VAN @LLES WAT

Zomerdrukte

soldaatjes samen………

 

Samen11

langs de slootkant

Slootkant 11
vlinders

poseren

Vlinder22

eindelijk  voor mijn

camera

:-)))

 

Vlinder11

drukte op en onder

Langs de weg
de grote schermen

van de grote engelwortel

O boy !  O boy! O boy!!

ik heb mijn huiswerk slecht gemaakt!

Twee Jannen dachten berenklauw te zien

* Antis Jan *   en * Alfanja Jan *

Twee flora en fauna Experts.

Meer info heb ik gevonden op

Berenklauw   Engelwortel

Zo heb ik  iedereen onbewust op het

verkeerde………:))

Bedankt Jannen 😉

 

 

 

 

Immens hoog.11jpg

De zomer geurt

weldadig

Graan111

 

 

De regen heeft het vandaag weer

stofvrij gemaakt webbie`s

De natuur is weer opgepoetst)

:-))

 

 

 

 

12 Reacties

  1. Vlinders…heerlijk als je die te pakken krijgt hxc3xa8?? Je hebt er maar gelijk een paar gekiekt..
    Wat voor mij een berenklauw is(lijkt) zie ik tegenwoordig als Engelwortel voorbij komen…
    Het verschil….’k zie door de bomen het bos niet meer. Maar het blijven mooie schermbloemen.
    Gr Jan W

    29 juli 2010 om 22:08

  2. Die rood soldaatjes vermaken zich wel en de vlinders…….jij hebt ze,
    ik vind het moeilijk om ze voor de camera te krijgen.
    Ik ga er op uit. Groetjes,
    Lind@

    29 juli 2010 om 22:55

  3. Je hebt het er weer prachtig op staan!
    Gr. J@n.

    29 juli 2010 om 23:49

  4. Had ie mijn huis niet even mee kunnen schoonmaken?

    Love As Always
    Di Mario

    30 juli 2010 om 07:16

  5. heerlijk ajeetje,
    de natuur barst uit haar voegen, moeke is een nieuw jasje aan het maken hxc3xa9,
    dat komt eraan 🙂

    druk vliegverkeer in de lucht,
    maar zalig hxc3xa9, het mag van mij nog weken duren 🙂

    een dikke weekendsknuffel voor jou
    xxx

    30 juli 2010 om 08:37

  6. Voor wie er oog voor heeft, valt er elke dag weer veel te zien in de natuur.
    Die grote schermbloemen ken ik alleen maar als berenklauw … maar mooi zijn ze zeker.
    I.v.m. aanhoudende problemen met ‘Lichtlijnig’ ben ik begonnen met een nieuw weblog.
    Maak er een mooi weekend van, Aly.

    30 juli 2010 om 10:25

  7. Super die soldaatjes ik zag ze
    net ook op een ander log!
    De bovenste vlinderfoto vind ik een
    toppertje! En na 14 dagen Griekse temeraturen
    ben ik maar wat blij met de Nederlandse
    opgepoetste natuur :-))

    Fijn weekend en
    groetjessss,
    beuzeblaadje

    30 juli 2010 om 14:15

  8. Als je de ramen en deuren had opengezet
    hoefde je nu niet te poetsen :-)))

    30 juli 2010 om 15:23

  9. Mooie plaatjes, en wat ziet je blog er mooi fris uit (vernieuwd?)

    30 juli 2010 om 20:05

  10. Ada

    Overal is volop leven te vinden in de natuur op dit moment dus genoeg te fotograferen …. we kunnen ons dus heerlijk uitleven… Je hebt hier een mooie serie van al het moois. De soldaatjes staan er parmantig op en de graanfoto is echt een zomerfoto.
    Trouwens je kopfoto doet je meteen denken aan zon, zee en strand…..kortom helemaal zomer.
    groetjes Ada

    30 juli 2010 om 20:44

  11. Mooie foto’s zeg, ik geniet er van.Fijn weekend.

    30 juli 2010 om 21:24

  12. Werkelijk een schitterende serie Aly !!
    Dit is zomers genieten… knufff
    Lieve groetjes Anna

    31 juli 2010 om 09:52

Geef een reactie

