VAN @LLES WAT

dagje Saint Tropez

Een bezoek aan Saint Tropez is altijd

leuk als je aan de Cote `d Azur bent.

Een must is natuurlijk dit famous terras

St tropez 2
het is gezellig druk

St Tropez 33

genoeg te zien

St Tropez 44

en te beleven

St tropez 8.8
.

St Tropez 55
.

St tropez bootje
.

St tropez99

In vijftien jaar is er op deze plek  niets veranderd ………..

St tropez010
Nou ja de bootjes glimmen nog meer….

Blue.111

.

St tropez090

.

St tropez71

Kunstschilders werken en verdienen

hun geld in de  haven.

St tropez0011

Het ziet er eigentijds en kleurig uit……

Schilderen

Moderne kunst op de kade 🙂

St tropez19

Genoeg inspiratie

Art op de kade

in deze omgeving

Haven st tropez 909

.

StcTropez 60

.

St tropez050

.

St tropez020

.

St Tropez808
.

St tropez pleintje
mooi……. maar dure winkeltjes

Shoppen

Een wasje drogen

Haven st tropez 71

.

Haven st tropez9.11
.

St tropez040

Dit  prachtig Hollands zeilschip lag

voor de kust van Saint Tropez

te dobberen.

Van wie zou ie zijn ???

🙂

Fijne zondag allemaal

 

 

 

 

 

 

 

14 Reacties

  1. Het is niet van mij hoor!
    Mooie foto’s joh!
    Gr. J@n.

    25 juli 2010 om 01:11

  2. wat een schitterende beelden, ajeetje!

    ik zie louis de funxc3xa8s rondlopen .. ;-))

    wat een knappe boot heb jij daar liggen! :-))

    waar gaat de volgende (zeil)reis naartoe? ;-))

    welterusten, ajeetje!

    25 juli 2010 om 01:13

  3. heerlijk ajeetje,
    daar flaneren is wel heel gezellig hxc3xa9,
    ziet er goed uit, maar wel een beetje druk hxc3xa9,
    geef mij de rustige plekjes maar dat past beter bij me weet je:-)
    neem een lekker drankje,
    ik trakteer je:-)

    dikke knuffel en dank je wel
    voor die van jou, die had ik effe nodig
    xxx

    25 juli 2010 om 08:20

  4. Mooie foto’s, krijg je gelijk zin om op vakantie te gaan. Ik ben er nog nooit geweest maar mooi die glimmende bootjes.
    Kost een paar centen maar dan heb je ook wat 🙂
    Natje xxx

    25 juli 2010 om 08:53

  5. Mooie foto’s zeg, je hebt daar wel van alles te zien.

    25 juli 2010 om 11:20

  6. Saint Tropez ken ik alleen van de films van Louis de Funxc3xa8s.
    In de tijd dat wij nog naar Frankrijk gingen, waren we aangewezen op het hoogseizoen. In die periode leek het ons altijd maar beter om dit soort drukke toeristische plaatsen te vermijden.
    Maar eerlijk is eerlijk: je hebt gelijk, er is genoeg moois te zien.

    25 juli 2010 om 14:06

  7. Mmmmm, lag daar mijn bootje, ik vroeg me al af.

    Love As Always
    Di Mario

    25 juli 2010 om 17:19

  8. Mooie serie Aly, mooie plekjes, bootjes etc.
    Maar ik ga voor de foto van het pleintje, prachtige muurschildering!
    Gr Jan W

    25 juli 2010 om 20:43

  9. ada

    Je komt hier ogen te kort en kunt je centjes wel laten rollen.. (eens in een heel ver verleden was ik er ook)… maar dat kleine bootje op de kant en de muurschildering spreken mij toch het meeste aan… Goede vaart verder…

    25 juli 2010 om 21:01

  10. Gisteren zelf gevaren…iets minder comfortabel misschien maar vreselijk genoten.
    Mooie fotoos maar ik zou er niet willen vertoeven…nou voor 1 glaasje dan en daarna de rust en de natuur opzoeken.
    Lind@

    26 juli 2010 om 00:16

  11. Off Topic :
    Neem die 1000 molentocht maar met een korreltje zout..;) = de knipoog
    die ik aan mijn verhaal gaf. Er staan op de route wel aardig wat molens
    maar ik denk dat we ze 4 of 5 keer geteld hebben ( dezelfde dan).
    Kinderdijk raad ik ook iedereen aan die hier het kikkerlandje komen bezoeken.
    Groetjes en trusten
    Lind@

    26 juli 2010 om 00:58

  12. ja, flaneren langs de mooie boten
    wat een rijkdom hxc3xa9
    maar de meest romantische blijven de eenvoudige sloepen

    26 juli 2010 om 11:34

  13. Jan

    Leuk die foto,s van St Tropez heel herkenbaar voor ons, we zijn er ook geweest dit voorjaar.
    Zo te zien zat het weer niet erg mee, maar het is toch wel leuk om al die rijk dom te zien, en het is een leuk stadje om mooie foto,s te maken.
    Wij hebben dit jaar een rondje Italie gedaan richting Rome, en daarna Oostenrijk en Duitsland, je wil wat zien van de wereld.

    groetjes Jan en Lia (we hebben elkaar gezien in Portugal ik heb toen een krik geleend toen jullie caravan steun stuk was)

    26 juli 2010 om 22:32

  14. Ben er nooit geweest, maar ziet er goed uit…houd het wel ff uit daar op het terras 😉
    Prachtige foto’s en wat een sfeervolle huizen.
    Groetjes.

    27 juli 2010 om 20:26

Geef een reactie

