VAN @LLES WAT

Teapot cottage


vervolg van Edinburgh Schotland


De misterytour van David & Elaine

is begonnen en genieten dan ook met

volle teugen van de schitterende

 natuur onderweg naar voor ons

nog  onbekende bestemming 

De  bestemming? 

blijft nog  een verrassing ……..

 

Schotland 056wl

Schotland 060wl

Schotland 065wl

Schotland 061wl

Schotland 066wl

Denk dat de  camera  overuren gaat maken 🙂

Schotland 067wl

 

Na een dag rijden komen we aan in:

Schotland 075wl
vlak bij Fort William.

De Ben Nevis (hoogste berg van schotland) staat  in de

 achtertuin van ons verblijf 🙂

Schotland 166wl

Teapot cottage staat bij de  sluizen en

een brug over het Caledonian Canal

van internet heb ik dit overzicht kaartje geplukt.

Teapot cottage

 Schotland 161wl 

waar plezierjachten, kano`s cruise en

vrachtschepen  voor onze deur langs varen.

Frank schotland 077wl

Webbies  niet te geloven!

Wat een welkom!

De eigenaresse had een zelfgebakken taart

voor ons klaargezet die natuurlijk

in no time werd opgesmikkeld..

 

Schotland 068wl 

Een impressie van de wandelingen rond teapot cottage

Schotland 071wl 


De Lochy rivier  ligt vlak langs het Caledonian Canal

Schotland 072wl 

Schotland 092wl

Schotland 162wl 

Schotland 164wl 

 

Schotland 168wl


Schotland 341wl

 

Schotland 170wl 

  Haventje   Gairlochy

Schotland 093wl 

Visserman

Schotland 342wl 

 Face to face ……..

Onze dagelijkse ontmoetingen…..

 

 Schotland 182wl 

Een zeer oude begraafplaats (rond 1100) staat op instorten.

Betreden op eigen risico!

Schotland 073wl 

 

Schotland 128wl

Schotland 256wl 

 

Schotland 253wl 

 

Schotland 257wl 

 

 

21 Reacties

  1. onvergetelijk hemels paradijselijk ,ajeetje….
    zie je je hoeft niet zo ver weg om het erg mooi te hebben
    gewldig genieten van j e plaatjes en prentjes, het lijken wel foto’s zou mijn moeder zeggen:-)
    “hemels”

    ik ben hélemaal uiterust en neem volop frisse lucht en mooie kiekjes tot me:-)”
    “geweldig”

    xxx

    5 juli 2011 om 22:11

  2. Wat een feest om daar te zijn zeg.

    Love As always
    Di Mario

    5 juli 2011 om 23:08

  3. Wat een plek om vakantie te vieren! Schitterend. Dat je teruggekomen bent. 😉 Daar wil je toch altijd wel wonen. Kom maar op met de foto’s!

    5 juli 2011 om 23:21

  4. In één woord WAUW, daar zou ik ook eens heen willen.
    Ik had het er vandaag nog over.
    Wat een mooie omgeving, fluweelachtige geweien prachtig.

    5 juli 2011 om 23:30

  5. Het ziet er absoluut erg aantrekkelijk uit!
    Gr. J@n.

    5 juli 2011 om 23:46

  6. Het is een best vriendelijk landschap, het doet wel wat Zweeds aan.
    Maar toch wel weer heel anders natuurlijk! Prachtig.

    6 juli 2011 om 00:11

  7. Lia

    Geweldig Aly, wat een bestemming!
    schitterende foto’s en ik verheug me al op wat je nog meer gaat laten zien.
    groetjes, Lia

    6 juli 2011 om 00:12

  8. Ooo.. wat moet ik hier nog over zeggen. Woorden te kort voor deze prachtige foto’s, echt schitterend Ajeetje.
    Lieve groetjes Tilly.

    6 juli 2011 om 09:20

  9. Wat een indrukwekkend landschap! Alles is aanwezig, mist, meertjes, rivieren, bergen en dalen, kronkelweggetjes om te verdwalen. Kortom prachtig en zo zijn je foto’s ook!!! Da’s genieten Ajeetje!!!
    Grtjs.

    6 juli 2011 om 10:10

  10. Bep

    Wow het mooie schotland, daar is fotograferen een must.
    Wat een mooie en afwisselende serie heb je er van gemaakt.
    De taart ziet er idd. heerlijk uit, dat was smikkelen dus.
    Mochten we nog eens die kant op gaan kom ik bij jou het adres vragen.

    6 juli 2011 om 10:28

  11. Super ju foto’s en wat een geweldig mooie plaats zaten jullie
    Zelf gaan we eind augustus als het goed is die kant op
    Ik geniet daar altijd van de natuur van de mensen van de taal, kortom van alles

    6 juli 2011 om 10:32

  12. wat een mooie streek
    en wat een leuk welkom
    prachtige verblijfplaats, adembenemende omgeving

    6 juli 2011 om 11:36

  13. Wat een geweldige welkom zeg… en wat een mooie plek om je vakantie door te brengen… natuurlijk draait die camera overuren… dat moois wil je inderdaad vastleggen, en gelukkig maar, want dan kunnen wij ook een beetje meegenieten…

    6 juli 2011 om 11:52

  14. Is toch wel erg leuk zo een beetje het gevoel te hebben er zelf bij te mogen zijn en in stripverhaalvorm mee te kijken over jullie schouders. Een prachtige impressie van het land en jullie aanwezigheid aldaar..Zitten er geen weerwolven overigens?

    6 juli 2011 om 15:48

  15. in één woord “schitterend” !

    6 juli 2011 om 19:44

  16. Adembenemend mooi, Ajeetje… Wahw… !
    Lie(f)s.

    6 juli 2011 om 21:59

  17. met 1 vingerknip zit ik in het paradijs! :-))

    wat ben ik blij dat jouw camera overuren maakt, ajeetje, en ik vanop mijn stoeleke mag meegenieten van al dat overwerk! :-))

    wat een adembenemende panorama’s ..

    *boenkkk*

    ik ben van mijne stoel gevallen .. ;-))

    6 juli 2011 om 22:29

  18. Prachtig daar en mooie foto’s! Ben benieuwd naar het vervolg. Geniet er van!
    gr. Lenie

    6 juli 2011 om 22:59

  19. Ik weet niet veel van Schotland, heb er niet veel foto’s van gezien. Deze eerste beelden zijn prachtig, een geweldig landschap. Ik ben benieuwd naar meer.

    7 juli 2011 om 14:35

  20. Ada

    Wat een uitgelezen stekkie hadden jullie daar en een ontzettend goed begin met zo’n warm welkom.
    Kan me voorstellen dat je ogen tekort kwam en de camera goed hebt laten werken om al die indrukken mee naar huis te nemen.
    Ik geniet van de prachtige nevelige momenten, de mooie vergezichten kortom van het reisverhaal.
    groetjes

    7 juli 2011 om 15:52

  21. m vh pl

    Genoten van al die prachtige plaatjes
    Deze serie was al spektaculair
    Schitterende omgeving
    Kom dus gauw weer terug om te kijken of er nog meer moois is 🙂

    @ En nog naar de doorkomst van de`trektocht` wezen kijken ?

    7 juli 2011 om 22:20

Plaats een reactie