VAN @LLES WAT

Summertime

Zomerse plaatjes van de kust waar we

vorige week een paar dagen doorbrachten

Summertime 1

Uitwaaien en een zomers gevoel

 :)

Summertime 2

In st. Maartenszee  Noord Holland

Duinen st maartenszee 3
fietsen

wandelen

Duinen 1
door de duinen 

Summertime4

genieten aan het strand 

.

Sunset st.maartenszee 
  prachtige sunsets

.

Sunset st Maartenszee

St. maartenzee

Summertime

.

Terras aan de kust
 Vandaag was het  binnen  beter dan buiten pfffffffffft

Een mooie gelegenheid om web-log verder te verkennen

:-)) 

Probeer het hoofd koel te houden webbie`s

Het blijft warm !

 
 
 

25 Reacties

  1. Ajeetje, wat heb je weer ’n prachtige foto’s!
    En warm? Jawel hoor, hier is het op dit moment 33 graden in de schaduw…..
    Gr. J@n.

    9 juli 2010 om 19:42

  2. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
    maar m’n lieve ajeetje, wat heb je er toch een feest van gemaakt,
    zalig,
    als ik zo elke dag met je mee mag ,dan raak je me nooit kwijt hihi

    wat een zalige foto’s,
    ik kan niet kiezen maar de meeuwen en de sunset…
    oeffff.
    hou me vast 🙂
    wat een zalige prenten om naar te kijken,

    jawel wij houden het hier koel ajeetje,

    de patientjes moeten binnen blijven en ik zit lekker buiten met de laptop en dat gaat goed:-)
    maak er een heerlijke zwoele aqvond van hxc3xa9,
    xxx

    9 juli 2010 om 21:03

  3. Heerlijke zomerse foto’s en zo te zien hebben jullie wel genoten.
    Maar nu met de hitte is het binnen beter dan buiten (scheelt 10 graden binnen en buiten, dus de deur dicht en op de bank tour kijken, hoewel daar vanmiddag je oogjes bijna bij dicht vielen! Van mij hoeft deze hitte niet zo lang te duren, maar we wachten maar geduldig af en gelukkig hoefde ik vandaag, na 4 dagen als fietsend fotografe bij de vierdaagse van mijn club, niet meer op pad. Want vanmiddag zag ik 34 graden op de thermometer!
    Dus doe de komende dagen maar lekker rustig aan en kijk zo af en toe welke webbie nog actief is, want de vakantie slaat nu wel echt toe, maar ik heb mijn eerste weekje al gehad.
    Groetjes

    9 juli 2010 om 21:20

  4. Mooie serie Aly, je was echt de vakantiedrukte xc3xa9n het warme weer voor…
    De eerste foto en de sunsets, mijn favorieten!
    Geniet van het weekend..binnen…of…buiten…!
    Gr Jan W

    9 juli 2010 om 22:13

  5. Het kan mij niet warm genoeg zijn. Heerlijk gewoon.
    Wens je vandaag een mooie dag, ik ga werken.

    Love As always
    Di Mario

    10 juli 2010 om 07:21

  6. Die klaprozen en andere wilde ruikers zijn geweldig.
    Naar welke kust ben je geweest?
    En die warmte..rustig blijven ademhalen.
    Lind@

    10 juli 2010 om 08:50

  7. Wat een prachtig bloemenveld.
    en de sunset de meeuwen en die houten paal wat het ook mag zijn mooi mooi mooi…
    Geniet van deze mooie dagen Pfffffff………..zweet zweet.

    10 juli 2010 om 10:52

  8. Wat een weelde aan bloemen zeg.
    Het lijken, tussen de bergen gelegen, zonovergoten Franse velden met overal kleine verscholen bronnetjes wel.

    Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik de huidige Nederlandse warmte niet zo kan waarderen en daar, strakke gordel en lange steunkousen zijn de schuldigen, nog al wat problemen mee heb.

    Dus verblijf ik het grootste gedeelte van de dag, samen met de airco en honden binnen door.

    Prettig weekeinde toegewenst.

    10 juli 2010 om 11:04

  9. Heerlijk, een paar dagen aan de verkoelende zee met dit weer.
    De bloemenzee op je eerste foto is een plaatje.
    Mij krijg je voor tien uur ’s avonds niet naar buiten momenteel.
    Maak er een mooi weekend van en blijf koel!

    10 juli 2010 om 11:30

  10. Jan het veldboeket staat in een parkje in schagen Noord Holland.
    Doet inderdaad Frans aan LOL
    Heb er zelf vol bewondering voorgestaan
    Echt heel mooi.
    En wat het {nood} weer betreft hier ben ik ook niet zo blij mee hoor.
    Gelukkig heb jij airco om het wat koel te houden.
    Zag vandaag tijdens een klein fietstochtje veel dieren in de wei die het ook erg warm en moeilijk hebben…………
    Zit nu met mijn voeten op de koele plavuizen Heerlijk….
    Groetjes :)Aly

    10 juli 2010 om 15:39

  11. Ada

    Zowel de bloemen- als de zee zijn prachtig… de laatste om een heerlijke verfrissende duik in te nemen. Je foto’s doen bijna tropisch aan… wat een heerlijke rust overal nog …. fijn weekend
    groetjes Ada

    10 juli 2010 om 20:41

  12. Het ziet er gezellig uit. Wat een schitterende bloemen-zee!
    Mooie foto’s, allemaal!

    groetjes,

    11 juli 2010 om 16:34

  13. HET IS VANDAAG 11-07-2010
    HEB JE VANMORGEN JE ORANJE SOKJES WEL AANGEDAAN?

    11 juli 2010 om 17:55

  14. Het is daar heel erg mooi zeg. Een rdene om ook een keer die kant op te gaan.
    Fijne ‘oranje’ avond. gr 10

    11 juli 2010 om 21:14

  15. de foto’s van de ondergaande zon is om in te kaderen, ajeetje!

    bij elke foto proef ik jouw genot! :-))

    prachtige serie!!

    12 juli 2010 om 00:12

  16. Mooie foto’s zeg vooral die van het strand, genieten gewoon.Ja ik zelf houd mijn hoofd koel…Geniet maar lekker van het weer.

    12 juli 2010 om 21:45

  17. Lia

    Wat een mooie zomerse foto’s Aly, heel mooi!!!!
    groetjesssss

    12 juli 2010 om 23:42

  18. mooie foto’s van een mooie omgeving zo te zien

    13 juli 2010 om 09:55

  19. Het strand en de duinen blijven gewoon mooi en heerlijk.

    13 juli 2010 om 23:49

  20. goeiemoreg ajeetje,

    ……
    waar zijn mijn reacties gebleven??
    ik heb hier toch al een boodschap geschreven voor jou???
    wat raar ???
    spookt het:-)

    ennie weej wat ik nu wilde zeggen is dat ik hoop dat je trubbels snel van de baan zullen zijn en dat jij heeerlijk door het leven kan zoeven zonder al te veel narigheid achter je aan gesmolten boter in een glaasje, en karnemelk in plaats van melk,
    nee daar zit je niet op te wachten hxc3xa9,
    ik begrijp het ..
    dikke knuffel
    xxx

    14 juli 2010 om 09:00

  21. Ja kijk nou een roozsie je reactie staat ee nog.
    Moet alleen nog uitvogelen hoe ik alles onder elkaar krijg
    Nu moet je op *meer reactie`s* klikken.
    Snappe nie waarom ze het anders hebbe gedaan. 😦
    Kijk vanavond wel even hoet moet tis nu te warm Puffe puffe puf.
    Dikke X

    14 juli 2010 om 12:11

  22. raar ajeetje,
    hxc3xa9xc3xa9l raar ik weet het weer :-0
    maar ik weet niet hoe je dat kunt veranderen,
    ik kan het niet nakijken in mijn beheer, want de deur is op slot en de sleutel is weg:-)

    trouble in paradise:-)
    jammer hxc3xa9,

    doe maar kalm
    xxx

    14 juli 2010 om 13:16

  23. heel mooie zomerse plaatjes
    en het veld met veldbloemekes daar wil ik zo gaan tussen liggen

    14 juli 2010 om 13:27

  24. Heb het sleuteltje gevonden Flappie
    :-)))))))
    Thanks
    🙂 Aly
    XXX

    14 juli 2010 om 19:27

  25. Ik ga voor het prachtige veldboeket.
    Kun je wat doorsturen ???
    Vrolijke vakantiegroet uit Amsterddam-ZuidOost

    14 juli 2010 om 20:26

Geef een reactie

