de vorigen! :-))

    dat eerste outfitje zou mij best staan, met mijn rode neus, denk ik? :-))

    17 februari 2010 om 01:04

  2. jij hebt wel een neusje voor mode hxc3xa8 🙂
    ik wil wel een paar van die luchtige sneakers bestellen
    gegarandeerd geen zweetvoetjes op lange boswandelingen 🙂

    17 februari 2010 om 06:58

  3. Maar.. maar… ik heb me nog nooit iets van mode aangetrokken.

    Love As Always
    Di Mario

    17 februari 2010 om 07:18

  4. hihihi

    een beetje stekelig aan debillen dat eerste jurkje:-)
    maar wel een heel erg mooi gemaakt,

    prachtig ajeetje.

    xxx

    17 februari 2010 om 08:56

  5. Hahaha het zal wel kriebelen hoor maar het heeft wel een pracht van een kleur en dan die parels er bij…
    Werkelijk prachtig Alie !!
    Lieve knufff groetjes Anna

    17 februari 2010 om 09:34

  6. Doet u mij die vrolijke gele stoel maar,
    die lijkt me wel fijn voor op ’t terras in het voorjaar. 🙂

    17 februari 2010 om 12:49

  7. hahaha in de groene creatie pas ik niet meer in Aly, kan je hem ook uitleggen, wat denk je ? 🙂
    En de schoenen keus bij de foto onder, ja daar kan ik wel mee leven, lekker gemakkelijk …toch!!
    Geweldig, wat een kijk op humor.
    Het zijn twee super mooie kleurige opnames
    Goed gezien en knap vastgelegd
    Met een glimlach gelezen en bekeken.

    Fijne avond nog
    Groetjes Sien

    17 februari 2010 om 19:06

  8. Dat is nog eens een te gekke mode.
    Welke maat heb je daar, hihihi.
    Lind@

    17 februari 2010 om 21:55

  9. Leuk die jurk, in mijn bos-tuin heb ik mos zat, dus dat gaat wel lukken!
    Fijne dag, gr 10

    17 februari 2010 om 22:50

  10. Zo’n luchtig groen jurkje waar straks misschien ook nog paddenstoeltjes op groeien, lijkt me wel wat. Eeh zou weeh-kramp ‘m hebben?

    17 februari 2010 om 23:22

  11. Leuke foto’s, grappig idee.
    Toch zou ik dat jurkje niet graag aan hebben, allemaal beessies erin vrees ik 😉
    Dus doe mij ook de lente stoel maar.
    groetjes.

    18 februari 2010 om 18:43

  12. Fraaie creaties!! Mode puur natuur en echt iets voor ons natuurliefhebbers!
    Foto’s met een glimlach, leuk!!
    Groetjes en fijn weekend nog

    20 februari 2010 om 14:48

  13. Doe mij zo’n jurkje, prachtig!!

    23 februari 2010 om 19:27

Geef een reactie

