VAN @LLES WAT

Uitwaaien

Op Texel

Dscf0420t

Het eiland gevoel

T

Stilte op

het strand

Dscf0336t

Wind …….

en

Vuurtoren

Dscf0343t

De slurfter

.

 

Dscf0329tjpg

Drukte in de weilanden πŸ™‚

.

Dscf0351t

Poetsen en

flirten op het water

Dscf0319tjpg

Veel Texels

jong grut πŸ™‚

 

Dscf0360t_2

.

.

Dscf0366t

Bermen vol kleurige

crocussen

Dscf0405t

Vorige week waren we

drie dagen op het eiland

Texel om mijn verjaardag

te vieren ,)

De lente kriebels waren

voelbaar webbie`s

Morgen gaat de zon

weer volop schijnen .

Een fijne zonnige woensdag

allemaal.

 

 

25 Reacties

  1. Nog gefeliciteerd met je verjaardag, ik kan wel zien dat je genoten hebt.

    Love As Always
    Di Mario

    23 maart 2010 om 22:37

  2. een dikke proficiat met je verjaardag, ajeetje!!

    dat je nog hxc3xa9xc3xa9l lang hxc3xa9xc3xa9l gelukkig mag rondhuppelen op deze mooi aardbol! :-))

    jij hebt er een feestelijke uitstap van gemaakt, en genoten van een wondermooi stukje natuur!!

    ik geniet vanop mijn stoeleke mee .. :-))

    23 maart 2010 om 23:45

  3. Nog proficiat joh!
    En wat een mooie fotoreportage van een wel heel rustig Texel.
    Gr. J@n.

    23 maart 2010 om 23:55

  4. Om te beginnen van harte gefeliciteerd, Ajeetje!
    Aan je foto’s te zien kan het haast niet missen of je hebt een mooie verjaardag gehad.
    De lente straalt aan alle kanten van je foto’s af.
    Het schijnt een mooie en warme woensdag te worden. Geniet ervan!

    24 maart 2010 om 00:19

  5. proficiat en welcome back
    op het ‘vaste’laand ..hihihihi
    verrukkelijk zo in de lente hxc3xa9 ??
    moet een fantastische dagen zijn geweest ..
    jah …duhhh zo wil ik ook verjaren ??
    ;))))

    24 maart 2010 om 01:12

  6. ach ajeetje, wat gezellig om daar je verjaardag t e vieren πŸ™‚
    da’s weer eens wat anders dan in een bomvolle huiskamer hxc3xa9,
    wel meid, ik heb zijdelings meegenoten hoor, en het taartje komt nog wel hxc3xa9,

    de kers heb ik al met dit logje-)

    dikke knuffel
    xxx

    24 maart 2010 om 08:25

  7. ps,
    vergeet ik hxc3xa9lemaal te zeggen hxc3xb3e mooi j enieuwe kopfoto is:-)

    xxx

    24 maart 2010 om 08:25

  8. ada

    Nog Van harte gefeliciteerd en vooral een goede gezondheid wens ik je… Fijn dat je zo van Texel hebt genoten een mooi nieuw begin voor jou en het voorjaar zo te zien. Super die stilte en ruimte… en je kopfoto past hier helemaal bij… fijne dag

    24 maart 2010 om 08:43

  9. Jxc2xa9NW

    Nog van harte gefeliciteerd Aly.
    Jammer dat je maar xc3xa9xc3xa9n keer per jaar jarig bent,
    zo hebben we ook maar xc3xa9xc3xa9n keer per jaar lente…..natuurlijk!
    Mooie serie over Texel!
    Gr Jan W

    24 maart 2010 om 08:46

  10. Nogmaals gefeliciteerd, maar dat had je vermoedelijk al op Hyves gelezen !
    Wat een leuke kopfoto is het geworden
    En heerlijk wat daagjes weg…zo zalig in de lente,zo verfrissend.
    Mooie duidelijke zonnige foto`s
    En succes met het verven (het weer heb je mee!!)

    24 maart 2010 om 09:32

  11. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

    Dan, Schitterende foto’s van texel en zijn bewoners.
    Ik mag in mei weer voor een midweek in de Pelikaan. Met andere quilt mutsen!

    Bij het zien van je foto’s heb ik er nog meer zin in!

    Hartelijke groet,

    24 maart 2010 om 11:42

  12. oooooo…. heerlijk!!!

    24 maart 2010 om 16:18

  13. Een heerlijk eiland he! Ik was er vorige maand en ik ben er helemaal verliefd op!!
    Mooie foto’s ik geniet weer opnieuw!!

    24 maart 2010 om 16:49

  14. Wat een super verjaardagkadeau Aly en nog van harte gefeliciteerd he…
    en het levert ook nog mooie foto’s op he..

    groetjes
    Anton

    24 maart 2010 om 19:33

  15. Nog van harte gefeliciteerd en ik weet niet of je het weet, Texel is the place to be. Wij zijn er in ieder geval weer van de zomer.
    Heerlijke fotoos.
    Lind@

    24 maart 2010 om 21:45

  16. Ik ben gek op vuurtorens!!!!

    En verder is het gewoon een lekkere serie die de vakantie kriebels bij mij oproept.

    25 maart 2010 om 09:30

  17. Lia

    Nog gefeliciteerd met je verjaardag! je serie is prachtig en lekker lente-achtig!
    Ook nog complimenten voor je nieuwe kopfoto, erg mooi!!
    groetjes en fijne avond!

    25 maart 2010 om 20:39

  18. Bep

    Ben wel veel te laat maar als nog van harte met je verjaardag.
    Wat heerlijk om dat zo te vieren en met je mooie foto’s heb je nog een fijne herinnering.

    25 maart 2010 om 21:41

  19. Oohhh Aly nog gefeliciteerd !! KNUFFFF
    Ja, dat wil ik ook wel een weekendje naar Texel… dat is lang geleden dat ik daar geweest ben… was nog in mijn verkeringstijd… hahahahaa
    Je hebt er een heerlijke serie van gemaakt…
    Lieve groetjes Anna

    26 maart 2010 om 14:04

  20. Leuke en mooie foto’s van Texel. Daar ben ik ooit met collega’s van het toenmalige werk een weekend geweest. En van de natuur, het varen met de boot e.d. heb ik altijd nog goede herinneringen. Net zoals de laatste jaren een huisje huren in Zeeland (is voor mij in Brabant wat dichterbij) en toch weer genieten van de zee. Ik heb mijn jeugd in Katwijk aan Zee doorgebracht, dus dan snap je mijn voorliefde wel voor de zee (+ zeemannen in de naaste familie!).
    Groetjes

    26 maart 2010 om 21:53

  21. Oooo daar wil ik zo graag een keertje naar toe Aly
    Staat ook nog op mijn verlanglijstje πŸ™‚
    Prachtige opnames

    Ik denk niet zwart wit of wit zwart maar ik denk dat ik je nu even een fijne zondag ga toe wensen πŸ™‚
    Groetjes Sien

    28 maart 2010 om 00:59

  22. Dit is pas genieten, top hoor.
    Groet
    Fred

    28 maart 2010 om 15:57

  23. Lekker hxc3xa9 uitwaaien doet de mens goed,fijne paasdagen!

    1 april 2010 om 17:40

  24. Psst ik zie de boot regelmatig want ik woon in Den Helder… πŸ˜‰ en we gaan zelf een paar kee rper jaar met de fiets over om het eiland te bekijken…

    5 april 2010 om 00:23

  25. shylaja

    ajeete bent u jarig geweest, proficiaat hoor, dikke dikke kus
    nog 100 jaartjes erbij he.
    groetjes Shylaja

    15 april 2010 om 22:25

Geef een reactie

