VAN @LLES WAT

Afbeelding

Lente

Zwaan1_3

19 Reacties

  1. dit heb je heel erg mooi gemaakt, ajeetje!

    aan deze lenteroep kan geen mens of dier weerstaan! :-))

    6 april 2010 om 00:25

  2. Mooi gedicht joh!
    Gr. J@n.

    6 april 2010 om 00:39

  3. Nu het weer nog iets warmer.

    Love As Always
    Di Mario

    6 april 2010 om 07:30

  4. mmm
    wat een mooie roep van de natuur ajeetje.

    ik luister ik geniet ….
    ik stort me derin 🙂
    xxx

    6 april 2010 om 09:56

  5. Ada

    Dit is heel erg mooi… en de zon schijnt vandaag volop

    6 april 2010 om 10:35

  6. Ja, er verschijnen steeds meer voorjaarstekens.
    Nu het voorjaar zelf nog … vandag begint het er zowaar op te lijken.

    6 april 2010 om 11:22

  7. Het voorjaar is weer terug in het land

    6 april 2010 om 14:15

  8. Heerlijk om alles weer te zien ontwaken.
    Zelf word je ook minder lui 😉
    Doet een mens goed.
    Mooie foto en mooi de tekst erbij.
    Groetjes.

    6 april 2010 om 21:05

  9. Gewoon genieten van de zonnige momenten, ,mooie foto zeg en mooie tekst.Wens je een fijne avond.

    6 april 2010 om 21:23

  10. De lente is losgebarsten, en echt dit keer!
    Na de koude lange winter, nu bloeien en zon, heerlijk!

    6 april 2010 om 21:36

  11. Moooooooi!!! Wat een prachtig gedicht zeg!
    En wat een super mooie foto.
    Ja… de lente komt er nu aan,
    het is heerlijk buiten.
    Welliswaar een beetje uit de wind,
    maar dan kun je al zonnen hoor!

    Groetjes,
    Jolanda

    6 april 2010 om 21:39

  12. Lia

    Wat staat die zwaan er mooi op Aly! Erg mooi gedaan, ook dat gedicht erbij!
    groetjesss

    6 april 2010 om 21:43

  13. De roep van de lente hangt hier ook nog in de stralend blauwe lucht :-))
    Mooie close-up van de zwaan !

    7 april 2010 om 09:43

  14. Hele mooie foto van dit schitterende schepsel. Deze foto heb je zeker met een telelens gemaakt? want van dichtbij zijn Zwanen vaak niet zo vredig en vriendelijk meer.

    7 april 2010 om 10:55

  15. Nu maar wachten op de eerste kleintjes die op de rug van moeders mee mogen varen.
    Het blijven indrukwekkende vogels.
    Lind@

    7 april 2010 om 11:15

  16. Prachtige statige tekst.
    + een mooie foto er bij!

    7 april 2010 om 19:04

  17. dag Aly

    wat een warme onthaal, bedankt hoor.
    ik ben nog wel even bezig met mijn site op orde te maken.
    zo te zien heeft u zelf ook een prachtige site gemaakt
    bij mij duurt nog wel even voordat ik klaar mee ben. ik heb een druk leven met 2 kinderen en natuurlijk een prachtige liefdevolle man.
    wat doet u zoal? ik ben absoluut niet nieuwsgierig hoor, geen tijd voor he. alleen uit interesse.
    de prachtige fotos die ik gemaakt hebt komen uit van onze vakanties. ik heb absoluut geen kaas van gegeten qua fotos maken. je kent het wel met z”on goedkope fotos toestel, het maakt voor mij niet zoveel uit hoor, als je maar gelukkig mee bent. ik ben graag in de natuur. geniet van het leven zoals het gegeven is. ook met ups and downs.
    als ik helemaal klaar mee ben met mijn site laat ik u het weten. ik heb het officieel nog niet gepubliceerd. ik dacht al, he, eerste reactie is al binnen. dat was van u.
    weetje aly, ik vind de gedichten die op u site staat heel mooi. dat heb ik ook al een lange tijd op mijn schilder site gezet. mensen vind het leuk om te lezen. ik kan echt niet schilderen hoor. dat doe ik even om te ontspannen. ik doe al een lange tijd niet meer schilderen hoor , ik vind mijn kinderen en mijn man het allerbelangrijkste de rest komt later wel.
    ga zo door aly geniet van u leven, maak er een toffe leventje van. niet teveel hooi op je vork nemen he. op tijd de 3r gebruiken.
    de mooiste dingen vinden we in de kleinste dingen eenvoudige dingen. een lach van een ander. enz.
    ik zeg altijd het is niet moeilijk om iemand te vinden maar om te behouden.

    vriendelijke groetjes van bloemen & schilderijen

    Shylaja

    7 april 2010 om 19:11

  18. Mooie foto!! En het is echt lente. Zoals het gedicht zegt dat vogels op het oude nest terugkeren: de mezen zijn alweer bezig om het nestkastje klaar te maken. De afgelopen 3 jaar al 2 keer een nestje erin gehad en jaren daarvoor nooit, maar ze schijnen toch naar het nest waar ze geboren zijn terug te keren: wie weet! Maar een mooie lentedag, hoewel vanmiddag somber door de wolken, maar zoals je bij mij leest, ben ik enigszins gehandicapt door mijn rug. Maar voorzichtig aan hoop ik dat het beter gaat, want er moeten kilometers op de racefiets gemaakt worden!!
    Groetjes (en mooie nieuwe kopfoto!)

    7 april 2010 om 22:53

  19. Wauw mooi foto… met een bijpassende tekst…

    7 april 2010 om 23:49

Geef een reactie

