VAN @LLES WAT

Een speciaal gevoel

krijg je van een dagje Schiermonnikoog

 

Waddenboot3

🙂

Wolken waddenzee

🙂

Wadden schiermonnikoog
🙂

Waddenstrand 55

🙂

Tehuur 1

De Groningse vlag wappert

vrolijk op dit  Friese eiland

🙂

Strandtent11
Onderaan de trap staan

WC fietsen om iets verderop

naar het het toilet  te gaan.

Natuurlijk kun je hier wel iets nuttigen

🙂

Strand schiermonnikoog qq

🙂

Zeg nou zelf….

Waddenzee 2

Het lijkt wel een tropisch eiland

🙂

Strand schiermonnikoog.8

🙂

 

Strand 88

Opgepast voor deze kwal !!

😦

wat een joelel

Wadden strand 1

a nice view

🙂

Strandpad22

🙂

 

Strandkar1 1

🙂

 

Roest

Het kerkje van schiermonnikoog

🙂

Kerkje schiermonnikoog

Het  dorp

Schiermonnikoog

🙂

Dorp 11

Oude  kleine (vissers) woningen

🙂

Dorp3.3jpg

 

een straatje naar het dorp

🙂

Dorp schiermonnikoog
Mmmm een snoeppie van een winkeltje

🙂

Snoep22

Sweetie`s …………….

k`wil ze allemaal wel proeven

:))

Snoep.11

uitnodigend

staat de koffie en thee

buiten klaar

🙂

Buiten1

onthaasten…..

ontstressen…..

ontroesten……

🙂

Waddenboot 2

varen over de baren

🙂

Waddenzee 1

Voor mijn gevoel zijn we

een weekje weggeweest

🙂

Een fijn weekend allemaal

 

 

 

 

 

 

 

 

 

25 Reacties

  1. En het geheel is weer prachtig in beeld gebracht!
    Gr. J@m.

    31 juli 2010 om 00:47

  2. Moet natuurlijk J@n zijn, maar die twee letters zitten ’s nachts wel heel kort bij elkaar;-))

    31 juli 2010 om 00:49

  3. jij weet dat speciale gevoel heel goed over te dragen, ajeetje! :-))

    dit zijn de ultieme zomerfoto’s!
    dit is het ultieme vakantiegevoel!
    dit is genieten in hoofdletters! :-))

    fijn weekend,

    31 juli 2010 om 01:09

  4. Mooi dat je er zo van genoten hebt. Als ik je foto’s zo bekijk kan het ook wel twee weken geweest zijn.

    Love As always
    Di Mario

    31 juli 2010 om 07:17

  5. Prachtig zeg…. ik ben jaloers…. ik wil ook ;-)))

    31 juli 2010 om 08:08

  6. Wow ik krijg gelijk zin om er heen te gaan!! Wat een heerlijke foto’s van het grote genieten!! De VVV mag wel blij met je zijn vanwege je reclame voor het eiland!
    Fijn weekend, groetjes Marjolein

    31 juli 2010 om 08:49

  7. wat heerlijk ajeetje,
    dat je met zo’n dagje
    zo heerlijk hebt genoten dat je het
    gevoel hebt dat je langer bent weggeweest
    dat moet je vaker doen zou ik zeggen
    dat geeft een heerlijk rust gevoel,
    en dan ehhh
    hebben wij elke dag
    zalige rustgevende foto’s:-)

    ajeetje m’n scheetje
    wanneer ga je weer 🙂

    xxx

    31 juli 2010 om 09:38

  8. Inderdaad Aly, zo’n dagje Schiermonnikoog geeft een heleboel.
    Jou een stel schitterende foto’s en een heerlijk gevoel.
    Wij hadden de pech dat het die dag snikheet was, bij de hond een blaasontsteking de kop opstak,
    (en hij maar willen drinken) en zelf had ik barstende hoofdpijn.
    Zo zie je: Schiermonnikoog heeft voor elck wat wils. Geniet van het weekend.
    Gr Jan W

    31 juli 2010 om 09:48

  9. Kan alleen maar zeggen heerlijk… heerlijk… heerlijk !!
    Jij ook een heel fijn weekend Aly
    Lieve knufff groetjes Anna

    31 juli 2010 om 09:56

  10. Het is al weer even geleden dat wij op Schier waren. Te lang geleden. Maar nu heb ik mijn hart weer op kunnen halen. Weer de zee kunnen proeven en ruiken. Weer het zand tussen de tenen kunnen voelen. Heerlijk. Dank je wel voor deze mooie impressie van het gezellige eiland.

    31 juli 2010 om 11:35

  11. ik zou er zo naar toe trekken…

    schitterende reeks!

    31 juli 2010 om 11:37

  12. wat is ons landje toch mooi………
    wc fietsen…..okeeeee….hahahahahahha
    met strand foto’s laat je mijn hart altijd sneller kloppen hoor !!
    bedankt voor de mooie foto’s !
    liefs Janneke

    31 juli 2010 om 12:52

  13. Wat een geweldige serie, Aly.
    We beleven het bijna mee op deze manier.
    Zo’n bezoekje aan Schier is altijd de moeite waard.
    Met zulk mooi weer waan je je er inderdaad op een of ander ver subtropisch eiland.

    31 juli 2010 om 15:34

  14. Adembenemend, en mooie foto’s zeg.Lekker zeg dagje er op uit, kan een mens goed doen.Wens je een fijn weekend.

    31 juli 2010 om 20:25

  15. nog nooit geweest, ik zou er zo naar toe willen gaan … zo rustig, zo mooi

    31 juli 2010 om 21:22

  16. Een mooie zomerse kop foto.
    Groetjes vanaf Texel.
    Lind@

    31 juli 2010 om 22:02

  17. Geniet en veel plezier, veel zon toegewenst op Texel
    🙂 Aly

    31 juli 2010 om 22:48

  18. Dus dat was even lekker uitwaaien zo te zien! Jammer dat zo’n “week” ook zo snel voorbij gaat hxc3xa8? 😉
    groetjes,
    Lenie

    1 augustus 2010 om 10:30

  19. Schier is ook geweldig !!! Maar dat vind ik alle eilanden.
    Heerlijk die snoepjes in zo’n winkeltje, de geur alleen al.
    Das een nadeel die kwallen op het strand, ze zijn mooi om te fotograferen maar verder zie ik ze liever niet.
    Je hebt genoten van je dagje schier, ik van je foto’s.
    Je kan er zo heerlijk fietsen.
    groetjes en fijne week.

    1 augustus 2010 om 21:02

  20. Ada

    Wat ziet dat eiland er gezellig en mooi uit. Tot m’n schande moet ik bekennen dat ik er nog nooit ben geweest. Je brengt me met deze prachtige serie wel op een idee.. fijne avond nog

    1 augustus 2010 om 22:00

  21. Het is altijd heerlijk om naar Schier te gaan alleen die boottocht al

    2 augustus 2010 om 09:40

  22. Je hebt zo te zien een heerlijk dagje gehad, maar het lijken door al die foto’s wel 2 weken. Leuk dat snoepwinkeltje. Doet me aan mijn lagere schooltijd denken, want daar zat zo’n snoepwinkeltje vlakbij, dus daar waren wij geregeld te vinden en alles voor een paar centen!
    Mooi rustig eiland, heel anders dan Texel, want dat is het enigste waddeneiland waar ik ooit geweest ben. Prachtig is je nieuwe kopfoto!
    Groetjes

    2 augustus 2010 om 15:43

  23. Je hebt gelijk, zo te zien aan de mooie kiekjes is diteen paar dagies uit geweest.
    meissie hou dit gevoel vast, prachentig.
    Het ratten logje dat is heel bijzonder.
    oh oh…wat een verhaal.
    Ik zou zeggen eet smakelijk voor de liefhebbers natuurlijk.
    dag dag heel veel plezier, lekker zomeren, tjuus

    3 augustus 2010 om 22:31

  24. Een heerlijk rustgevend log Ajeetje!
    Schiermonnikoog…. daar was ik nog nooit,
    erg leuk om er op deze manier kennis mee gemaakt
    te hebben! Ik “val” helemaal voor je laatste foto’s…..

    Doeiii,
    beuzeblaadje

    4 augustus 2010 om 21:06

  25. wat een mooie reeks
    foto 3 vind ik zo mooi
    en de kwal
    en dat strandkabientje
    en die laatste, net een zilveren meer
    ach, ze zijn allemaal mooi

    7 augustus 2010 om 23:35

Geef een reactie

