VAN @LLES WAT

Kijk om je heen

 

 

 

 

 

Kijk eens  om je heen

      er is zo veel te zien…….

April 2011 059a 

 

Mus

paden en straten zijn uitgelopen

 

April 2011 031a 

 

April a

 gespot

de boomklever

  

April 2011 044a

Mussen sjanzen in de heg

 

April 2011 069aj

Helemaal aan de omgeving aangepast

een wit/groene vlinder

April 2011 060vlinder

Take a break…

 

April 2011 002a

om een ijsje te kopen….

 

April 2011 004wl

trek er op uit en kijk om je heen

en geniet

🙂

 

30 Reacties

  1. Na de (on)nodige problemen gehad te hebben om op je weblog te komen ben ik blij dat ik die moeite heb gedaan, want je foto’s zijn weer klasse joh!
    Gr. J@n.

    19 april 2011 om 23:16

  2. De volgende dagen wordt het nog ijsjesweer!

    19 april 2011 om 23:44

  3. ik kijk en zie ..

    dat jij heerlijk om je heen gekeken hebt, ajeetje, met een fantastisch blog als resultaat!

    lente en zomer vallen gelijk dit jaar, eh? :-))

    20 april 2011 om 00:07

  4. Nou ben ik nieuwsgierig of dat paard ook een ijsje heeft gekregen?! 🙂 Geweldig als de natuur weer tot leven komt, daar moet je wel vrolijk van worden zeker als je ook nog een klevertje voor je lens krijgt!

    20 april 2011 om 04:35

  5. Tuurlijk, tuuurlijk, tuurlijk en ik maar werken 😉

    Love As always
    Di Mario

    20 april 2011 om 07:13

  6. Ik ben niet buiten weg te slaan hoor Ajeetje! Vastbesloten om mijn deel van het mooie weer te claimen! :)Genieten er vandaag ook nog maar van! Het wordt weer zo’n mooie dag!

    20 april 2011 om 07:32

  7. fantastisch ajeetje, echt heerlijk,
    het lijkt wel alsof iedereen feest viert zo heerlijk dit leven
    alleen maar buiten hxc3xa9:-)

    elke dag weer …. dit gaat niet gauw vervelen hxc3xa9:-)

    xxx

    20 april 2011 om 08:11

  8. Jxc2xa9NW

    Jxc3xadj hebt in ieder geval goed om je heen gekeken Aly, mooie serie.
    Gr Jan W

    20 april 2011 om 09:33

  9. Hxc3xa9 Ajeetje, zat dat klevertje nog van de vorige keer op je lens??? ;-)))
    Leuke en mooie foto’s, maar ik lig dubbel om het paard dat in de rij staat om een ijsje te kopen. Hij is toch niet voorgedrongen hxc3xa8?
    Fijne dag, grtjs Marjolein

    20 april 2011 om 09:44

  10. Er is zoveel te zien momenteel om je heen, dat je ogen tekort komt.
    Weet je of het paard ook een ijsje heeft gekregen?
    Voorlopig zijn we nog niet uitgekeken, lijkt me, en kunnen we nog volop aan onze trekken komen met dit heerlijke weer.

    20 april 2011 om 11:34

  11. Ha ha…dat paard bij de ijsjesman…prachtig
    Buiten is het zo mooi, maar binnen achter de pc nu ook ;-o
    Ga zo weer de tuin in (was ophangen)
    Dag en doe de groeten aan al die lekkere ijsjes bij EExt(hoek/loze treinbaan)

    20 april 2011 om 12:34

  12. je hebt je ogen niet in de zak…

    heerlijke serie!

    20 april 2011 om 17:52

  13. Wat een heerlijk zomers lentelogje, Ajeetje!
    Het is inderdaad een feest om in de natuur te zijn momenteel.
    Knap dat je die boomklever hebt weten te vangen.

    20 april 2011 om 18:05

  14. Stuk voor stuk speciaaltjes, Ajeetje !
    Lie(f)s.

    20 april 2011 om 18:36

  15. Ik kijk mijn ogen uit buiten en geniet van alles wat bloeit, groeit en leeft. Heerlijk om met dit mooie weer om buiten te zijn en te genieten mijn eerste ijsje dit jaar. Prachtige foto serie.
    Lieve groetjes Tilly.

    20 april 2011 om 19:37

  16. Ada

    Het is zo heerlijk buiten dat je eigenlijk niet wil dat er een einde aankomt terwijl de natuur toch snakt naar wat water. Maar ijsjes smaken nu ook wel…
    Gezellig zo in de heg die musjes die altijd maar bezig zijn en je boomklever is weer een plaatje.
    groetjes

    20 april 2011 om 20:53

  17. leuke serie Ajeetje.
    ja er valt heel wat te genieten momenteel.

    en opeens heb ik trek in een ijsje.

    20 april 2011 om 21:20

  18. Ja, we komen in deze mooie periode van het jaar ogen en oren te kort om alles te kunnen volgen.
    Gelukkig hebben we ons fototoestel bij ons 🙂

    20 april 2011 om 21:38

  19. er is wonderbaarlijk veel te zien ajeetje, een mens moet alleen maar z’n ogen goed openhouden

    20 april 2011 om 22:28

  20. Je hebt helemaal gelijk het is momenteel prachtig in de natuur als je het maar wil zien.
    Misschien wel de mooiste tijd van het jaar

    21 april 2011 om 09:27

  21. ida

    Het is echt genieten buiten ,en deze foto’s zijn ook weer de moeite waard geweldige serie weer Aly !
    Wens jou hele fijne pasen en we blijven genieten hxc3xa9
    Lieve gr…ida

    21 april 2011 om 11:05

  22. Leuke serie waarbij de boomklever een grote tref is in deze omgeving. Ik zou er heel blij mee zijn als ik hem hier eens treffen mag.

    21 april 2011 om 16:52

  23. Leuk, even met een paard aan de wandel!
    Ik doe dat dagelijks met de hond, maar dan door het bos, ijsloos!

    21 april 2011 om 22:58

  24. Zeker weten, want na 2 dagen vooral tuin en een beetje in huis bezig te zijn geweest, wil ik wel weer op de fiets en van al het moois genieten. Zoals jij ook al gedaan hebt. Mooi zo’n boomklever. Denk niet dat ik die ooit hier gezien heb. Grappig dat paard bij de ijsboer. In eerste instantie lijkt het of die een ijsje gaat kopen. Zal die toch wel lusten!
    Leuke serie!
    Groetjes en fijne paasdagen!

    22 april 2011 om 23:21

  25. Nu krijgen we ogen te kort!
    Geweldig hoe je die vogels spot!
    Ik ga mee
    voor een ijsje of twee! 🙂
    Gr.
    P-TER

    23 april 2011 om 18:34

  26. Temp is SUPER en de natuur beeldschoon, net als jouw kiekjes.
    Een gezellig paasweekend.

    23 april 2011 om 20:16

  27. Heerlijk om buiten te zijn, allemaal vrolijke mensen.
    De natuur op z’n mooist, al dat frisse groen, daar krijg je toch nooit genoeg van.
    is geniten en dat laten je foto’s duidelijk zien.
    we gaan nog even verder 😉
    Gezellige paasdagen en groetjes

    23 april 2011 om 22:06

  28. Mooi die boomklever xc3xa9n die citroenvlinder! Er is inderdaad veel te zien als je goed om je heen kijkt! Ik zag in de tuin een paar keer een oranjetipje voorbij vliegen, maar ik krijg ‘m der maar niet op 😉
    Toch maar ergens pinksterbloemen zoeken, misschien dat ‘ie daarop wil stil zitten.
    groetjes,
    Lenie

    25 april 2011 om 23:01

  29. Mooi hoor, frisse kleuren 🙂 Hier ook heeel langzaam wat groener 🙂
    Natje xxx

    26 april 2011 om 20:09

  30. oranje feessie:-)))))
    ajeetje m’n scheetje waar ga jij je gat buitenhangen ??
    toch niet in weert zeker of thorn:-)

    daar komt de koningin, maar als jij gaat kom ik ook, SAY WHEEEEEEEEEEEEEEEEEN :-))

    xxx

    27 april 2011 om 23:32

Geef een reactie

