VAN @LLES WAT

Wintertime

Vorige week donderdag bleef

het donker en grijs weer

Oude molen 3.wl 

***

Pad wl 

 

 Drents landschap zeegse
dus er opuit :-))

Drente wl 

***

Op zoek naar eten.wl

Bij deze molen lag een steen

verstopt onder de sneeuw

Je voelt em al zeker……

Molen 1.wl

Die liet me mooi pootje lichten :((

auwe mijn rechter teen    %&#@(*

 

Sneeuwval wl
Viel dus  heel hard

op mijn linkerarm en schouder……..

Licht 1wl

Niks gebroken maar wel al dagen

een pijnlijke arm en schouder.

 

Licht 3.wl

 

 


Webbie`s 

KIJK UIT!!  

voor gladde

wegen en paden voor je het

weet lig je languit in de sneeuw.

 

17 Reacties

  1. Die sneeuw is prachtig, maar bedekt met haar schoonheid ook al die obstakels 😉 Gelukkig redelijk goed er vanaf gekomen, want het had erger gekund! Ik kijk m’n ogen uit, wat een prachtige serie en dat koolmeesje zo mooi zichtbaar in de foto, prachtig! Beterschap!

    20 december 2010 om 05:41

  2. Helaas is dat het nadeel, die gladheid houdt mij binnen, maar gelukkig laat jij me genieten van het mooie dat er te zien is.
    Die brandende lampen…….geweldig mooi en sprookjesachtig.
    Beterschap met je schouder en arm.
    Gr. J@n.

    20 december 2010 om 09:58

  3. goeiemorgen ajeetje,

    wauwwww
    wat een heerlijke beelden, ik kan er maar niet genoeg van krijgen

    gisterenavond zijn we een avondwandeling door het bos gaan maken,
    zxc3xb3 sprookejsachtig mooi, ik heb zo genoten en dat doe ik hier weer
    het mag van mij zo nog gerust een tijdje doorgaan ajeetje,
    elke gek z’n gebrek en elk dietje z’n plziertjes,
    wel….
    ik hou hier van:-)
    de wereld vredelig onder een witte dikke deken,
    laat haar maar slapen…

    ze heeft het al zwaar genoeg..

    xxx

    20 december 2010 om 10:20

  4. Wat vervelend voor je. Is pijn aan de schouder inmiddels al wat verdwenen? Ik hoop het voor je. De camera wat niet kapot?
    Ook al was het wat grijs weer, het was zo mooi buiten. Grijs is niet lelijk. Dat bewijzen je foto’s. Prachtig.

    20 december 2010 om 10:55

  5. is daar al net zo mooi als hier ….
    heerlijk die sneeuw hxc3xa9 ?? zonnetje
    is er nu bij , vriest alleen wel
    erg veel nog …maar we gaan er toch
    door heen ;)))) we moeten weer opbouwen !!

    20 december 2010 om 13:18

  6. Ada

    Het was een spoorkjesachtige wandeling totdat je viel, hopelijk heb je inmiddels niet meer teveel last van je val.
    Het is misschien raar om te schrijven maar toch hebben je foto’s kleur en in ieder geval de sfeer van de winter helemaal.
    groetjes Ada

    20 december 2010 om 13:28

  7. Wat een sprookjesplaatjes, maar je ziet dat die inderdaad wreed verstoord kunnen worden.

    Love As Always
    Di Mario

    20 december 2010 om 15:03

  8. Je liep daar door een sprookjesachtig mooie levende kerstkaart, Aly. Jammer dat je zelfs onder die prachtige omstandigheden kunt vallen.
    Blij te horen dat je niets hebt gebroken, maar ook ander letsel kan lang pijnlijk zijn. Hopelijk heb je het ergste intussen achter de rug, zodat je toch nog wat kunt genieten van de winter.
    Omdat ik onder normale omstandigheden al wat wankel op mijn benen sta, doe ik het in de huidige omstandigheden extra rustig aan. Dat maakt het lopen wel wat vermoeiender, maar dat heb ik er graag voor over.

    20 december 2010 om 16:35

  9. o jeeee Aly, kijk je wel een beetje uit!
    Ik zei het ook al tegen Margreet, als we vallen, stuiteren we niet meer maar liggen na de slow motion meteen stil 🙂
    Erg hxc3xa9…
    Rust maar lekker uit, en kom maar even bij van de schrik.
    Ben je heel de wereld over gegaan, stoot je, je teen aan een steen in Holland bij de deur 🙂

    Maar de foto’s zijn schitterend!
    Vooral die met de warme lichtjes van de lantaarns, mooie sfeerfoto’s.

    Fijne avond nog meis
    Groetjes Sien

    20 december 2010 om 23:08

  10. Wat een prachtige sfeerplaatjes Ajeetje!
    Naast “narigheid” geeft sneeuw toch ook veel moois he?
    En wat je waarschuwing betreft: vorige week
    ben ik ook onderuit gegaan 🙂 Heb ’s avonds om half 10
    nog foto’s laten maken om te zien of mijn pols niet gebroken was
    maar gelukkis was het goed gegaan en onderhand ben ik weer de “ouwe” :-))

    Maar…..
    wij “oudjes” moeten alert blijven he?

    Groetjesss,
    beuzeblaadje

    20 december 2010 om 23:16

  11. auuu, ajeetje, dat klinkt erg pijnlijk! :-((
    ik hoop dat je snel genezen mag zijn!!

    je foto’s zijn prachtig! ja, ’t is een echte wonderwereld, eh? :-))

    ik ga nog ff genieten van je serie ..

    21 december 2010 om 00:35

  12. Ach Ajeetje toch! Gaat het inmiddels beter met arm en schouder?
    Ondanks dat je een ‘gevallen vrouw’ bent heb je prachtige winter foto’s gemaakt! En je hebt zelfs een haas geschoten ;-))
    Beterschap en grtjs Marjolein

    21 december 2010 om 10:02

  13. In de eerste plaats beterschap met je arm en schouder.
    Hopelijk gaat het gauw over
    En ook bedankt voor je mooie kerskaart boven het log 🙂
    Ik dacht meteen….hxc3xa9 herken ik toevallig het terras van de fazant?
    Mooi is Drenthe met zijn witte kleedje aan.
    Dag en fijne dagen

    21 december 2010 om 15:22

  14. Zelfs op een zacht dekentje van sneeuw kan je nog lelijk vallen. Ik hoop dat de pijn alweer over is.
    Goed van je om evengoed er op uit te gaan met het sombere weer, het zijn weer unieke plaatjes.
    Die met de lampen is heel sfeervol. Prettige dagen.

    21 december 2010 om 17:37

  15. heerlijke winterse beelden, en met die molen, zo mooi
    ook de lantaarn in de sneeuw vind ik super
    aiai, kneuzingen waarschijnlijk
    ja het is uitkijken hoor
    hopelijk ben je snel weer beter

    21 december 2010 om 21:39

  16. Hoop dat het al wat beter met je gaat, kan zeer pijnlijk zijn, idd we vallen niet meer zo soepel.
    Rustig aan en hoop dat de camera niet stuk is.
    De wandeling was wel de moeite.
    O.T ik ben dan wel niet in de sneeuw gevallen en toch ook geblesseerd, ook nog steeds op de bank met de voet omhoog ;-(
    Begint me nu wel te vervelen hoor.
    Groetjes en sterkte !!

    22 december 2010 om 16:38

  17. Ondanks die “ezel”-stunt , zijn het mooie fotoos geworden.
    Lind@

    24 december 2010 om 15:28

Geef een reactie

