VAN @LLES WAT

Testvlucht KLM gespot

Om 20.30 uur zaterdagavond  maakte ik wat foto`s van de ondergaande zon.

Prachtig hoe het luchtruim er uitziet zonder vliegtuigstrepen.

Watte??

Test_vliegtuig_1

Met verbazing zie ik een vliegtuig precies boven me langskomen.

Ik wrijf even mijn ogen uit .

Test_vliegtuig_2

Wat is dit ……….??

Ja webbie`s  tis echt waar

een heus vliegtuig boven mij

Test3

Volgens het journaal zou  het luchtruim nog gesloten blijven …………

Test4

voor alle vliegverkeer…..

Test5

Het vliegtuig gaat richting het zuiden  om  20.31 uur.

Gespot boven Spijkerboor noord Drente

Thuisgekomen lees ik op  internet dat de KLM  rond 20.00 een testvlucht gaat

uitvoeren om de aswolk en asdeeltjes te meten.

Dit moet dus de testvlucht van de KLM Boeing 737 zijn …….

Fijne zondag allemaal

19 Reacties

  1. Dat dacht ik ook al, maar goed gespot!
    Gr. J@n.

    17 april 2010 om 22:45

  2. hmmmm
    ’t is is een vreemdeling zeker die verdwaald is zeker,
    vraag eens even naar zijn naam,

    eigenlijk is het afval wat je ziet,maar sjongejonge wat mooi hxc3xa9,
    wat een strepen ajeetje….

    send an sos to the one that aai luf 🙂

    xxx

    17 april 2010 om 23:44

  3. * glaasje advocaat mxc3xa9t room neerzet *

    en dat net nu dick advokaat uit belgie vertrekt….
    da’s wel hxc3xa9xc3xa9l sneu toch …

    * lepeltje neem*

    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    wat lekker:-)

    17 april 2010 om 23:54

  4. Ja dat was wel vreemd Aly..
    Heel goed gespot 🙂
    Mooi materiaal voor Meneer de Vries ( Kan hij daar zijn mediabelangstelling op bot vieren 🙂 )

    Fijne Zondag
    Grz Sien

    18 april 2010 om 08:37

  5. Mooie luchten zonder strepen. Hopelijk duurt het niet al te lang. Maar ik denk toch aan al die gedupeerden. Van vakantiereizigers, zakenmensen tot bedrijven.

    18 april 2010 om 12:00

  6. Mooi dat jij die testvlucht hebt kunnen kieken, Aly.
    Toen ik gisteravond onderweg was naar mijn locatie voor de zonsondergang, zag ik ook dat die ene lijn in de lucht werd getekend, maar ik kon op dat moment niet stoppen om het te fotograferen.
    Gelukkig maakte de zonsondergang dat gemis helemaal goed.
    Maak er een mooie zonnige zondag van!

    18 april 2010 om 12:25

  7. Wat mijn man uitlegde, hij is piloot geweest, is dat als ze onder een bepaald hoogte vliegen, ze geen problemen hoeven te hebben!
    Ben benieuwd!
    Groetjes Joke
    en PS we hebben hier in Zweden totaal geen problemen met de wolk, want we zien niets, en op de auto ligt geen stof !!!!

    18 april 2010 om 12:32

  8. ja, das nou jammer, is het zo mooi blauw, gaan ze er toch nog doorvliegen.

    18 april 2010 om 14:12

  9. ik eet mee aan dat advokaatje van Klaproos en kijk vol verwondering naar de lucht waar een vliegtuig opduikt, een proefvliegtuig dus

    18 april 2010 om 17:42

  10. Mooie foto’s zeg, ja is wat allemaal….

    18 april 2010 om 21:30

  11. Zo hey die heb je dan leuk meegepakt… best uniek dus…

    18 april 2010 om 22:29

  12. straf, dat die net op dat moment over je heen kwam, ajeetje! ;-))

    19 april 2010 om 00:35

  13. Iedereen die onder schiphol woont heeft waarschijnlijk het fijnste weekend gehad, de rust, de stilte….

    19 april 2010 om 06:34

  14. hihih
    heerlijk ik vlij me tegen je aan en we delen eenlekker glaassie ajeetje,

    eentje voor jou en voor mij een beetje:-)
    mmm
    alsof er een engelke over je tong fietst hxc3xa9: -)

    xxx

    19 april 2010 om 12:14

  15. het is dat ik foto’s zie anders zou ik zeggen dat je ook een rosxc3xa9 tje genomen had…
    mooi hoor dat je die zag vliegen
    ik heb nog een foto liggen van wat later de laatste vlucht hier in leeuwarden was vorige week
    we zaten midden in een internationale oefening met heel veel herrie en toen was het plotseling stil…

    groetjes

    19 april 2010 om 19:26

  16. Wat een geluk dat jij die nou net spot, hahaha.
    Lind@

    20 april 2010 om 23:47

  17. Wat toevallig dat jij dat net gezien hebt!
    Mooi zo tegen die blauwe lucht.

    21 april 2010 om 21:28

  18. Dat was toch wel heeeel merkwaardig
    dat je net dxc3xadt toestel voor je lens kreeg!
    Het was anders inderdaad mooi egaal in de lucht : -)

    Ajuuuus,
    beuzeblaadje

    23 april 2010 om 21:35

  19. Tower this is Foxtrot Tango Zulu 566. We’ve been searching for hours now and we still cannot, I repeat, cannot find Mexico City in this cloud of dust hihihihihihi

    24 april 2010 om 14:50

Geef een reactie

