VAN @LLES WAT

Feelings

 

Fiets

Ja webbie`s

t`is echt waar :)…….

ajeetje heeft haar

fiets dinsdag middag

van stal gehaald

de lokroep van het zonnetje

Dscf0209v

kon ze niet weerstaan

en fietste en fliepste

net even boven

twee a drie graden ……..

op de paden

en langs de velden 🙂

Dscf0210vjpg_2

Vijvers waar  nog ijs op lag

Dscf0154v_2

.

.

Dscf0217v

op weg ……

naar het bos

Dscf0211v

kom ik  dit mooi

bouwsel tegen 🙂

Boshuisjpg

.

.

Dscf0179l

.

.

Dscf0170v

Tjee….. er ligt

zelfs een stoeppie….

watte  ? ???…………

Ik zie een heuse keuken!!

Dscf0166l

een koppie soep

was er wel

ingegaan…..webbie`s

 

helaas……helaas…..OP!!

Dscf0165l

.

.

Dscf0173l

Enne wat doet die flitspaal

hier in het bos?? Of is het

een nieuwe woonvorm

voor het vogelvolk? 🙂

Dscf0169vjpg

.

.

 

Bos

En jaaaaa hoor…. terug naar huis

een groot

bossie`s lente  voor jullie 🙂

voor alle lieve en leuke reactie`s

Bossie_lente

.

.

Dscf0190v

Deze meneer haan

deed heel relax…

Dscf0198v

zijn yoga oefeningen :-))

Dscf0201v

 

 

 

30 Reacties

  1. hmmmmmmm
    ajeetje
    een log naar mijn hart,
    je pept me op na een xc3xa9norme afknapper,

    🙂

    slaap lekker

    kusjes klaarleg
    xxx

    11 maart 2010 om 00:00

  2. ik lees je titel en begin luidkeels mee te zingen met albert morris;

    ‘feelings, for all my life I’ll feel it!’ ;-))

    ik zie je foto’s en begin nog harder te zingen! :-))))

    wat een wonderlijke rit heb jij gemaakt, ajeetje!

    ik begin er zelfs van te hallucineren en zie mijn keuken in de bomen hangen .. ;-))

    11 maart 2010 om 00:09

  3. Die vogel heeft gewoon kouwe poten, net als ik toen ik aan het fietsen was.
    Mooie reportage ajeetje!
    Gr. J@n.

    11 maart 2010 om 01:00

  4. Heerlijk dat stukje fietsen door de bossen heen met de zon in je rug.

    Love As Always
    Di Mario

    11 maart 2010 om 09:12

  5. ada

    Lekker zo’n stukje fietsen na de ‘winterstop’ en wat de dan al niet tegenkomt… ontzettend leuke serie. Good Feelings

    11 maart 2010 om 09:27

  6. Dat moet en heerlijk, en ook een wonderlijk tochtje zijn geweest, Ajeetje.
    Wat een bijzonder buitenverblijf heb je daar in het bos gevonden!
    Het was een prachtige dag dinsdag, voor het eerst leek het zowaar even voorjaar, maar dat gevoel is na de kille en grijze dag van gisteren alweer weg.

    11 maart 2010 om 11:06

  7. Een verrassend tochtje was dat, en wat een prachtige villa daar in het bos, je zult er maar wonen!

    11 maart 2010 om 13:06

  8. Wat een heerlijke fietstocht Aly maar een hele keuken in het bos… dit is wel heel vreemd hoor… hahahahaa
    maar wel heel leuk… zal daar gewoon iemand wonen wat denk je… en al dat hout… wel een lekker plekkie hoor… zo in het bos… hahahaa
    en dan de sneeuwklokjes… schitterend !
    Lieve knufff groetjes Anna :-)))

    11 maart 2010 om 17:48

  9. Nou weet ik het zeker, ik ga ook een boomhut maken. Al heel lang van plan en als ik dan zo iets zie, geweldig

    11 maart 2010 om 17:59

  10. Heerlijk fietsrondje was dat met prachtige glimlachfoto`s van die open keuken in het bos 🙂

    En ik heb een sneeuwklokje van je geplukt en erg bedankt hiervoor

    11 maart 2010 om 21:14

  11. Mooi zo met een prille voorjaarszon. Een bos met verrassingen, daar hou ik wel van.
    Morgen ga ik weer sporten, maar wel op twee benen.
    Lind@

    11 maart 2010 om 22:21

  12. Ik heb pas een programma op t.v. gezien van een dakloze die zo woonde, het zal toch niet?!
    Heerlijk zo’n fietstocht met de lente lokkend in de verte! De foto van dat huis met de
    sneeuwklokjes ervoor vind ik prachtig net als de macro van de bloempjes erna.
    Fijn weekend en fiets ze!

    12 maart 2010 om 07:56

  13. Lia

    Een heerlijk logje. Het ziet er allemaal nog winters uit….tot die foto van de sneeuwklokjes, geweldig! heb genoten van je foto’s!

    12 maart 2010 om 19:52

  14. Leuke, mooie tocht geweest.
    Zou ook wel een eind willen fietsen,maar moet het dit weekend wel mooier weer worden.
    Heerlijk zo in de bossen.
    Prachtige foto van de sneeuwklokjes.
    Die boomhut, leuk, maar van wie zou die zijn, ziet er gezellig uit.
    Jammer dat er geen soep was, want dat zal idd wel gesmaakt hebben.
    leuk log heb je ervan gemaakt, hoop dat je nog maar veel van dit soort tochten mag maken.
    gezellig weekend en groetjes.

    12 maart 2010 om 21:24

  15. Mijn lachspieren zijn helemaal uitgerekt Aly 🙂
    Tjonge jij kan een mens laten lachen…
    Schitterende momenten heb je mee gemaakt 🙂
    Ja die boomhut stond er gewoon voor jou, dat kan gewoon niet anders!!

    Maar even terug naar die mooie fiets,welk merk is dit, en bevalt hij je goed?
    ( Jeroen is zo wat rond aan het kijken voor een nieuwe fiets )
    Natuurlijk zal hij ook weer een vlinder stuur willen, dat bevalt hem zo goed.

    Nu ga ik weer terug naar de foto’s ( ADHD hxc3xa9 )
    Kan ik me nog inschrijven voor de Yoga cursus? ………………………………………………………..:-)
    Ik wed dat je er nu ook geen soep van kan koken, van al die onzin!
    Ben je al hersteld van de buikval, tijdens het maken van de mooie sneeuklokjes?

    Ik hoop dat je een heel fijn weekend zal hebben Aly
    Die glimlach op mijn lippen blijft nog de hele dag hanen euhh hangen 🙂

    Groetjes Sien

    13 maart 2010 om 16:47

  16. Sportief he… en zo te zien had je zonnig weer.
    Je hebt in ieder geval een mooie route uitgezocht.
    Het is leuk om door je mooie foto’s mee te kijken.

    groetjes en een fijn weekend
    Anton

    13 maart 2010 om 22:23

  17. Ach wat lekker, zo’n tocht op de fiets. Alleen dat afstappen elke keer om foto’s te maken.
    Op dit moment hou ik het maar op wandelen, van de zomer pak ik dan wat meer de fiets.
    Bij de foto van de sneeuwklokjes met het boerderijtje o de achtergrond heb je een mooi standpunt genomen. Prachtig!

    14 maart 2010 om 23:16

  18. Bep

    Wat een heerlijk awisselend fietstochtje heb je gemaakt, jammer dat de soep op was.
    Moest wel lachen om je flitspaal, dit is nu een vogelappartementen complex.
    Bedankt voor je mooie voorjaarsbode en dit mooie tochtje.

    15 maart 2010 om 11:17

  19. ida

    Heerlijk zo,n fiets tochje en wat je allemaal meemaakt ….leuk aly beetje jammer van de soep .
    lieve gr..ida

    15 maart 2010 om 16:39

  20. Dankjewel voor dat prachtige lentebosje, ik heb er van genoten,
    net zoals van je fotoos, dat laagje ijs: schitterend.
    Als het goed is wordt het op het eind van de week een beetje
    lente, lijkt me heerlijk om dan te fietsen!! Fijne avond!!

    15 maart 2010 om 18:32

  21. Ria

    Wat een heerlijk fietstochtje heb je gemaakt, Aly.
    Dat is nog eens een echte boomvilla…mxc3xa9t buitenkeuken nog wel!!!
    De eerste sneeuwklokjesfoto is werkelijk een beauty.
    Het weer wordt met de dag aangenamer, dus die fiets kan wel van stal blijven,
    ik zag al weer koeien in de wei…die hielden het ook voor gezien in de stal :0))
    Fijne dag en groetjesss..Ria.

    16 maart 2010 om 08:23

  22. mijn fiets van stal halen, moet ik nu ook maar doen…

    heerlijke foto’s zijn het geworden!

    17 maart 2010 om 16:53

  23. Ohhhh… helemaal lekker zo’n tochtje!
    En ik heb samen met jou genoten zeg!
    Ik vond dat bouwseltje wel zo leuk!
    Hebben dat kinderen gedaan?
    Super zeg!! En morgen kan je je fiets weer van stal halen hoor.
    Het is lente!! Yessss!

    Groetjes,
    Jolanda

    17 maart 2010 om 21:48

  24. Wat een byzondere fietstocht! met veel “kunst” in het bos? apart. De sneeuwklokjes zijn schitterend. groetjes. Zo’n stuur wil ik ook op de fiets! is vast goed voor m’n rug.

    18 maart 2010 om 22:04

  25. Fijn weekend Aly!
    Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad..

    Grz sien

    19 maart 2010 om 21:35

  26. En een fijne verjaardag gehad ?
    Kom je even een fijne zondag wensen
    Dag

    20 maart 2010 om 22:56

  27. Bep

    Lig je nu nog steeds op je matje of ben je alweer aan het fietsen?.
    Groot gelijk hoor word mooi weer deze week met aangename temperaturen, dus echt fiets en foto weer.
    Groetjes.

    22 maart 2010 om 09:47

  28. Heerlijk om weer op de iets te stappen
    Het weer is er helemaal na

    22 maart 2010 om 13:17

  29. die sneeuwklokjes met dat prachtige huis op de achtergrond, ik zit echt te smullen.

    25 maart 2010 om 09:31

  30. Mooie foto’s hoor… en apart zon huisje midden in het bos…

    5 april 2010 om 09:51

Geef een reactie

