VAN @LLES WAT

Open huis……?

Enkele weken geleden

zag ik tot

mijn grote verbazing mezen in

onze berging in en uit vliegen :0

 

Open_huis

De laatste dagen zijn de vogels gevlogen šŸ˜¦

Ik loop regelmatig naar buiten

om ze vast te leggen …..helaaaaaaaaaas niets te zien;-(((

Kom ik op verkeerde tijdstippen?

Of is deze woningĀ  afgewezen tijdens

de open dagen……….en te klein bevonden! ,)

De woontrend is tegenwoordig zo groot mogelijk ….

:-))))))

Merel1

Onze merels hebben het momenteel razend druk ,)

Merelvrouw1

Die haddenĀ  gelukkig

geen verhuisplannenĀ  ,)

Merelvrouw_2

Geniet van een warme zonnige donderdagĀ  webbie`s

:-)))

12 Reacties

  1. groter dan dit kunnen de mezen haast niet hebben? :-))

    mss zijn ze de rest van de familie aan ’t laten overkomen? :-))

    als ik een merel was zou ik ook niet aan verhuizen denken met zoveel snoepgoed in mijn buurt! :-))

    welterusten, ajeetje! ,-))

    29 april 2010 om 00:37

  2. Bedankt Ajeetje, we zullen je advies opvolgen en genieten van de warme Donderdag, want Vrijdag en nog wel Koninginnedag, dan is het over volgens de weerman. Jammer, maar je vogeltjes zullen er zich niks van aantrekken.
    Gr. J@n.

    29 april 2010 om 00:55

  3. Het lijkt wel een jongleur die merel van jullie! Wie weet zijn die meesjes inderdaad
    hun soortgenoten halen om daarna gezellig een commune in jullie berging te beginnen šŸ™‚

    29 april 2010 om 07:38

  4. Ik denk dat ze je berging als bed and breakfast hebben gebruikt,
    vandaar dat ze verdwenen zijn!! šŸ™‚ Fijne dag Aly!

    29 april 2010 om 09:07

  5. Owh wat leuk… spannend hoor, ik heb laatst ook naar een nest van merels gekeken.

    Love as always
    Di Mario

    29 april 2010 om 09:15

  6. wauwwwww ajjetje, wat heb je dat goed gespot zeg,
    ik denk een pimpelmeesje:-)
    ik voel het aan mijn water:-)

    die merel met de hedera bessen is super maxicositof om te zien zeg,
    geweldig,

    maak er een heerlijke dag van ajeetje met je zussen b en ceetje,
    want het wordt lekker warm:-)

    xxx

    29 april 2010 om 09:20

  7. Jxc2xa9NW

    Een groot huis kost ook veel aan inrichting…..
    Misschien te veel voor zo’n klein vogeltje??
    Je merelfoto’s zijn top Aly!! Gr Jan W

    29 april 2010 om 09:33

  8. Jammer had je ze mooi kunnen volgen.
    De merels zijn super tam nu ze het druk met voedsel zoeken hebben.

    29 april 2010 om 12:32

  9. Misschien moet je gewoon eens een stoel lekker in het zonnetje voor het mezendeurtje zetten om ze te kunnen kieken.
    Genieten is niet zo’n probleem op zo’n zonnige donderdag. šŸ™‚

    29 april 2010 om 16:19

  10. Heb vandaag genoten van dat lekker weer, mooie foto’s zeg.

    29 april 2010 om 22:05

  11. Tsjonge…wat een gemiste logjes in een paar dagen…
    Leuk die versierde fietsen met die kindersmoeltjes erboven hxc3xa8 ?

    2 mei 2010 om 14:11

  12. Onze merels doen de hele dag niets anders dan het zelfde deuntje fluiten. Maar sinds kort huist er ook een Putter in onze tuin alleen heb ik hetzelfde probleem als jij, ik kom altijd te laat met de camera, snik.

    15 mei 2010 om 08:30

Geef een reactie

