VAN @LLES WAT

Regen doet wonderen

Wolk

van  Koninginnedag

was niets meer te merken

vrijdagavond……

Weg

 

 

Gekleurde_wal_2

Regen  heeft wonderen verricht 🙂

Hek

Oud_tolhuis

Patroonpg

Ver1

Ver

Het is een behoorlijk stuk kouder

Een  heel verschil  met

vorige week zondagmiddag

toen ik deze twee blondie`s

op de kiek heb gezet,)

Blond

genietend van de warme zon

Blond1

 

Webbie`s ….  ik neem  even logpauze voor

een tijdje maar kom af en toe op bezoek  :-))

Dit zonnetje is voor jullie op deze natte zondag

:-))

Pbloem

43 Reacties

  1. dankjewel voor dit ingenieus zonneke, ajeetje!!

    de regen heeft jouw wereld schoongewassen?

    daarom dat alles zo straalt? ;-))

    ook voor jou de warmste zon (om je pauze warmpjes door te komen!).

    tot gauw,

    2 mei 2010 om 01:23

  2. mmm
    wat een nat wonderke ajeetje

    de natuur is plots NAT uur:-)

    wel meissie, dat gaat de komende dagen vuurwerk geven daar,
    geniet maar lekker van je pauze,
    en dan zie ik je vanzelf weer voorbij schuiven met een boeketje versgeplukte bermbloemen en een wijntje in de hand:-)

    “proost”
    op het goeie leven hxc3xa9,

    xxx

    2 mei 2010 om 09:20

  3. Ook ik wens je een prettige blogpauze en doe geen dingen die ik ook niet zou doen joh ;-))
    Gr. J@n.

    2 mei 2010 om 09:25

  4. Wat een heerlijk wonderlogje heb je gemaakt Aly !!
    Dit is echt genieten hxc3xa8…
    Wens je veel plezier met je pauze en geniet er van !
    Dikke knufff groetjes Anna

    2 mei 2010 om 09:54

  5. Doe maar rustig aan, het bloggen (dat blogt niet weg) bedoel dat loopt niet weg.Prachtige foto’s zeg.Geniet van je blog pauze.

    2 mei 2010 om 11:16

  6. Ria

    Ik ben blij met dat zonnetje van jou…het is hier grijs en grauw…
    Het lijnenspel op foto zes is schitterend, Aly.
    Geniet van je blogpauze.
    Groetjessss..Ria.

    2 mei 2010 om 11:52

  7. Jxc2xa9NW

    Prachtige heldere serie Aly. Top!!
    Ik ga ook helemaal voor het geploegde land (foto 6).
    Gr Jan W

    2 mei 2010 om 12:39

  8. Schitterende serie Aly
    Weer of geen weer het gaat gewoon door.
    Het land met de prachtige lijnen springt eruit..heel mooi vastgelegd!

    Ik wilde je even een fijne zondag toe wensen
    Hoop dat je niet al te veel last hebt gehad met het nieuwe systeem van web-log
    Geniet even van je log pauze

    Grz Sien

    2 mei 2010 om 12:58

  9. mooie reeks ajeetje!
    geniet van je blogpauze net zoals die twee blondines die heerlijk in het zonneke liggen

    2 mei 2010 om 13:07

  10. Het zonnetje komt hier net door, komt vast door jou mooie zonnige foto’s.
    Foto 6 viel ik helemaal voor, erg mooi.
    Een fijne zondag.

    2 mei 2010 om 13:41

  11. Mooie foto’s idd de regen heeft het ff goed gedaan,maar zo lang hoeft nu ook weer niet ;-(
    de foto van het bewekte land springt er helemaal uit voor mij, wat mooi.
    Geniet van je blogpauze, we zien je wel weer verschijnen.
    Groetjes en rustig aan.

    2 mei 2010 om 13:41

  12. Geniet van je rust en we zien je wel verschijnen.

    Love As Always
    Di Mario

    2 mei 2010 om 14:06

  13. Had dus het verkeerde antwoord bij de verkeerde blog gezet…sorry…maar de vogelbehuizingaanbod is groots bij je !!
    Schitterend is die foto van de rijen aardewallen
    Fijne tijd toegewenst

    2 mei 2010 om 14:14

  14. Het zier er allemaal heerlijk fris en rustig uit na die regenbuien.
    De regen was wat mij betreft welkom, maar het mag wel weer ietsje warmer worden …
    Maak er een fijne blogpauze van!

    2 mei 2010 om 15:34

  15. Prachtige foto’s hxc3xa9… heerlijk om zo mee te kijken.
    Het was nat maar dat is best lekker voor de tuin…
    Geniet van je pauze… af en toe heb je dat wel eens nodig…

    groetjes
    Anton

    2 mei 2010 om 19:05

  16. Geniet lekker van je pauze .
    Mooie fotoos weer.
    Vandaag de hele dag regen brrrr
    Lind@

    2 mei 2010 om 22:28

  17. Wat een mooie serie. Doet gezellig aan. Die wolkenlucht is wel apart.
    Ik vind je kopfoto heel geslaagd, leuk gedaan.

    3 mei 2010 om 00:06

  18. Prachtige serie en de lijnen in die vijfde foto zijn erg mooi, wat een schitterend
    landschap! Geniet van je logpauze en veel plezier!

    3 mei 2010 om 05:47

  19. Wat een heerlijke landelijke plaatjes!
    Geniet van je pauze en tot binnenkort!

    3 mei 2010 om 10:18

  20. ida

    Mooie plaatjes Aly en hopelijk komt het zonnetje weer gauw ,want mens het lijkt wel herfst…
    En wat bloggen betreft …neem je tijd dat komt wel weer !
    Gr…ida

    3 mei 2010 om 11:46

  21. Mooi deze serie. Hoop dat de zon weer snel zal gaan schijnen
    Geniet van je pauze

    3 mei 2010 om 11:53

  22. Ada

    Mooie serie Aly vooral de lijnen op de 6e foto vind ik erg mooi… Dank je wel voor het zonnetje…. doe rustig aan en veel plezier tijdens je blogpauze.. groetjes

    3 mei 2010 om 15:47

  23. prachtige serie, Ajeetje, waarbij mijn favorieten foto 1 en 6 zijn. Echt schitterend. Hou jij maar lekker een logpauze, zelf plaats ik af en toe een log tussen de pauzes door 🙂

    3 mei 2010 om 17:31

  24. Wat is de natuur toch mooi…

    5 mei 2010 om 10:54

  25. Het lijnenspel op de akkers vind ik echt een topper Eva.
    Ik wens je een rustige logpauze met lekker zonnig en warm weer!

    6 mei 2010 om 17:50

  26. Ojee ojee ojee, zet ik er Eva neer ipv Aly.
    Heb je tippex bij de hand?

    Skuus TruusW

    6 mei 2010 om 17:52

  27. Wat een heerlijke serie!
    Ja… toen was het wel lekker warm…
    ik vind het nu behoorlijk fris hoor… brrr.
    Geniet van je logpauze… ik ben er ook even tussen uit.

    Groetjes,
    Jolanda

    6 mei 2010 om 21:16

  28. Kwam je even dag zeggen !!

    7 mei 2010 om 16:45

  29. alles prachtig weergegeven ,alhoewel ik de Akker en de wolken lucht het mooiste vindt.

    8 mei 2010 om 18:31

  30. Hallo
    ik wens jou een fijne pauze toe.
    Gr,
    Fred

    9 mei 2010 om 20:14

  31. Fraaie foto’s, vooral de eerste en ook die van het land met de fraaie lijnen. En heerlijk zonnig. Ik reageer wat laat, maar zal je nu eindelijk eens in mijn lijstje zetten, want dan kan ik wat vaker bij je komen kijken. En heerlijk om op een sombere en natte dag als vandaag deze zonnige foto’s te bekijken. Want dat komt toch echt wel een keer terug!!
    Groetjes

    11 mei 2010 om 20:37

  32. Kwam even kijken of je al boven water was ?

    13 mei 2010 om 14:30

  33. waar is m’n ajeetje dan…
    koekeloeren tussen de blommekes door,
    hier en daar en daar en hier,

    koeliewoelie woelie woelie,
    joehoe……

    ajxc3xa9xc3xa9xc3xa9xc3xa9tje:-)

    wel wel wel ….

    van de aardbodem verdwenen…
    nou zeg…..
    ik denk dat ik maar eens de politi ga bellen…
    der klopt hier iets niet 🙂

    xxx

    20 mei 2010 om 16:17

  34. Lia

    Wat een mooi logje, hele mooie frisse foto’s!
    geniet van je logpauze en tot gauw!

    22 mei 2010 om 22:21

  35. dag hartendieveke
    waar ben je dan maar weer 🙂
    ik hoop dat je heel veel plezier hebt,

    xxx

    28 mei 2010 om 08:28

  36. Geniet van je logpauze!
    Je sluit af met ene mooie serie foto’s!
    Prachtig!

    Groetjes,
    Jolanda

    31 mei 2010 om 20:39

  37. Fraaie foto’s, vooral die met het lijnenspel in het akkerland. Ook de blondies zijn heel mooi. Een mooie lentelog. Ik hoop dat alles goed met jou is.
    Groetjes

    31 mei 2010 om 22:43

  38. Da’s dan genieten van het weer nu toch?
    Het is al behoorlijk warm.
    Het tolhuis en die veuren in het land vind ik de mooiste plaatjes.
    Lekker verder pauzeren!
    Groeten
    Dico

    4 juni 2010 om 21:02

  39. Ada

    Kwam even kijken of je al terug was… groetjes

    7 juni 2010 om 20:31

  40. Ha ha…fijn dat ik je weer even zag 🙂
    Wij zijn 11 dg in Portugal geweest met oh zulk mooi weer
    En nog steeds druk of even logmoe ?

    9 juni 2010 om 21:53

  41. En zo te zien vermaak je je met andere dingen ????

    21 juni 2010 om 12:44

  42. ah, een blog pauze, dat verklaart een hoop. Als fanatiek aardappel transporteur ga ik uiteraard ook voor het perceel waar de poters net gezet zijn.

    24 juni 2010 om 08:54

  43. Ria

    @ Nee…dit jaar doe ik niet mee aan de vierdaagse…ben dan op vakantie.
    Na 14 jaar krijgt mijn man eindelijk z’n zin en gaan we eerder weg. We zijn aan het aftellen xe2x98xba
    Al heb ik wel afkickverschijnselen, hoor :((
    Geniet nog van je blogpauze…die komt er bij mij dus ook aan.
    Groetjessss..Ria.

    28 juni 2010 om 09:35

Geef een reactie

